Κάθε αρχή και δύσκολη

17.9K 1K 1.3K
                                    

Αφιερωμενο σε Katerina_Ballou και Mairy_Melina
Φιλι μεγαλο και σφιχτες αγκαλιες.Σας αγαπω και ευχαριστω για τα υπεροχα σχολια,τα διαβαζω ολα.
Καλη αναγνωση.

Είδα κάποτε μια μέλισσα πνιγμένη στο μέλι και κατάλαβα.
Νίκος Καζαντζάκης

Τα παραμύθια είναι οι φανταστικές μικρές ιστορίες που διηγουμαστε στα μικρά παιδιά για να κοιμηθούν πιο γρήγορα το βράδυ.
Έχουν πάντοτε καλό τέλος και ένα κρυμμένο ηθικό δίδαγμα.
Η πριγκίπισσα είναι γλυκια,αθωα,ευγενικη ,προσχαρη,γεματη ταλεντα αρετες και χαρες. Βρισκεται σε μια τραγικη κατασταση ,την οποια ωστοσο υπομενει καρτερικα.Βιωνει μια απωλεια που την κανει καλυτερο ανθρωπο και στο τελος,σαν απο θαυμα,περνωντας απο σαραντα κυματα,καταφθανει ο πριγκηπας,συνηθως σε αμαξα ή λευκο αλογο,και την σωζει απο την μιζερια της οδηγωντας την στο καστρο.

Τα παραμυθια ωστοσο,ακομα και αν θεωρειτο αυτονοητο,απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα.

Η Ρεβεκκα Ιακωβου εμεινε στο δωματιο της σαν εξοριστη βασιλισσα στο ιδιο της το καστρο
Ενιωθε εκθρονισμενη.
Ολοι οι υπολοιποι ωστοσο,σφιγμενοι,διστακτικοι και καπως αμηχανοι πηγαν να χαιρετησουν την νεα κοπελα ,και κατεβαλαν ισχυρες προσπαθειες για να μην την συμπαθησουν.Ηταν αδυνατον.

''Νιωθω λες και σας ξερω ηδη .Ο Ιασονας δεν μιλαει καθολου ,αλλα οταν μιλησει ειναι αρκετα περιεκτικος'' σχολιασε και τον κοιταξε τρυφερα ,περασε το χερι του γυρω απο τους ωμους της

Ο Carter της συστηθηκε και ο Eric ανταλλαξε ενα βλεμμα με τον Ιασονα.Αηχα τον ρωτησε αν η Μαργκοτ ξερει για την Μαφια και οταν εγνεψε θετικα εκεινος κοιταξε συνομωτικα τον Carter.

''Εμεις θα παρουμε τα κοριτσια και θα φυγουμε ,εχουμε κανει κρατηση.Ξεκουραστειτε και απο αυριο μπαινουμε ολοι σε προγραμμα '' εσπευσε να στειλει την Ellie που ακομη δεν ειχε συστηθει επανω για να φωναξει την Ρεβεκκα και να φυγουν

Επρεπε ομως να γνωριζει καλυτερα με ποια ειχε να κανει.

''Ellie ,χαρηκα,ειμαι η κολλητη της Ρεβεκκας,δεν ξερω αν σου εχει πει ο Ιασονας''

Ο τελευταιος την κοιταξε αυστηρα.Πως τολμουσε να μιλησει ετσι στην Μαργκοτ?Αυτη τους χαμογελουσε τοσο γλυκα...

Η Αννυ την τραβηξε μακρια.

''Ellie σκασε.Εγω ειμαι η Αννυ,χαρηκα πολυ'' εδωσε το χερι της και χαμογελασε σφιγμενα διατηρωντας επιπεδο

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Where stories live. Discover now