Και να,με αγαπάει τόσο,
Που παίρνει χαρά από την χαρά μου.
Και σπάει όταν τα μάτια μου κλαίνε.
Εκείνος.
Ο πιο σκληρός άνθρωπος του κόσμου.
Μαλακωνει μπροστά στην δική μου καρδιά.
ashy-blog (Tumblr)Ολοκληρη την ζωη μου,αγαπησα ερωτες τραγικους και αδοξους.
Ενιωθα μια -αναιτια- νοητη ταυτιση,μια ψυχορραγια,για ολους εκεινους που δεν τα καταφεραν.
Και ωσπου τελος καταλαβα,οτι ολοι οι μεγαλοι ερωτες,που αθελα μου ερωτευτηκα,ηταν μοιραιο να ληξουν αδοξα.
Ρωμαιος και Ιουλιετα.Αβελαρδος και Ελοιζα.Καρυωτακης και Πολυδουρη.Και επειτα ημασταν εγω κι εσυ.
Δυο ανθρωποι τοσο μα τοσο συνηθισμενοι,χαμενοι στο απειρο ενος περατου κοσμου.
Και επειτα,επαψα αποτομα ,να αγαπω καθετι αδοξο.Δεν χωρουσε στο μυαλο μου η σκεψη της απωλειας σου.Υπηρχε ενα μερος του μυαλου μου,που δεν μπορουσε να διανοηθει,οτι μια μερα,θα ξυπνουσαμε χωρια,πως δεν θα σου ειμαι απαραιτητη,πως διχως την παρουσια μου ,θα μπορουσες να σταθεις στον κοσμο αυτο.Ετρεμα στην σκεψη οτι θα ελεγα καποτε για εμας ,''Αγαπιομασταν πολυ,ημασταν ερωτευμενοι,δυστυχως ομως δεν τα καταφεραμε''
Ηθελα παση θυσια στο τελος να ειμαστε μαζι εγω και εσυ,να γινουμε το διαφορετικο, η εξαιρεση, το-αλλά-,το -κι ομως- ,μα σχεδον αφελως ειχα ξεχασει,
οτι η εξαιρεση ,δεν ειναι ,παρα η επιβεβαιωση του ιδιου του κανονα.Eric
Κάτι με ενοχλεί. Γυρναω πλευρό.
Όχι δεν φταίει αυτό.
Μέσα στο σκοταδι δεν την νιωθω ξαπλωμενη διπλα μου.Που πηγε παλι;
Τι ωρα ειναι?
Το ρολοι διπλα μου ελεγε τεσσερις το ξημερωμα,εχω ακομα μεχρι τις 5.
Νυσταζω γαμω.Γυρισα προς το μερος της,δεν ηταν ξαπλωμενη ,ειχε ανακαθισει στο ημισκοταδο,την ενιωσα να κραταει την ανασα της.Τα ματια της γυαλιζαν.Εκλαιγε;
Την Ellie δεν την ειχα δει ποτε μου να κλαιει πριν μεινει εγκυος,και απο τοτε... οι ορμονες της κανουν παρτι.
Αμεσως με ελουσε κρυος ιδρωτας.Γιατι κλαιει;
Επαθε κατι?Ποναει?
Ανακαθισα στο κρεβατι αποτομα.Ειχα χασει πλεον τον υπνο μου.Ανοιξα το φως.
''Τι εγινε?Συνεβη κατι?Πονας?''την ρωτησα και με κοιταξε με απαθεια λες και ημουν τρελος.Την ξεσκεπασα με φορα.
''Οχι δεν ειναι αυτο''ειπε δειλα και μαζεψε τα γονατα της κοντα στο στηθος της,οσο μπορουσε δηλαδη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-
Romance"Αναθεματισμενη γυναίκα" ψιθύρισε ξέπνοος πέφτοντας στα γόνατα μπροστά της. Μερος πρώτο "-Τι σου αρεσει δηλαδη σε μια κοπελα?" Σταματησε να κινείται και σταθηκε μπροστα της. Σκεφτηκε λιγο την απαντηση του. Υστερα χαμογελασε πονηρα "-Να εχει μυαλο,γι...