Η αγάπη έχει τις εξηγήσεις της ,ο έρωτας ποτέ

25K 1K 519
                                    

Η γυναίκα θα πρέπει να μαλακώνει αλλά όχι να αποδυναμώνει τον άντρα.
Sigmund Freud

Ορκιζομαι πως σε ξεχναω ,βγαινω ,πινω ,χορευω,φλερτάρω, κάνω ολόκληρες σχέσεις αναθεμα!!

Και σαν σε δω να επιστρεφεις ,τρεχω παλι πισω σε εσενα.
Μαρεσει μερικες φορες να σκεφτομαι οτι επιστρέφουμε ο ένας πίσω στον άλλον γιατι είναι γραφτό μας να είμαστε μαζι .
Ξέρεις, να είμαστε μαζι για λίγο καιρό ακόμα, ίσως μέχρι τα 19 ή τα 20. Να πάμε μια φορά διακοπες μαζί,να γνωρίσω τους δικούς σου ,να συνειδητοποιησω ότι η αδελφή σου δεν με πάει ούτε λίγο, αλλά να μου πεις ψέμματα για να νιώσω καλύτερα.
Να βγούμε λίγες φορές ακόμα,να νιωσω για λίγες ακόμη φορές την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά όταν σε δω να φτάνεις, με δέκα λεπτά καθυστέρηση, τουλάχιστον, όπως πάντα. Να τσακωθούμε άλλη μια φορά έστω,να μου φωνάξεις και να κουνάς τα χέρια σου νευρικά καθώς μου μιλάς και προσπαθείς να μου εξηγήσεις πράγματα που ήδη ξέρω,όπως το ότι είμαι κυκλοθυμικη.
Να σταθώ άλλη μια φορά στις μύτες των ποδιών για να σε φιλησω. Να με πιάσεις άλλη μια φορά από την μέση και να με φέρεις πιο κοντά. Να περάσεις άλλη μια φορά το χέρι σου κτητικα γύρω από τους ώμους μου.
Να μου πειράξεις τα μάγουλα μονάχα μια ακόμα φορα. Και να σε παρατηρήσω-πόσο όμορφος είσαι ακόμα να το συνειδητοποιήσω - μια φορά ακόμα.

Να μου πεις μια βλακεία και να θιχτω . Να κάνω να φύγω μακριά σου και να με τραβήξεις πάνω σου γελώντας και ζητώντας συγγνώμη . Να μου φιλήσεις τα μάγουλα το κούτελο τα μάτια την μύτη,να δαγκώσεις απαλα τον λοβο του αυτιού μου. Να φιλήσεις τον λαιμό μου στο σημείο κάτω από το σαγόνι που γαργαλαει πάντα.

Να μου χαμογελάσεις ειλικρινά.
Να μου κοπει η ανάσα.

Ήθελα λίγο ακόμα χρόνο μαζί σου, ίσα ίσα να σε μάθω λίγο καλύτερα, να σε κατανοήσω βαθύτερα, να με νιώσεις και να σε νιώσω όπως μόνο εμείς ξέραμε.

Αλλά το τέλος ειχε ήδη γραφτεί και δεν άλλαζε.

Η τελεία είχε μπει.

Εκεί μπερδευομουν πάντα, από την πρώτη ακόμη δημοτικού το παθαινα και στην ανάγνωση .

Ξεχνούσα,η ανόητη,να σταματήσω στην τέλεια,γιατί μου άρεσε το κόμμα,η παύση,η μικρή ανασα Όχι το τέλος,η τελική εκπνοή.

Μα δεν είχα άλλη ανάσα μαζί μου.
Και πνίγηκα κάτω από την τέλεια που ποτέ μου δεν ήθελα να βάλω.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Onde histórias criam vida. Descubra agora