Το αίμα νερό δεν γίνεται

27.3K 1.1K 970
                                    

Αφιερωμενο σε καθεμια αναγνωστρια μου ξεχωριστα,σας αγαπω!Και σε εκεινον.

Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα.
Αρχαιοπρεπής παροιμία

Τις ερωτικες σχεσεις θα τις χωριζε καποιος-μαλλον πολυ- αισιοδοξος σε πολλες κατηγοριες.Ειναι οι ερωτικες σχεσεις παθους, στοργης,σχεσεις που μοιαζουν με φιλιες,σχεσεις γεματες χιουμορ και γελιο,σχεσεις σοβαρες με δραμα και ακραια αισθηματα,σχεσεις που φερνουν τους δυο ανθρωπους στο σημειο να μοιαζουν μεταξυ τους.Υπαρχουν ακομη οι σχεσεις υποστηριξης,οι ακρως ρομαντικες,οι ακρως ανταγωνιστικες,οι σχεσεις γεματες τσακωμους και εντασεις ,οι σχεσεις ζηλιας και κτητικοτητας.

Ειναι πολλες οι κατηγοριες σχεσεων για καποιων αισιοδοξο.

Για μενα ωστοσο,και κατω απο το πρισμα της απαισιοδοξιας,οι σχεσεις χωριζονται σε δυο κατηγοριες,σε εκεινες που λειτουργουν,και εκεινες που αποτυγχανουν.

Θα ηταν ισως υπερβολικα ηττοπαθες να αφησουμε τους εαυτους μας να πιστευουν οτι αν το θες αρκετα πετυχαινει

'Περναμε απλα μια κακη φαση,θα περασει'

'Απλως δεν ειχε ορεξη,για αυτο δεν ηρθε'

'Ηταν εξω με φιλους ,γι αυτο δεν απαντησε'

'Ηταν μεθυσμενος,δεν το ηθελε,ενα φιλι ηταν μονο,για εκεινον δεν σημαινε τιποτα ειπε'

'Νταξει μπορει να ειχε καποιο προβλημα σπιτι του,ειμαι σιγουρη οτι δεν το ηθελε να ειναι ετσι αποτομος'

'Αφου ξερετε πως ετσι κανει,θα του περασει'

'Απλα ετσι ξερει να εκδηλωνεται'

'Τον ειχε κερατωσει η πρωην του γι αυτο φερεται ετσι'

Αυτες οι σχεσεις εχουν πολλη ενταση κρυμμενη μεσα τους.Και ο,τι εχει ενταση,μαθε,οτι δεν εχει ποτε διαρκεια

Μα επειτα θα μου πεις ,η αγαπη,η αληθινη αγαπη,πως κραταει για παντα?

Μαθε λοιπον οτι η αγαπη ,ανθρωπε που αγαπησες,δεν εχει ενταση,εχει ισχυ,δυναμη.
Η αγαπη δεν ειναι ποτε εντονη,ειναι ομως δυνατη,και αυτο την εκανε αιωνια.

Οποτε για το καλο σου,να αγαπας μονο οσους σε αγαπανε.

Αλλιως προετοιμασου για μια αγαπη με εφημερη και παροδικη ανταποκριση που θα συνοδευτει απο μια μακροχρονια αδιαφορια.

Claimed -ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora