Να μην υποκυπτεις σε κανεναν

28.8K 1.3K 488
                                    

Vultus est index animi.
(μτφρ: το πρόσωπο είναι ο δείκτης της ψυχής)

Λατινικο ρητο

«Αυτό είναι το δωμάτιο σου» ο Carter οδήγησε την Ρεβέκκα στο δεύτερο σπίτι που τους άνηκε, αυτό που ήταν σχετικά εικονικό και περιείχε τα μισά τους πράγματα μέσα. Έμεναν πριν τις αποστολές και σε περιόδους εκεχειρίας κι ηρεμίας, αντιθέτως την περίοδο που αναλάμβαναν μεγάλες υποθέσεις, όσοι ήταν απαραίτητοι, μετακόμιζαν στο πρώτο σπίτι σε μια πιο απομονωμένη περιοχή με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η Ρεβέκκα δεν είχε την «τύχη» να το δει ακόμη, μα ήξερε πως ο καιρός πλησίαζε.
Μπορούσε να φανταστεί ότι ο Ιάσονας σχεδίαζε να κάνει πολλές επιθετικές κινήσεις καθώς δεν ήταν ποτέ κρυφό στο χώρο ότι κάτι του έλειπε. Και το ένστικτο της καλλιεργημένης κοπέλας της έλεγε ότι χρειαζόταν κάποια σαν εκείνη· μα ποτέ της δεν φαντάστηκε τον εαυτό της σε αυτή τη θέση.

«Μπορούσατε και καλύτερα» είπε ανασηκώνοντας το φρύδι υποτιμητικά στο μεγάλο και πολυτελές δωμάτιο με όλες τις ανέσεις.

Ο Carter γέλασε. Ήταν μελαχρινός, με μελί ματιά και φαινόταν να έχει πολλή υπομονή, γεγονός που η Ρεβέκκα εκμεταλλευόταν ήδη.
«Μην είσαι δύσκολη» της είπε επιτακτικά κι η κοπέλα διέκρινε δίπλα στο King-size κρεβάτι με το παχύ κρεμ πάπλωμα και τα είκοσι -το λιγότερο- μαξιλάρια, τις πέντε βαλίτσες της.

«Μην με διατάζεις» αντιγύρισε εκείνη χωρίς να το σκεφτεί καν.
«Η ώρα είναι 10. Αν θες κάνε ένα μπάνιο και κατέβα για πρωινό. Μετά μπορείς να ξεκουραστείς και το απόγευμα θα συζητήσουμε την τακτική μας. Έτσι κι αλλιώς εγώ κι εσύ θα συνεργαστούμε πολύ. Το βράδυ έχουμε αποστολή» της είπε λιτά κι εκείνη έγνεψε.

«Εντάξει;» ρώτησε θέλοντας να διαβεβαιωθεί ο νεαρός.
«Εντάξει» επανάλαβε η Ρεβέκκα και τον επεξεργάστηκε λίγο καλύτερα.

Ήταν χαλαρός και φαινόταν ήρεμος. Ωστόσο από τον στητό κορμό του, την σταθερή κορμοστασιά του, τους λυγισμένους προς τα μέσα αγκώνες του και τους κλειστούς αντίχειρες του φαινόταν ξεκάθαρα ότι δεν την εμπιστευόταν, καθόλου.

Η κοπέλα μειδίασε. Ο τύπος ένιωθε δέος απέναντί της.
«Δε θα σε σκοτώσω, χαλάρωσε» του είπε κι ήταν η σειρά του να γελάσει.
«Δε θα σε άφηνα να με σκοτώσεις» αντιγύρισε γρήγορα, φαινόταν πολύ οξύνους και διορατικός.
«Δε με εμπιστεύεσαι αρκετά για να γυρίσεις την πλάτη σου και να φύγεις ωστόσο» τόνισε κοροϊδευτικά και διασκέδαζε στο έπακρο την ορθότητα του λογού της.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Onde histórias criam vida. Descubra agora