Αρχή ήμισυ του παντός (II)

24.5K 1.1K 571
                                    

Αφιερωμένο στην αγαπημένη μου __itschristie__
Φιλί μεγάλο ♡♡♡

-----------------------------------------------------

Εκείνοι οι δύο στον Παράδεισο είχαν δύο επιλογές: ευτυχία χωρίς ελευθερία ή ελευθερία χωρίς ευτυχία. Δεν υπήρχε τρίτη επιλογή.

Γιεβγένι Ζαμυάτιν, 1884-1937 , Ρώσος συγγραφέας

Η τεχνη,μου ειπε καποιος καποτε ,χωριζεται σε δυο κατηγοριες.

Ειναι αρχικα ,οι καλες τεχνες,δηλαδη το θεατρο,η γλυπτικη,η ζωγραφικη,η μουσικη,ο χορος.

Ειναι ομως και οι ελευθερες τεχνες,σε αυτες συμπεριλαμβανονται η Γραμματικη,η Διαλεκτικη,η Ρητορικη,η Αστρονομια,η Αριθμητικη και αλλες τετοιες.

Οποτε ,για χρονια προσπαθουσα να σου αποδειξω τον ερωτα μου μεσα απο την τεχνη.

Τον ζωγραφισα,τον εγραψα σε τετραδια,τον αποτυπωσα σε αγαλματα,στον τραγουδησα και στον χορεψα.Μα καμια τεχνη δεν μπορουσε να τον εκφρασει οπως εγω τον εβλεπα,ολες τον υποβαθμιζαν,τον εριχναν,τον εκαναν πεζο.

Ωσπου,
μια μερα,εκατσα-η ανοητη- και χρησιμοποιησα τις λεξεις της λογικης μου.

Ερωτας.

Ουσιαστικο,αρσενικου γενους,ενικος αριθμος.

Ολα μου τα λεξικα ελεγαν οτι προερχεται απο το ρημα έραμαι.

Μα εγω -τι ανοητη- εκανα εναν λανθασμενο ετυμολογικο συσχετισμο.
Και οπως η καθηγητρια μου συνηθιζε να λεει ,ένας λαθος συσχετισμος δημιουργει τερατώδη νοηματα.

Οποτε στο χαρτι εγραψα λαθος ρημα,και ο δικος μου ερωτας πλεον προερχοταν απο το ρημα ερωτάω-ερωτώ.

Γιατι πραγματικα, στο μυαλο μου ,ο ερωτευμενος ρωτα,αποζητα ,περιμενει απο τον αλλον μια ανταποκριση στα αισθηματα του.

Αλλωστε,

οι ερωτησεις ,ανεκαθεν ανηκουν στους ερωτευμενους

Με αγαπας ακομη?

Θες να το τελειωσουμε?

Με απατησες?

Γιατι δεν μπορεις να με νιωσεις γαμωτο?

Γιατι αυτην?

Γιατι σε εκεινον?

Γιατι φερεσαι ετσι?

Ερωτησεις

Γιατι και ο ερωτας,μια ερωτηση ειναι.

Αρκει,να ειναι η σωστη.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Onde histórias criam vida. Descubra agora