Μέρος ΙΙΙ : Η φράση 'Ανεκτά όρια δεν γεννήθηκε χωρίς λόγο''

24.8K 1K 1.1K
                                    

Ένας δειλός είναι ανίκανος να δείξει αγάπη. Αυτό είναι προνόμιο των γενναίων.
Mahatma Gandhi

Τα λαθη ειναι κατ'εξοχιν ,ανθρωπινα.Ο ανθρωπινος παραγοντας τροφοδοτει την πιθανοτητα ενος λαθους και η αλαζονια του ατομου να εθελοτυφλει μπροστα στο λαθος του το παγιωνει.

Εχουμε την ταση ,πολυ συχνα,να παραβλεπουμε τα λαθη οσων αγαπαμε,να αγνοουμε τα μειονεκτηματα τους,τις παραξενιες και τα ατοπηματα τους.

Ακομη περισσοτερο,τεινουμε να παραβλεπουμε τα δικα μας λαθη.Αν και οι περισσοτεροι θα πουν σε αυτο το σημειο ,οτι ο ανθρωπος ειναι πιο σκληρος με τον εαυτο του απο οτι πρεπει.

Μα αυτο το χαρακτηριστικο αιρεται,οταν φτανεις στο εσχατο σημειο.

Θυμαστε το εσχατο σημειο;

Ειναι εκεινη η γραμμη οπου η ανθρωπινη υποσταση εξατμιζεται,τα ζωωδη ενστικτα ξυπνουν και η απελπισια κολυμπα στον αερα που αναπνεουμε.

Χανεις το αισθημα της λογικης και χανεσαι στις αυταπατες.

Προκειται για μια οαση ανακουφισης,μεσα στην ερημο του πονου και δεν ειναι τιποτα αλλο παα τα ψεματα που λες στον εαυτο σου για να ελαφρυνεις την συνειδηση,για να κοιμασαι καλυτερα τα βραδια.

Ενας ιστος
αραχνοΰφαντος,
φτιαγμενος απο ολα τα λευκα σου ψεματα,σχεδον αορατος,
ομως προσεχε,θα μπλεχτεις...

και απο την αραχνη της αληθειας,δεν ξεφυγε ποτε κανεις.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έφυγες Ιάσονα !! Έφυγες!Αντι να μεινεις και να παλεψεις για εμας εφυγες!

Μπουνια ,δυο βηματα πισω και αλλη μπουνια.Βαριανασαινε.

''Δεν σε αγαπουσα,το παραδεχομαι...αλλα εκεινους τους εξι μηνες που ελειπες,εμαθα να σε αγαπω...εστω και απο μακρια.Εσυ παλι,με το οτι γυρισες με μια αλλη,απεδειξες οτι δεν με αγαπησες ποτε''

Με λυσσα χτυπησε τον μαυρο σακο που κρεμοταν στον σακο του γυμναστηριου.Ηταν αδειο και ημισκοτεινο.Τους ειχε διωξει ολους.Ηταν λιγο μετα τις τρεις το ξημερωμα.

Ειχαν περασει πεντε μερες.

Προσπαθησε να βρει την ανασα του,αλλα το στηθος του βαραινε με καθε εισπνοη.Εφταιγε το τσιγαρο,καπνιζε πολυ αυτες τις μερες.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora