4

923 38 2
                                    

..majd megcsókolt. Én sokkot kaptam kész. Mikor elhajolt tőlem akkor meg rámmosolygott. Jesszusom.
-Ezt miért kaptam? -suttogtam.
-Mert tetszel. Nem vagy egy rinyálós picsa mint Liliana, sem egy geek, mint Maya, hanem egy sportos fizikumú, erős lány vagy. A stílusodról nem is beszélve. -csúsztatta a kezét a derekamra. Aucs. Ezek szerint utálja a barátnőimet. Király.
-Amúgy mit akart tőled Liliana szünetben? -kezdtem én is csevegni. -csak várj felveszem a pólóm. -toltam el egy kicsit magamról.
-Okés. -mondta majd megvárta míg felveszem a felsőm. -Azt kérdezte, hogy nem akarok-e mellé ülni, én meg mondtam hogy nem.
-Ezen röhöghettek a fiúk gondolom.
-Igen. -bólintott. -De ha tudod mitörtént, akkor miért kérdezed?
-Nem hallottam mit kérdezett Lili, csak azt hogy röhögtök.
-Értem. -mondta majd adott egy puszit. -Na szia futóbajnok! -mondta majd elment. Mivan?

*Time skip*

Otthon vagyok, az udvarunkban, és kosarazom. Nem tudok tanulni, mert ő jut eszembe. A csókja, az érintése. Jézusom. Hirtelen elkezdett csörögni a telefonom. Maya hívott.
-Szia. -szóltam bele.
-Szia. Liliana az előbb hívott, hogy hívjalak fel hogy találkozzunk. -mondta.
-És miért nem ő hívott fel?
-Nemtudom, azt mondta hogy én szóljak neked.
-Hát jó. Hol találkozunk?
-A parkban.
-Rendben. 15 perc és ottvagyok. Szia.
-Oké. Szia. -tette le. Hmm.. érdekes.

*a parkban*

-Nos.. azt találtam ki. -kezdte Liliana. -hogy vonjuk fel magunkra a figyelmet.
-Miért kéne? -kérdeztem.
-Mert Cameron elvonja a figyelmünket.
-És? -értetlenkedtem.
-Hát visszaszerezzük. -mondta. Maya te benne vagy? -Háttt..
-Ne csináld már!
-Jó oké.
-Sam? -fordult felém Liliana.
-Tőlem.. -forgattam a szemem. Éreztem, hogy nem lesz jó ötlet.

*másnap*

Második szünet van, mindenki Cameron Boyce után megy a folyosón. De tényleg. Alig látni olyat aki nincs körülötte. Liliana zseniális terve szerint, elkezdenek hangosan vihogni majd valamin, aztán majd körbeállnak minket, és velünk röhögnek. Ma egyébként rohadt meleg van, én egy fekete feszülős nadrágban, és ujjnélküli felsőben vagyok. Érzem, hogy ez nem lesz jó.
A fiúcsorda velünk szembe jött. És elkezdődött. Liliana gyűjtött 1-2 talpnyalót akivel elkezdtek vihogni. A semmin. A fiúcsorda elcsendesült, és megállt. Liliana és az a pár csaj vihogott én meg csak ott álltam. Sokkot kaptam. Odamentem a lambériához, és elkezdtem beleverni a fejem ütemre. Éreztem a tekinteteket rajtam. Istenem, hagyják már ezt abba.
-Miért veri a fejét a lambériába? -kérdezte valami fiú. Abban a pillanatban a lányok is felém fordultak. Elöntött a düh, és ököllel belevertem egyet a lambériába, majd felnéztem.
-Mivan, most mért' nem tudtok vihogni, ha? -ordítottam a lányokra. Elegem lett. Maya rémülten nézett rám, Liliana pedig kérdőn. Jobbnak láttam, hogyha inkább elmegyek. Elindultam a fiúk felé, pontosabban a lány WC felé. Cameron a lambériánál állt.
-Húzz arrébb. -sziszegtem.
-Jól vagy? -kérdezte.
-Most menj arrébb. -mondtam, mire ő félreállt. Még mindig csönd volt a folyosón. Mint egy temetésen. Vagy mintha itt se lenne senki. Cameron mögött megtalált egy világi nyomorék.
-Mivan cica ideges vagy? -kérdezte, én pedig fellöktem. Nem vagyok valami rendes típus. A gyerek hanyatt esett, mire az ott lévők felröhögtek, és füttyögtek.
-Mivan cica ideges vagy? -"nyávogtam" neki vissza, mire többen felröhögtek. A gyerek felkelt és közelebb jött.
-Vele nem kötöszködnék. -kiálotta oda neki Logan.
-Ugyan már. Ez csak egy hülye picsa, nézz már rá. -mutatott rám. Hirtelen felindulásból bevertem neki egyet. Elkezdett vérezni az orra. Mindenki síri csöndbe figyelt.
-Most is csak egy hülye picsa vagyok? -kérdeztem.
-Hoppá. Érdekes. Megütött egy lány, mégis vérzik az orrod. -mondtam neki. Mindenki elkezdett röhögni, én pedig elmentem. Nyomorék.
Benyitottam a lányvécébe, és leültem a földre. Abban a pillanatban, rámtörték az ajtót a fiúk. Cameron, Logan, Spencer és Adam.
-Hallod, nagy voltál. -mondta Spencer, mire csak megvontam a vállam.
-Gondoltam, hogy majd mi kell megvédjünk, de hát, te elintézted egyedül is. -mondta Cameron.
-Látod. -tártam szét a kezem.
-Jó voltál tesó. És nyugi, ha lesz valami, vagy jön a gyerek, ott leszünk. -mondta Adam.
-Köszi. -mosolyogtam.
-Amúgy, min röhögtek annyira Lilianaék? -kérdezte Logan.
-Jajj, istenem, ne is mondd. Kitalálta, hogy elvonja a TV sztárról a figyelmet. -néztem Cameronra.
-Jesszusom.
-Én pedig sokkot kaptam ettől a helyzettől, ezért kezdtem megfejelgetni a lambériát.
-És miért ütötted meg?
-Mert valaki megkérdezte közületek, hogy miért csinálom. Elképzeltem, ahogy őt ütöm. -mondtam, mire megint röhögésben törtek ki.
-Amúgy, kösz, hogy így velem vagytok meg minden. -mosolyogtam.
-Jaa. Nincsmit. -mondták. -De mi inkább kimegyünk. Na csá. -köszöntek el, mire csak intettem. Úgyérzem kimaxoltam a mai napon az idegrendszerem.

Nem biztos | Cameron Boyce ff. | -BEFEJEZETT-Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon