Τίποτε δεν εμπνέει περισσότερο τη συγχώρεση από την εκδίκηση.

20.4K 1K 863
                                    

Και για να μην ξεχνιόμαστε....αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στις αγαπημένες Black_Wolf_007 και Roze_17
Βλέπω και τα σχόλια ...βλέπω και την αγάπη...και ανταποδίδω τα μεγιστα❤️

Σιγουρα καποια στιγμη στην ζωη σου,θα ακουσεις ,ή αν εισαι αρκετα τυχερος θα μελετησεις σε βαθος,το φαινόμενο Μαντέλα .

Προκειται για την κατασταση κατα την οποια το ατομο ,ή μαλλον,μια ευρεια ομαδα ατομων τεινει να ξεχνα,γεγονοτα,χαρακτητιστικα και καταστασεις.

Η ψυχολογια εξηγεί το «Φαινόμενο Μαντέλα», αυτή την «πλαστή μνήμη» δηλαδή που εδράζεται σε πραγματικά μνημονικά ίχνη και κοινωνικές πιέσεις ως μια ανακληση γεγονότων ή εμπειριων με τρόπο λανθασμένο ή διαστρεβλωμένο στο πλαίσιο των λεγόμενων «ψευδομνημών».

Προκειται δηλαδη,για μια ασυνείδητη κατασκευή προκατασκευασμενων ή παρερμηνευμενων μνημων.

Και τωρα,θα σε ρωτησω κατι ασχετο.
Ποσες φορες στην ζωη σου ,αγνοησες,και εν τελει ξεχασεις κατι που σε πληγωσε προκειμενου να εισαι με οσους αγαπας;

Ποσες φορες αναγκασες τον εαυτο σου σε μια ληθη ευφησυχασμου;Ποσες φορες εθελοτυφλωθηκες;

Το «σύνδρομο παραμνησίας», περιγραφει μια κατασταση οπου ακομη και η ταυτότητα ή η προσωπικότητα ενός ατόμου επηρεαζεται από ψευδείς μνήμες που όμως σχετίζονται με υπαρκτά τραυματικά βιώματα.

Βλεπεις που τελικα αυτο που σε ρωτησα δεν ηταν τοσο ασχετο;

Αιχαμλωτιζουμε καθημερινα τον εαυτο μας σε ψεματα της μνημης,για μια ευτυχια ιδανικη.
Ριχνουμε ομιχλη και εντεινουμε την οαση.
Μα η οαση κρατα ,μονο,οσο και η διψα.

9 μηνες αργοτερα.Σεπτεμβριος 2020

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μαλλια μακρια,μπουκλες στις ακρες,οπως παλια,δεντους ξεφυγε ουτε τριχα εκτος θεσης.Φρυδια καλοσχηματισμενα,οπως παντα,ματια καθηλωτικα,πρασινα,αμυγδαλωτα και βλεμμα που εκοβε γονατα.Χειλη που ετρεμαν,μα εμοιαζαν σαρκωδη και θελτικα,δερμα απαλο και λειο,γωνιες ομοιομορφες και φυσικες,μαγουλα ελαφρως κοκκινισμενα.Ο λαιμος της γυμνος,το μενταγιον κρυμμενο μεσα απο το φορεμα,τα τακουνια ψηλα και αβολα.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant