1

1.1K 53 0
                                    

A mai nap is átlagosnak indult, már ha annak nevezhető. Reggel elindulok suliba, ott találkozom Lilianaval és Mayával és kiülünk a terem elé beszélgetni. Már mikor a sulihoz értem éreztem hogy valami nem stimmel. A diákok be voltak zsongva, úgy mászkáltak a folyosón. Bementem a terembe ahhol ott volt Lili és Maya, de nem köszöntek, csak bújták Lili telefonját. Odaültem melléjük és belenéztem a telefonba. Egy srác képe volt megnyitva valami tévécsatorna oldaláról.

-Szia Sam! Képzeld idejön a suliba Cameron Boyce! Végre lesz egy menő fiú is. Jajj olyan jó lesz! -"köszöntött" Lili.
-Ahhhaaa.. de pontosan ki is ez?-kérdeztem, mert még nem volt világos hogy ki is ez a Cameron Boyce.
-Ne mondd már hogy nem tudod! Egy csomó sorozatba szerepel. -lendített képbe Maya.
-Hogyne. Biztos. És melyik osztályba jön?
-A milyenkbe. -válaszolt Maya.
-Mi? -akadtam ki totálisan.
-Hát nem szuper? Itt lesz egy gigamenő fiú a mi osztályunkban. -lelkendezett Lili. Hát, végül nem lett szuper.
Nagy sikításra lettünk figyelmesek, így hát kimentünk a folyosóra. És ott állt Cameron Boyce. Hű. Azért magasabbnak gondoltam. Osztálytársaink már is odamentek hozzá és elkezdtek vele csevegni, majd egyszer Spencer odamutatott felénk (afféle fiú haver, egyébként osztálytárs) mire Cameron Boyce is ránk nézett. Liliana és Maya vigyorogva álltak mellettem, de én csak felhúzott szemöldökkel. Nem értettem, hogy mit kell enni ezen a gyereken. Éreztem magamon a tekintetét, ezért ránéztem mire elvigyorodott. Jézusom.
-Gyertek, menjünk be a terembe. -böktem oldalba Mayát.
-Rendben, úgyis bemennék inni.
-Liliana! Gyere te is, ne állj ott mint egy szobor! -kiáltottam Lilinek, aki még mindig ugyanúgy állt, mint két perccel ezelőtt.
Mikor elindultunk a terembe, velünk egyidőbe a sztárcsapat is megindult, mikor észrevettem hogy kikötődött a cipőfűzőm. Jajj. Istenem, ezek itt vannak mögöttem. Inkább bekötöm, nem figyelek rájuk. Mikor felnézek egy adidas cipőorrot látok. Jesszus ez ő! Mit akar tőlem? Én csak bekötöttem a cipőm!

-Gyere segítek. -nyújtotta a kezét Cameron Boyce.
-Khm.. köszi. -fogadtam el.
-Sam ugye? -kérdezte.
-Igen. Te pedig Cameron Boyce.
-Igen. -mosolygott. Azt mondták hogy kiváló sportoló vagy.
-Tényleg ezt mondták?
-Igen. -válaszolt mire elmosolyodtam. Ó, pedig ha tudtam volna hogy mi vár ránk a lányokkal.

Nem biztos | Cameron Boyce ff. | -BEFEJEZETT-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant