Vidio sam kako nam Tae prilazi.
"Gdje je ona mala?"
"A šta misliš?"
"Nisi valjda..."rekla je Anđela zgroženo.
"Jimine šta je ova još živa,znaš da mi žrtve ne ubijamo,ako nisi bio gladan ja ću."
"Nije to."
"Nego?Nisi valjda lud da je ostaviš živu?"
"Rekla je da će uraditi sve al baš sve ako je pustim."
"Daj Jimine svatko to kaže nisi toliko poludio da padneš na to."
"Ali znaš Tae...ona je žensko."
Namignuo sam mu.
"Aaaa...al svejedno mogao si to pa je ubiti kao ja na primjer."
"Ona je posebna,vidjet ćeš."
"Dobro,ali drži je na oku."
"Ne brini ,hoću."
Krenuli smo prema našem takozvanom domu.Više pusta kuća strave sa mnogim zamkama i sredstvima za lov.Primio sam Anđelu za ruku i koračali smo iza Taehyunga.Ta kuća nije bila blizu odavde,ali kako sam rekao ne volimo živjeti blizu ljudi pa se toga i držimo.Trebalo nam je sigurno sat vremena šetnje do ovdje.Anđela je samo prestravljeno šutila. Na neki način je mogu i razumjeti,no s druge strane me nije ni najmanje briga,jer što je ona meni da mi do nje bude stalo.Ja sam besmrtni vampir bez osjećaja,a ona obični jadni smrtnik čiji život trenutno ovisi o nama i mora paziti na sve što će uraditi ili pokušati uraditi jer je pod mojom kontrolom.Doduše,zadnje što bih ikada volio jest da mi netko govori što da radim i da prati svaki moj pokret,no sama je odlučila da želi život . Ne znam što joj to znači jer će ionako kad tad umrijeti,no eto,učinio sam joj uslugu,valjda.Što je tražila to će i dobiti.Ako još nije shvatila što je život,sada će dobiti priliku.
"Koliko dugo će ovo trajati?"upitala je.
"Što točno?"
"Pa...dok ne dođemo...do tog mjesta do kojeg me vodite."
"Aha...pa tek smo na pola puta valjda,zar ne Tae?"
"Da."
"U redu."
Spustila je glavu i okrenula je na drugu stranu.Vidio sam da jedva prati moje korake.
"Hej...što ti je?"
Zašto je ja uopće išta pitam ali u redu.
"Ma....ništa."
"Vidim da se jedva potežeš za mnom."
"Pusti je Jimine šta te briga."
"Ja...bole me noge od ovih cipela"
"Stani sekund Tae."
"Izuj cipele."
"Ali pod je hladan."
"Izuj ih i skoči mi na leđa."
Budući da je znala da će požaliti ne bude li me slušala uradila je to.Nastavili smo dalje prema kući.Osjetio sam da mi srce kuca nekako drugačije . Ma vjerojatno sam malo umoran.Ili osjećam nešto?Ma nemoguće.
Nakon još pola sata stigli smo.
"I ovdje vi živite?"
"A šta si mislila?"
"A ništa...pitam."
Taehyung je otvorio vrata i čim sam prekoračio prag kuće polako sam spustio Anđelu.Jer ako padne i stuče se kukat će mi tu danima a to mi se ne bi dalo slušati.
"Ovako,Anđela spavaš na krevetu pored mene."
"Ali..."
"Ili to ili pod pa ti biraj."
"Dobro.Izgleda da nemam izbora. No, hoće li mi netko objasniti što se dogodilo sa Yeeun?"
"Misliš ona mala koju sam dao Taehyungu?"
"Da."
"E pa njega pitaj ne mene,otkud bih ja trebao znati a i ne bi da me silno briga što je s njom."
"A što bih trebao uraditi s njom?Rekao si mi da se zabavim pa sam to i uradio.Znaš na šta mislim.Kad sam to obavio pojeo sam je kao i svaku drugu žrtvu."
"Fuj...."rekla je Anđela zgroženo"Kako uopće tako nešto imate srca napraviti?Kako bi se vi osjećali na njezinom mjestu?Vi,vi ste bezdušni stvorovi."Plakala je kao da smo joj ne znam ni ja što uradili.
"Što ti uopće očekuješ od nas?Koliko ti se puta treba ponoviti mi smo vampiri,nemamo osjećaje,niti se smilujemo tako lako.Nama ste vi ništa drugo nego hrana. To što sam se tebi smilovao ne znači da mi išta značiš,ionako si jadna kao i svi."
"Dobro."
"Ja ću biti ispred ako me tko slučajno zatreba."
Izašao sam ispred kuće i sjeo na skalu ispred . To inače radim kada želim biti sam i razmišljati.No osjetio sam glad.Kako i ne bi kad nisam pojeo Anđelu,a sad žalim zbog toga.Ništa onda,idem ponovno nešto uloviti.Budući da se bliži zora moram požuriti.Uhvatit ću prvo što ugledam.Nije prošlo ni desetak minuta već sam vidio neku žensku figuru kako mi ide u susret.Trebam li se sakriti pa napasti je ili da to uradim direktno?Ma jednostavno ću skočiti na nju jer nemam vremena da čekam,umirem od gladi.Tako sam i uradio.Prišao sam joj skroz blizu i srušio je na pod.Htio sam je ugristi no ona me samo odgurnula.
"Jiminshi,mislim da ti ovo i nije pametno..."
"Ček tko si ti?"
"Ozbiljno me se ne sjećaš.Eh samo tako želiš napasti svoj rod,eh moj naivni Jimine..."
Zacrvenile su joj se oči.Tako mi je poznata samo ne znam od kuda.
"Mislim da Tae ne bi volio čuti za ovo.Zar ne?"rekla je.
...