Πριν το κεφάλαιο θέλω να σου μιλήσω λίγο σοβαρά.
Ναι,σε εσένα.
Θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Είμαι στην εφαρμογή 5 χρόνια και κάτι οπότε έχω λάβει κατά καιρούς πολλά σχολια και ήταν όλα ανεξαιρέτως θετικά . Αλλά αυτό έχω ανάγκη να το πω.
Έλαβα μήνυμα από μια αναγνωστρια σχετικά με μια κριτική που έλαβα την οποία θεωρώ πολύ βοηθητική στα σημεία όπου συμφωνώ και καλή δύναμη στην κοπέλα για αυτό που κάνει.
Αυτό αφορά κάτι τελείως διαφορετικόΘεωρώ τον εαυτό μου από τις συγγραφείς που έχουν επικοινωνία με τους αναγνώστες και λατρεύω να μιλάμε και να συζητάμε για τα πάντα.
Καλά μέχρι εδώ ;Ωστόσο το βιβλίο αυτό δεν το γράφω για να ικανοποιήσω τα καπρίτσια μου και των αναγνωστών μου. Ούτε για νά προωθήσω την τελειότητα.
Προωθώ το πώς η αυτοπεποίθηση σε κάνει να φαίνεσαι όμορφο ,το πως η δύναμη ψυχής σε κάνει να φαίνεσαι ανώτερο.Επίσης γράφω για κοπέλες που η ομορφιά τους τις έφερε στην θέση που βρίσκονται. Οπότε δικαίως,παρουσιαζονται όμορφες.
Επίσης κανεναν χαρακτήρα μου δεν τον έθιξα,ούτε καν τις κοπέλες που είναι 'αντιπαλες'. Τους σέβομαι .Οπότε λυπάμαι και στενοχωριέμαι όταν κάποιοι δεν βρίσκουν ηθικό δίδαγμα εδώ.
Γιατί ή εγώ κάνω κάτι λάθος ή δεν συνεννοουμαστε.
Έχω ρίξει απίστευτη δουλειά σε αυτό το βιβλίο και μπορεί ο τίτλος να μην σου προκαλεί οργασμό αλλά το περιεχόμενο μετράει.Καθετι γράφω έχει ιστορικό, ιατρικό ή ψυχολογικό υπόβαθρο και το έχω ψάξει ,μερικές φορές και για ώρες και αυτό γιατί θέλω να σας παρουσιάσω ότι καλύτερο μπορώ.
Στο τέλος του βιβλίου θα υπάρξει κεφάλαιο με βιβλιογραφία για να ανατρέξετε σε διάφορες πληροφορίες.Συγγνώμη λοιπόν που δεν βάζω τελείες και τονους και σου ζηταω συγγνωμη γιατι δεν θα αρχισω να βαζω,με καθυστερουν και η σκεψη μου τρεχει.Ζηταω επισης συγγνωμη και για τις στιγμες που πάνω στην βιασύνη μου τα γράμματα μπερδεύονται.Μαλλον ουτε αυτο θα το σταματησω γιατι καθε φορα που τελειωνω ενα κεφαλαιο δεν μπορω να περιμενω ουτε λεπτο.
Τελος,
Αν δεν βρίσκεις ηθικό δίδαγμα στο ότι οι σχέσεις είναι δύσκολες ,οι άνθρωποι πρέπει να συμφιλιωνονται με το παρελθόν τους ,στο οτι όσοι δεν συμπαθούμε δεν είναι απαραίτητα κακοί,στο ότι δεν ωριμάζουν όλες οι σχέσεις το ίδιο γρήγορα και πάει λεγοντας τότε δεν θέλω να το διαβάζεις αυτό το βιβλιο. Γιατί είναι χάσιμο χρόνου για σένα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-
Romansa"Αναθεματισμενη γυναίκα" ψιθύρισε ξέπνοος πέφτοντας στα γόνατα μπροστά της. Μερος πρώτο "-Τι σου αρεσει δηλαδη σε μια κοπελα?" Σταματησε να κινείται και σταθηκε μπροστα της. Σκεφτηκε λιγο την απαντηση του. Υστερα χαμογελασε πονηρα "-Να εχει μυαλο,γι...