Όλα τα πράγματα είναι δύσκολα, προτού γίνουν εύκολα.

23.3K 1.2K 444
                                    

Η επιθυμία δεν είναι αυτό που βλέπεις, αλλά αυτό που φαντάζεσαι.
Πάουλο Κοέλο





Απομυθοποίηση του έρωτα ονομάζεται εκείνη ενέργεια ή ψυχολογική κατάσταση κατά την οποία το άτομο αποκτά ρεαλιστική βλέψη του συντρόφου του και διακόπτει την διαρκή τελειοποίηση και εξύψωση κάθε χαρακτηριστικού και πράξης του.

Malyshka

Η λέξη που η Ρεβέκκα σύντομα ξέχασε και έκτοτε αποσπασματικά μόνο θυμόταν.

Δεν έψαξε να μάθει τι σημαίνει. Λες και φοβόταν μήπως κάποια μεγάλη αλήθεια κρυβόταν από πίσω. Μα ξάφνου, στη διάρκεια μιας κηδείας που έπαιζε έναν ρόλο δύσκολο και απαιτητικό πλάι σε έναν άντρα που δεν δεχόταν λάθη, την ξαναθυμήθηκε. Το μυαλό της, σχεδόν της επέβαλε την ανάγκη να μάθει τι κρύβεται πίσω από την ρωσική λέξη.

"Είσαι καλά;" ο Ιάσονας διαισθάνθηκε ότι είχε χαθεί στις σκέψεις της. Τα πράσινα μάτια ταξίδευαν κάπου μακριά από την πραγματικότητα.
Κάθονταν σε ένα τραπέζι κοντά στο κέντρο του χώρου. Ήξεραν ότι από στιγμή σε στιγμή κάποιος πιθανός διάδοχος της Ρωσικής μαφίας θα έκανε την εμφάνιση του για να τους ευχαριστήσει που παρευρέθηκαν.
Όλοι ήξεραν ότι η παρουσία τους εκεί εξυπηρετούσε μονάχα την εκπλήρωση της επιθυμίας τους να δουν ποιος θα διαδεχθεί τον Titov. Ο Ιάσονας γνώριζε ότι το βαθύτερο αιτιατό πίσω από την πρόσκληση τους, ήταν η αποκάλυψη της Ρεβεκκας Ιακώβου.
Σε μια στιγμή τάχα ανθρώπινη, πάτησαν πάνω στην απώλεια για να δώσουν πρόσωπο στον νέο τους στόχο.

"Τι συμβαίνει;" ξαναρώτησε και την κοίταξε εξεταστικά

"Ήθελαν να μάθουν ποια είμαι.. γι αυτό μας κάλεσαν" μουρμούρισε σιωπηλά

Ο Ιάσονας χαμογέλασε πικρά στην συνειδητοποίηση της κοπέλας, αλλά και στο πόσο σιγανά του το ανακοίνωσε, λες και δεν το ήξερε ήδη.
Νομίζει ότι είναι η εξυπνότερη σε όλο τον κόσμο;

"Φυσικά και ήθελαν, όπως άλλωστε κ εγώ. Αν μη τι άλλο, εγώ και αυτοί έχουμε ένα κοινό. ' ' το βλοσηρό του βλέμμα συνάντησε τα μισάνοιχτα χείλη της.
'' Θέλουν ή να σε έχουν αυτοί ή κανείς."

"Θα με σκοτώσουν" μουρμούρισε η Ρεβέκκα απευθυνόμενη στον εαυτό της. Ένας άντρας από το διπλανό τραπέζι την κοιτούσε, γεγονός που πυροδότησε έναν εκνευρισμό στον Ιάσονα, στην σκέψη ότι θα τους ανακαλύψουν.

"Φυσικά μωρό μου πάμε να πάρεις λίγο αέρα" η απάντηση του γλυκιά, η φωνή του απαλή και οι λέξεις του άσχετες. Κοίταξε αμέσως προς το μέρος του και έγνεψε μηχανικά.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora