Η ευτυχία μάς αποζημιώνει σε ύψος ό,τι δεν δίνει σε μάκρος.

23.8K 1K 763
                                    

Τι όμορφη που είσαι. Με τρομάζει η ομορφιά σου.
Σε πεινάω. Σε διψάω.
Σου δέομαι: Κρύψου, γίνε αόρατη για όλους, ορατή μόνο σ᾿ εμένα.
Γιάννης Ρίτσος

Με ρωτησαν καποτε τι ημασταν εγω κι εσυ.
Ανοιξα το στομα να τους πω,μα το ξανακλεισα.
Εμεινα να τους κοιτω,αυτους τους τριτους,τους τεταρτους ,τους πεμπτους ,που τοσο λαχταρουσαν να μαθουν.

Η καρεκλα της ιερας εξετασης ειναι αβολη,ανακαθομαι.

Ο αντρας απεναντι μου δικαζεται,σκυβει το κεφαλι και δεν με κοιτα.Στο δικαστηριο σιωπη.Οι ενορκοι ψιθυριζουν.

Εγω,η μαρτυς,ουτε που ανασαινω.

Ουτε ομως και μιλαω.

Με ρωτουν αν σ'αγαπησα.
Δεν σηκωνεις το κεφαλι να με κοιταξεις.Η καρδια μου σφιγγεται.

Θελω αηχα να ψιθυρισω οτι δεν ξερω.

Μα ξερω.

Οι ενορκοι συνεδριαζουν,το νιωθω πως με λυπουνται.
Ο δικαστης χτυπα το σφυρι στο ξυλο.

Η ετυμηγορια βγαινει.

Ο κατηγορουμενος κρινεται : Ενοχος .
Η κατηγορια : Φονος εκ προ μελετης της αγαπης μας .
Η ποινη : Ισοβια καταδικη σε μετανοια.

Κι οι δυο ενοχοι ημασταν.

Εσυ καταδικαστηκες,εγω το πληρωσα.

Κι ομως,τιποτα δεν εφερε τον ερωτα μας πισω.

-------------------------------------------------------------------------------------

Στο γραφειο κεντρικα του Λονδινου,ο γνωστος δικηγορος ειχε γειρει μπροστα στο γραφειο του και σχεδον τρομοκρατημενος κοιτουσε τους δυο αντρες.
''Αυτο που μου ζητατε κυριε ...κυριε Hunter ...ειναι ...πως να το πω,αδυνατον!Δεν μπορω να κανω μαγικα!Ειναι φως φαναρι πως ειναι ενοχος,μεχρι και αποδειξεις εχουν,ακομη και αυτοπτες μαρτυρες''

Ο Eric εμοιαζε τερμα εκνευρισμενος.Η ωρα ειχε παει εννεα και αυτοι ηταν ακομα στο γραφειο του δικηγορου τους,χωρις να εχουν καταφερει τιποτα!

Οι δυο αντρες τους πισω ηταν ετοιμοι να τον σκοτωσουν ανα πασα ωρα και στιγμη,μα ο Ιασονας θεωρουσε οτι θα τους βοηθουσε εν τελει.

''Σου εχω εξηγησει ηδη τρεις φορες,ο συγκεκριμενος εχει πολλους εχθρους στην φυλακη,ειναι ο καλυτερος Dealer μου,αν μπει μεσα,θα τον αναγκασουν να τα πει ολα,θα με δωσει!''χτυπησε το χερι στο τραπεζι και ο αντρας μορφασε στιγμιαια.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang