Η αγάπη και όχι ο χρόνος, γιατρεύει όλες τις πληγές

19.8K 1K 961
                                    

Τι είναι αγάπη;

Δεν είναι συμπόνοια μήτε καλοσύνη.
Στη συμπόνοια είναι δύο, αυτός που πονά κι αυτός που συμπονάει.
Στην καλοσύνη είναι δύο, αυτός που δίνει κι αυτός που δέχεται.
Μα στην αγάπη είναι ένα.
Σμίγουν οι δύο και γίνονται ένα.
Δεν ξεχωρίζουν.
Το εγώ και εσύ αφανίζονται.
Αγαπώ θα πει χάνομαι.

Νίκος Καζαντζάκης

Ηταν ο πιο μεγαλος, ο πιο ανυποφορος,ανυπερβλητος πονος της ζωης μου ,
το να σε βλεπω να πονας και να υποφερεις.
Ραγιζε η καρδια μου κοιτωντας σε να ραγιζεις και να σπας.
Με καθε σου μορφασμο ,πονουσα.
Και με καθε ογκομαχητο σου,διαλυομουν.
Ειναι φρικτη η οδυνη του πονου του ανθρωπου που αγαπας,γιατι ο πονος ειναι χιλιομετρα,μα την ιδια στιγμη και ελάχιστα μόνο χιλιοστα,μακρια σου.

Σχεδον μπορεις να τον αγγιξεις,μα ποτέ δεν θα μπορέσεις να τον νιωσεις.
Ειναι μια αστραπη,καπου μακρια,την βλεπεις ,την ακους,μα ποτε δεν σε χτυπαει.

Ο πονος εκεινων που αγαπας,σε κατακλυει ολοκληρωτικα και αμιλεικτα σε μια ψευδαισθηση πονου δικου σου,πιο αληθινου απο ποτέ.


Carter

Κοιταζω τον Eric δεξια μου που ξεφυσαει καπνιζοντας το τριτο ή τεταρτο τσιγαρο του,
αριστερα μου ο Ιασονας πινει το ποτο του σκεπτικος.

Ναι ,ημασταν ενα πολυ γιορτινο κλιμα θα ελεγε κανεις.
Το κεντρικο σαλονι της επαυλης ειχε κατακλυστει απο χριστουγεννιατικα τραγουδια και οι διακοσμησεις εδιναν και επαιρναν.

Η Αννυ ειχε ανεβει στην σκαλα και εβαζε τα τελευταια φωτακια στο δεντρο της Ρεβεκκας και του Ιασονα ,ηταν 5 Δεκεμβριου και ακομα δεν ειχαν στολισει.

Εμεις,αλιμονο,στολισαμε 15 Νοεμβριου.

Η Ellie,σε προχωρημενη εγκυμοσυνη καθοταν σε μια πολυθρονα και ξεμπλεκε μια γιρλαντα καθως η Ρεβεκκα αναμεσα τους επινε απο το κρασι της καθως μιλουσαν μεταξυ τους σχεδον ψιθυριστα.

Αν δεν τις ηξερα θα ελεγα οτι ολα ειχαν επιστρεψει στα φυσιολογικα τους.Μα η Ρεβεκκα δεν χαμογελουσε,ουτε καν σαρκαζε,και η απουσια του σαρκαστικου της υφους ηταν πληγμα για την προοδο της.

Θα μου πειτε...τουλαχιστον μιλαει.
Και εγω αυτο ελεγα!Αλλα ο Ιασονας δεν με ακουγε,ηθελε μια προοδο πιο απτη.

Ηθελε να κοιμουνται μαζι,οπως παλια,να τσακωνονται,πραγμα που εχει εκλειψει,καθως ο φιλος μου της κανει ολα τα χατιρια,και σιγουρα του ειχε λειψει ο εντονος χαρακτηρας της ...ενταξει και το σεξ του ελειπε...αλλο που δεν το ελεγε.
Και η εκδηλωση της Μαφιας,μεταφερθηκε το καλοκαιρι,ηταν αδυνατον να παραστει η Ρεβεκκα σε τετοιο χαλι.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang