-elmegyünk pizzázni? -kérdeztem. -Nagyon éhes vagyok.
-Jó menjünk. -mondta Spencer, majd az egyik gyorsétterem felé indultunk, amit mind szeretünk. Cameronról nem tudunk, hogy szereti-e, de biztos fog neki tetszeni. Ha nem, akkor valami mást rendel.Time skip
Amint beléptünk a pizzázóba, és elfoglaltunk egy asztalt, jött egy pincér, akinek leadtuk a rendelésünk. Az asztalnál elég zsúfoltan, de valahogy elfértünk. Mellettem balra Spencer, Cameron, Noah ült, mellette Adam, és mellette Logan, ő pedig mellettem. Éppen beszélgetünk, mikor megérzek egy kezet a combomon. A jobb combomon. Lepillantottam a lábamra, ahol még mindig ott volt Logan keze, de úgy csinált, mintha a keze nem a lábamon lenne. Senki nem vette észre, csak ő tudta meg én. Onnan feltételezem, hogy elkezdte simogatni a combom, és az ujjaival finoman nyomogatta. Ránéztem, mire ő is rám, és elvigyorodott. Ez teljesen beteg baszki! Senki sem látja! Miért nem? Elkezdtem keresni Spencer kezét, és belenyomni a tenyerem, a tenyerébe. Mikor ez sikerült, ő rámnézett, én pedig finoman a combom felé böktem a fejemmel. Összehúzott szemmel nézett a combomra, majd vissza rám. Végre!
-Logan eljössz velem megkérdezni, hogy mikor jön a kaja? -kérdezte meg Spencer, mire lekapta rólam a kezét.
-Ömmm, én most jól ülök itt, menj mással.
-Sam? -kérdezte Spencer.
-Oké. -vágtam rá, majd felálltunk. Logan beljebb húzodott, ezzel jelezve, hogy menjek arra, de én Spencer után mentem a másik oldal fele. Hátrapillantva Logan elképedve nézett rám, de mivel ez feltűnő volt, így elfordult, és röhögött a többiekkel. Spencerrel megálltunk a fiú vécé előtt.
-Mi volt ez? -kérdezte.
-Ez az állat, a combomat fogdosta. -mondtam. -Azért fogtam meg a kezed, hogy észre vedd! Kinek másnak szólhattam volna? -kérdeztem kicsit hangosabban, mint kellett volna, ezért nem folytattuk. Spencer benézett a vécébe, és hirtelen berántott.
-Mit csinálsz? -kérdeztem.
-Itt már nyugodtabban megbeszélhetjük.
-Mit kéne megbeszélni? -értetlenkedtem, majd hirtelen az ajtó felé fordultam, mert bejött rajta valaki. És amekkora szerencsénk volt, Logan volt az. Ezt nem hiszem el!
-Ti mit csináltok itt? -kiabált.
-Nem mindegy neked? -kérdezte Spencer jobban mellém állva.
-Nem. Mit akarsz tőle? -rántott el Spencer mellől, a kezemnél fogva.
-Hagyj békén, te rohadt paraszt. -szedtem le a kezét a csuklómról.
-Kussolj el! -ordított, és felpofozott, mire én a földre rogytam.
-Mit képzelsz? Hogy mersz bántani egy lányt? -ordította Spencer, és fellökte. Gyorsan leguggolt hozzám, és segített felállni.
-Jól vagy? -kérdezte, mire csak némán bólintottam.
-Ne érj hozzá! -üvöltött Logan, és ellökte tőlem Spencert.
-Mit képzelsz? Hogy mered? -ordítottam, majd felpofoztam én is.
-Na ide figyelj. -szorította meg újra a csuklóm, de annyira, hogy már üvöltöttem a fájdalomtól.
-Hagyd békén! -rántotta el mellőlem Spencer Logant, aki megint a földre esett, de felállt és elkezdte ütni Spencert, Spencer pedig őt.
-Állj már le, te nyomorék állat! -kiabáltam, és elkezdtem lökdösni, de akkorát lökött rajtam, hogy hátrarepültem az ajtóig. Éreztem, hogy valahonnan vérzem. A nyakamra pillantottam, amiből jött a vér. De ez nem érdekelt. Felálltam, a nyakamat szorítva, és kifutottam a vécéből az asztalunkhoz, ahova pont hozták a kajánkat.
-Gyertek a vécébe! Logan és Spencer összeverekedtek! -intettem, mire felkászálódtak, és utánam jöttek. Mire visszamentünk, már betörték a tükröt, és Logan feje vérzett. Úristen.
-Sam a nyakad. -mondta halkan Cameron.
-Nem érdekel! Szedjétek szét őket. -kiáltottam. Noah és Adam megpróbáltam, Cameron pedig előttem állt.
Hirtelen berontott a vécébe 3 biztonsági őr, akiknek sikerült szétszedni őket. Ahogy Spencer már nem verte Logant, odafutottam és megöleltem, majd visszaölelt. Még mindig öleltem, és a többiek vártak ránk, mikor elvesztettem az egyensúlyom, és elestem. Onnan pedig se kép, se hang.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nem biztos | Cameron Boyce ff. | -BEFEJEZETT-
Fiksi RemajaMikor egy éve a gimi legmenőbb diáklánya vagy, majd jön egy fiú és mindent letarol. Megpróbálod beérni, de lehetetlen, mindenki imádja. Néhol 🔞 jelenetek😏 '19. 07.07. Rest In Peace Cameron💔😔🕯🕊