Να ξέρεις τι αφήνεις πίσω σου.

22.8K 1K 574
                                    

''Στο ορκιζομαι δεν ξερω απο που κληρονομησε αυτη την γκρινια''ο Eric προχωρουσε πανω κατω στο σαλονι του σπιτιου του.

''Ναι απο που αραγε...''η Ellie ρολλαρε τα ματια της και κοιταξε την πλανευτρα με νοημα.

''Ειδες;Στο ειπα οτι σου ειχα ετοιμασει εκπληξη''μουρμουρισε ο Ιασονας στο αυτι της Ρεβεκκας.

Η πλανευτρα επνιξε ενα γελακι και τον χτυπησε απαλα στον ωμο κουνωντας τον απο το μπρατσο της πολυθρονας που καθοταν για να ειναι διπλα της.

Της εκλεισε το ματι και σηκωθηκε για να βοηθησει τον Carter που προσπαθουσε με μανια να ανοιξει το καροτσι.
Εκεινη κοκκινησε,γεγονος που δεν περασε απαρατηρητο απο τις δυο φιλες της.

''Εγω ξερω οτι ολοι καθεστε και μονο εγω δουλευω,οπως παντα δηλαδη'' ο διοικητης μουρμουρισε σχεδον ψιθυριστα και καθισε στην απεναντι πολυθρονα ξεφυσώντας.Φαινοταν αυπνος και το κουστουμι του ειχε αντικατασταθει απο τζιν και απλο μπλουζακι.

Στα χερια του κρατουσε την Ρεγγινα,που ηταν ολως παραδοξως πολυ ησυχη, καθοταν στην αγκαλια του πατερα της και κοιτουσε τριγυρω.
Η Ellie διπλα στην Αννυ κοιτουσαν ανενοχλητες ενα περιοδικο για εσωτερικη διακοσμηση.
Η ξανθουλα,σε αντιθεση με τον προαναφερομενο φαινοταν πολυ πιο φρεσκια.

''Αφου αγαπη μου εσενα θελει,τι να κανουμε''ανασηκωσε τους ωμους της και κερδισε επαξια ενα βρωμικο βλεμμα απο τον διοικητη που αν μη τι αλλο,ηταν χαρμα οφθαλμων με ενα μωρο στην αγκαλια του.

''Ποιος θα το ελεγε ε;''ο Carter κοροιδεψε και ο Ιασονας γελασε

''Εμενα και να μου το ελεγαν δεν θα το πιστευα''συμπληρωσε

''Εγω ουτε τωρα το πιστευω''

''Δεν το βουλωνετε λεω εγω''ο Eric ψιθυρισε εκνευρισμενος και μετακινησε λιγο το μωρο στην αγκαλια του,τοποθετωντας την στο αλλο του χερι,ηταν ελαφρια σαν πουπουλο και για καλη του τυχη κοιμοταν βαθια.

Της χαμογελασε αχνα οταν την ειδε να βολευεται εκ νεου στην αγκαλια του.

Η Αννυ ειχε τεντωθει προς το μερος του και χαζευε,οπως ολοι.

''Κοιτα ομως ...δεν ξυπναει,τι ησυχο μωρο'' σχολιασε και οι δυο νεοι γονεις κοιταχτηκαν συνωμοτικα.

''Φυσικα!Αφου εκλαιγε ολο το βραδυ!Εξαντληθηκε''ο Eric φαινοταν να μην το περιμενει να ειναι τοσο δυσκολα τα μωρα,η ξανθουλα παλι,αν και εξισου κουρασμενη,φαινοταν πανευτυχης.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang