Η προδοσία είναι αναπόφευκτη

21.8K 1.1K 273
                                    

Ο τελευταίος πειρασμός είναι η πιο μεγάλη προδοσία: να κάνεις τη σωστή πράξη για τον λάθος λόγο.
T.S.Eliot

Ο ανθρωπος γεννιεται παντα αγνος και αθώος. Αυτο ειναι γνωστο σε ολους.

Αυτο που πολλοι ωστοσο αγνοουν ειναι εκεινο το δευτερολεπτο,εκεινη την στιγμη ,την χρονικη αποσταση μεταξυ της καταστασης καλου και κακου.

Η σκοτεινή πλευρα του Jason Hunter δεν υπηρχε παντα μεσα του. Ηταν ενα μικρο αθωο παιδι,καρπος ενος ερωτα που εμοιαζε παρμενος απο βιβλιο.

Η μητερα του,ρωσιδα με ξανθα μαλλια γαλαζια ματια και ανοιχτο δερμα επεσε θυμα απαγωγης απο την Ιαπωνικη Μαφια οταν ηταν 24. Η διακίνηση λευκής σαρκας ηταν απο τις κυριοτερες πηγες εσοδων της Μαφιας. Ο πατερας του Ιασονα ,ιδρυτης των Κυνηγων με βρετανικες ριζες την ειδε πρωτη του φορα στην δημοπρασια που θα την πουλουσαν.

Ηταν βρε παιδι μου σαν ρομαντικο βιβλιο. Αυτη στην αρχη τον μισησε και μετα τον ερωτευτηκε ενω εν τελει τον αγαπησε βαθια.

Εκεινος την έσωσε και προσπάθησε να της χαρισει ο,τι επιθυμουσε η καρδια της.

Ηταν η ηλιαχτιδα σε εναν κοσμο μαυρο για εκεινον,της μαφιας. Εκανε τη ζωη του να μοιάζει φυσιολογικη, το πρωι τσακωνονταν για το ποιος θα πετάξει τα σκουπιδια και το βραδυ για το αν πρέπει εν τελει να σκοτώσουν εκεινον τον dealer που δεν αποδίδει καιρο τωρα.

Οταν απέκτησαν τον Ιασονα ηξεραν πως δεν θα ζουσε μια φυσιολογικη ζωη,ηταν γιος μαφιοζου και γεννηθηκε ηδη μεσα στην αμαρτια.

Αλλα εκαναν ο,τι μπορούσαν. Αυτο που φαινοταν ομως απο την αρχη ηταν οτι ο Ιασονας ηταν διανοια.

Και δεν αναφερομαι σε εκεινο το ειδος εξυπνάδας που ειχε ο μεσος ανθρωπος, δεν ηταν ζητημα σπιρταδας ,ευστροφιας. Ηταν αγνη ,καθαρή, λιτη ευφυΐα.

Το IQ του ηταν εξαιρετικα υψηλο και ετεινε προς την φυσικη. Περνουσε ωρες ατελείωτες να διαβαζει τα πρωτα του βιβλια με απλη και εφαρμοσμενη φυσικη και στη συνεχεια με πυρηνική και εξελιγμενη φυσικη. Και ηταν μονο 8.

Οι γονείς του ενιωθαν οτι στον κοσμο της Μαφιας θα χαραμιζοταν ,ετσι ο πατερας του αποφασισε να αφησει την αυτοκρατορία στον ανιψιο του

Ενα χρονο αργοτερα ομως ολα αλλαξαν.

Οταν ο Jason Hunter ηταν 9 και επαιζε στην αυλη του ιδιωτικού του σχολείου ενα μαυρο βανακι σταματησε μπροστα του. Τα ποδια του μικρού παιδιου κοπηκαν. Τρεις μαυροντυμενοι αντρες βγήκαν εξω.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-حيث تعيش القصص. اكتشف الآن