,,'Oćeš danas sa mnom?"
,,Šta?",pitala sam dok sam se još uvek kikotala.Obrisala sam suzicu sa ugla oka i malo se uozbiljila.
,,'Oćeš danas sa mnom?",ponovio je.Tek su mi sad ove reči stigle do mozga.
,,Misliš...da bežim?",iznenađeno sam upitala.
,,Mhm.",vragolasto mi se nasmešio.
Sva sam se uzvrpoljila i nisam znala šta da kažem.Ostavio me je bez reči ovim iznenadnim pitanjem.
,,Da ili ne?",pitao je,a ja sam morala brzo da odgovorim.Samo sam klimnula glavom,a on me je zadovoljno pogledao.Odmah zatim autobus je stigao na stanicu i mi smo ušli na ista vrata.Zbog gužve u autobusu morali smo da stojimo veoma blizu.Toliko blizu da su nam se tela dodirivala.Nikad nije bilo ovoliko gužve,ali mi to uopšte nije smetalo.Čak mi je i bilo drago zbog gužve jer,kad god bismo ušli u krivinu,on bi me pridržao da ne padnem. Zagledala sam se u njegovo lice.Zašto baš on?Zašto je on taj za koga moje srce lupa?
Odjednom je usmerio svoj pogled ka meni.Pocrvenela sam i na trenutak skrenula pogled,ali ga onda opet pogledala i nasmešila se.Uzvratio je osmeh i čvršće me uhvatio oko ramena da ne bih pala.
Nisam izašla na trećoj stanici kao i obično već sam ostala s njim.
Vozili smo se duže vreme pribijeni jedan uz drugog.
,,Ovde silazimo.",rekao je uhvativši me za ruku i povukao me iz gomile.Napokon smo izašli iz autobusa na svež vazduh.Doduše nešto je bilo čudno.On me je idalje čvrsto držao za ruku.
Nije gledao u mene nego je gledao negde u daljinu.Ruka mu je bila znojava,a prsti su nam bili ispreplitani.
Srce mi je brzo kucalo.
Krenuo je napred,a ja sam nesigurnim koracima krenula za njim.Polako smo išli ka nekom meni nepoznatom mestu.Ne znam zašto,ali nisam se usuđivala da progovorim.Nisam se osećala neprijatno niti tužno.Atmosfera oko nas bila je topla i nežna.Bila sam nervozna,a ipak sam se osećala lepo dok me je držao za ruku.Nešto me je privlačilo ka njemu,nešto me je teralo da ga volim.
Shvativši da samo on čvrsto drži moju ruku uzvratila sam stisak.Nisam dobila nikakav odgovor,ali sam znala da sam dobro postupila.Obrazi su mu se blago zarumeneli.
YOU ARE READING
Plavo
RomanceOna pronalazi plave oči koje sijaju u tmurnim, jesenjim jutrima na autobuskoj stanici jednog malog prigradskog naselja. Šta će se desiti kada konačno bude odlučila da se približi tim plavim očima? Najviše mesto 1. u Romance (20. jul 2015.)