Η αγάπη αξίζει το ρίσκο

20.3K 1.1K 1.1K
                                    

''Το να αγαπιέσαι βαθιά από κάποιον σου δίνει δύναμη, όμως το να αγαπάς κάποιον βαθιά σου δίνει θάρρος''.

Lao T.

Ιασονας

''Οχι οχι Ρεβεκκα ...εγω ειμαι ''πανικοβλητος εκανα αλλο ενα βημα να την πλησιασω.
Η ενταση της φωνης της ανεβηκε,μου φανταζε ξενο σχεδον το τσιριχτο της.Η χροια της στα αυτια μου καθε αλλο παρα δικη της εμοιαζε,λες και βγηκε απο θριλερ.

Ειχε γουρλωσει τα καταπρασινα ματια της και με κοιτουσε γεματη απο φοβο και εναν θυμο αναμεικτο.Μπορει και δεος.
Η καρδια μου οπως και να χει κοκκαλωσε στο στερνο μου,παγωσε με μιας.

Χωνοταν ολο και πιο βαθια στα μαξιλαρια της,πηγαινε ολο και πιο δεξια στο κρεβατι της.
Οσο πιο μακρια μου γινοταν.

Μου κοπηκε το αιμα.

Δεν με ηθελε διπλα της;
Τι της ειχα κανει;

''Ρεβεκκα...''

Ποια ηταν αυτη και τι ειχε κανει στην πλανευτρα;

Με νυχια και με δοντια με εβγαλαν εξω.
Ημουν σοκαρισμενος ,ενας θυμος ωστοσο εβραζε στο στηθος μου απο την στιγμη που με απομακρυναν απο κοντα της,σαν ταχα μου να ειχα ξεχασει οτι πρεπει να θυμωσω.Αλλα ο θυμος ερχοταν σε κυματα και για κακη μου τυχη εμενα ηταν τσουναμι.
Με φοβοταν.Απο ολους τους ανθρωπους ...εμενα.ΜΑ ΕΜΕΝΑ;
Τι της ειχα κανει ,ή μαλλον τι της ειχαν κανει;
Αυτη δεν ηταν η Ρεβεκκα.Στο βλεμμα της δεν εβλεπα καμια οικειοτητα,τα ματια της ειχαν αλλαξει χρωμα.Το πρασινο αυτο δεν το ηξερα,ηταν αγνωστο το χρωμα,μαυριζε.

Στο βλεμμα της εβλεπα υψωμενο ενα τειχος,με φοβοταν,με μισουσε.
Τι της ειχα κανει γαμω την καταδικη μου;

Με το που βγηκα απο το δωματιο της οι γιατροι της εκαναν με τα χιλια ζορια ηρεμιστικη ενεση.Τα ουρλιαχτα της μου τρυπησαν τα αυτια.
Με μεγαλες δρασκιελιες περασα τον διαδρομο και πηγα στην αιθουσα αναμονης, κλωτσησα με ολη μου την οργη τον μεταλλικο καδο,ο οποιος επεσε με κροτο στο πατωμα.
Επρεπε καπως να εκτονωθω,αλλιως θα τα εσπαγα ολα εδω μεσα.

Πρεπει να εκανα σαν λυσσασμενος,ενιωθα οτι ειχα κοκκινισει,γιατι αφενος εβλεπα το τρεμουλο να επανερχεται στα χερια μου και αφετερου,κανεις δεν τολμησε να μου πει να ηρεμησω.
Καθισα φαρδυς πλατυς στον καναπε και ακουμπησα τους αγκωνες μου στα γονατα μου.
Βυθισα το κεφαλι μου στις παλαμες μου.
Ετριψα τα ματια μου κουρασμενος.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora