Od sada sam siguran da je samo moja i ničija više . Ne mogu vjerovati da će mi postati ženom.Od početka sam se bojao da ću je izgubiti.Sada ne moram.Tu je,uz mene,sada i zauvijek.Sretan sam što je imam.Ona je poput sunca u mom životu,obasjava ga i čini ga ljepšim.Jedinstvena na spram svih zvijezda,nitko joj nije ravan,najjače sija.A kada to sunce zađe,sve bude tamno i bez smisla,no ipak znam da će izići,da će doći jutro i ponovno sjati.Dobro,možda jesmo vampiri i sunce nam smeta,no to kažem čisto da shvatite koliko mi znači i koliko je trebam.Posebna je i nezamjenjiva,da čovjek hoće ne može je zaboraviti. Na prvi pogled slatka,neodoljiva,a opet zna biti tako hladna i mračna kad treba i želi,da se nekad zapitam je li to ona. No volim je takvu kakva jest.
"Tae,a da im javimo."
"Lako je za to,saznat će hehe"
"Ajde odmah,uzbuđena sam."
"Kako hoces..."
Jimin POV
Odlučio sam da malo prošetam ispred budući da je Anna sa Anđelom u njenoj sobi.Sunce je osvjetljavalo šumu,lišće,stabla,sve.Neko vrijeme sam se tako šetao bez ikakvog smisla i cilja,pa sam se vratio unutra.Vladala je tišina.Nisam nikoga čuo.Vjerojatno su Tae i Anna otišli nekamo i ostavili Anđelu samu.
"Anđelaaaa!"
Nije se odazivala.Došao sam do njezine sobe no međutim ni tamo je nije bilo.Nemoguće...Pobjegla je.Daj Jimine ne misli crno uvijek,možda je jednostavno otišla s njima,pa voli te,ne bi te valjda ostavila.Sjeo sam na njezin krevet,i čekao ih da se vrate.Samo želim da je vidim s njima i da mi kamen padne sa srca.Uostalom i da je pobjegla,mogu je naći,ma gdje god bila.Prošlo je još neko vrijeme,te sam čuo otvaranje vrata.Brzo sam poletio do tamo.
"Jimine,imamo prekrasne vijesti."rekao je Tae,sav radostan.
"Prije svega da pitam,jel Anđela s vama?"
"Ne nije,ostala je tu.Zašto pitaš?Nema je?"upitala je Anna začuđeno.
"Ne,nema je.Izgleda da je pobjegla.Ali zašto?"
"Pa idi traži je."
"Najbolje da neću."
Zgrabio sam plašt i isletio iz kuće.
X POV
ᴇ ᴍᴏᴊ ᴊɪᴍɪɴᴇ,ᴛᴜ sᴀᴍ ᴛᴇ čᴇᴋᴀᴏ.sᴀᴍᴏ sᴇᴋᴜɴᴅ ᴅᴀ ᴊᴇ ɪsᴘᴜsᴛɪš ɪᴢ ᴠɪᴅᴀ ᴠᴇć ᴊᴇ ᴜ ᴍᴏᴊɪᴍ ʀᴜᴋᴀᴍᴀ.ᴅᴏʙɪᴛ ćᴇš šᴛᴏ ᴢᴀsʟᴜžᴜᴊᴇš.ᴏᴛᴇᴛ ćᴜ ᴛɪ ᴏɴᴏ šᴛᴏ ɴᴀᴊᴠɪšᴇ ᴠᴏʟɪš,šᴛᴏ ɴᴀᴊᴠɪšᴇ žᴇʟɪš.ᴀ ᴛᴏ ᴊᴇ ᴛᴠᴏᴊᴀ ᴅʀᴀɢᴀ,sʟᴀᴛᴋᴀ,ɴᴀɪᴠɴᴀ ᴀɴđᴇʟᴀ.ɴᴇ ᴢɴᴀᴍ šᴛᴏ ᴊᴇ ᴠɪᴅɪᴏ ᴜ ɴᴊᴏᴊ ᴀʟɪ ᴇᴛᴏ.ᴘᴏsʟᴜžɪᴛ ćᴇ ᴍɪ ɴᴀᴊᴍᴀɴᴊᴇ ᴋᴀᴏ ᴜᴄᴊᴇɴᴀ.ᴊᴇsᴛ ᴍɪ sᴇsᴛʀᴀ,ᴀʟ sᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴊᴇsᴛ ɴɪᴊᴇ ɴɪsᴛᴀ ᴘᴏsᴇʙɴᴏ sᴛᴏ ʙɪ sᴇ ɪᴋᴏᴍᴇ sᴠɪᴅᴊᴇʟᴏ,ɴᴏ ᴊɪᴍɪɴ ᴊᴇ ʙᴜᴅᴀʟᴀ ᴘᴀ ᴊᴇ ɴᴇsᴛᴏ ᴠɪᴅɪᴏ ᴜ ɴᴊᴏᴊ ᴛᴇ sᴇ ᴘᴏ ᴘʀᴠɪ ᴘᴜᴛ ᴜ ᴢɪᴠᴏᴛᴜ ᴘᴏsᴛᴇɴᴏ ɪ ɢʟᴜᴘᴏ ᴢᴀʟᴊᴜʙɪᴏ.ᴀ šᴛᴏ ćᴇš,ᴅᴇsɪ sᴇ.ɴᴇ sʜᴠᴀćᴀᴍ ᴋᴀᴋᴏ ᴠᴀᴍᴘɪʀ ᴘᴏᴘᴜᴛ ɴᴊᴇɢᴀ sᴇʙɪ ᴅᴏᴘᴜšᴛᴀ ᴅᴀ ɪᴍᴀ ᴏsᴊᴇćᴀᴊᴇ.ᴛᴋᴏ ᴢɴᴀ ᴋᴀᴋᴏ ɢᴀ ᴊᴇ sᴀᴍᴏ ᴢᴀᴠᴇʟᴀ?ᴠɪšᴇ ᴍᴇ ɴɪᴊᴇ ɴɪ ɴᴀᴊᴍᴀɴᴊᴇ ʙʀɪɢᴀ ɪsᴋʀᴇɴᴏ,ɪᴏɴᴀᴋᴏ ćᴇ ᴏsᴛᴀᴛɪ ʙᴇᴢ ɴᴊᴇ ɪ ᴅᴏᴢᴠᴀᴛ sᴇ ᴘᴀᴍᴇᴛɪ ᴅᴏᴋ ᴊᴇ ᴊᴏš ɪᴍᴀ.ᴅᴀ,ᴊᴀ ɪ ᴏɴ sᴇ ᴅᴀᴋᴀᴋᴏ ᴏᴅᴀᴠɴᴏ ᴘᴏᴢɴᴀᴊᴇᴍᴏ,ɴᴏ ɴɪᴋᴀᴅ sɪ ɴɪsᴍᴏ ʙɪʟɪ ɴᴇšᴛᴏ ᴘᴏsᴇʙɴᴏ ʙʟɪsᴋɪ.ᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴊᴇsᴍᴏ,ᴅᴏᴋ ᴍᴜ ɴᴀᴊᴠᴊᴇʀᴏᴊᴀᴛɴɪᴊᴇ ᴏɴᴀᴊ ᴛᴀᴇ ɴɪᴊᴇ ɴᴀᴘᴜɴɪᴏ ɢʟᴀᴠᴜ ɴᴇčɪᴍ ᴜ šᴛᴏ ᴊᴇ ᴏɴ ᴘᴏᴠᴊᴇᴏᴠᴀᴏ ɪ ᴘʀᴇsᴛᴀʟɪ sᴍᴏ sᴇ ᴅʀᴜžɪᴛɪ.sᴀᴅᴀ ćᴇ ᴏɴ ɪᴍᴀᴛɪ ᴘʀɪʟɪᴋᴜ ᴏsᴊᴇᴛɪᴛɪ ᴋᴀᴋᴏ ᴊᴇ ᴛᴏ ᴋᴀᴅ sᴇ ɴᴇᴛᴋᴏ ɴᴊᴇᴍᴜ ᴅʀᴀɢ ᴏᴋʀᴇɴᴇ ᴘʀᴏᴛɪᴠ ɴᴊᴇɢᴀ,ᴀ ᴏɴ ɴᴇ ᴍᴏžᴇ ɴɪšᴛᴀ.ʙɪᴛ ćᴇ ᴢᴀʙᴀᴠɴᴏ,ᴢᴀsɪɢᴜʀɴᴏ.ᴅᴏsᴛᴀ ᴘʀɪčᴇ,ᴠʀɪᴊᴇᴍᴇ ᴊᴇ ᴢᴀ ᴘᴏsᴀᴏ.ᴏᴋʀᴇɴᴜᴏ sᴀᴍ sᴇ ᴘʀᴇᴍᴀ ɪᴠᴀɴɪ ɪ ɴᴀᴍɪɢɴᴜᴏ ᴊᴏᴊ ᴋᴀᴏ ᴢɴᴀᴋ ᴅᴀ ᴋʀᴇɴᴇᴍᴏ.ᴅᴏšʟɪ sᴍᴏ ᴅᴏ ᴘʀᴏᴢᴏʀᴀ,ᴋʀᴏᴢ ᴋᴏᴊᴇɢ sᴍᴏ ᴜšʟɪ ᴜ ɴᴊᴇɴᴜ sᴏʙᴜ.ʜᴛᴊᴇʟᴀ ᴊᴇ ɴᴇšᴛᴏ ᴘʀᴏɢᴏᴠᴏʀɪᴛɪ,ɴᴏ ɪᴠᴀɴᴀ sᴇ sʀᴇćᴏᴍ ʙʀᴢᴏ ᴘᴏʙʀɪɴᴜʟᴀ ᴅᴀ sᴇ ᴏɴᴇsᴠᴊᴇsᴛɪ ɪ ᴅᴀ ɴᴇ sᴛɪɢɴᴇ ᴠʀɪsɴᴜᴛɪ.sᴛᴀᴠɪᴏ sᴀᴍ ᴊᴇ ᴘʀᴇᴋᴏ ʟᴇđᴀ ᴛᴇ sᴍᴏ ɪᴢᴀšʟɪ ɪᴢ ᴋᴜćᴇ ɪ ᴢᴀᴘᴜᴛɪʟɪ sᴇ ᴅᴜʙᴏᴋᴏ ᴜ šᴜᴍᴜ.ᴅᴀ ᴍɪ sɪ ᴏʟᴀᴋšᴀᴏ ᴘʀᴇʙᴀᴄɪᴏ sᴀᴍ ᴊᴇ ᴜ ɴᴀʀᴜčᴊᴇ ɪ ᴛᴀᴋᴏ ɴᴏsɪᴏ sᴠᴇ ᴅᴏ ɴᴀšᴇɢ ᴅᴏᴍᴀ.ɴᴇ ᴍᴏžᴇᴍᴏ ɢᴀ ɴᴀᴢᴠᴀᴛɪ ᴋᴜćᴏᴍ ᴊᴇʀ ᴊᴇ ɪᴏɴᴀᴋᴏ ᴘᴏᴅ ᴢᴇᴍʟᴊᴏᴍ,ᴋᴀᴋᴏ ʙɪ ᴊᴇ ᴛᴇžᴇ ᴏᴅɴᴏsɴᴏ ɴᴇᴍᴏɢᴜćᴇ ɴᴀšʟɪ.sᴛᴀᴠɪᴏ sᴀᴍ ᴊᴇ ɴᴀ sᴛᴏʟɪᴄᴜ ᴛᴇ ᴢᴀᴠᴇᴢᴀᴏ čᴠʀsᴛᴏ,ʟɪsɪᴄᴀᴍᴀ ɪ ᴋᴏɴᴏᴘᴄɪᴍᴀ,ᴅᴀ ɴᴇ ᴘᴏʙᴊᴇɢɴᴇ.sᴀᴅᴀ sᴀᴍᴏ ᴛʀᴇʙᴀ čᴇᴋᴀᴛɪ ᴅᴀ sᴇ ᴘʀᴏʙᴜᴅɪ.ɪᴀᴋᴏ ᴊᴇ ᴠᴀᴍᴘɪʀ,ᴛᴇšᴋᴏ ᴅᴀ ćᴇ sᴇ ᴛᴇᴋ ᴛᴀᴋᴏ ᴜsᴘᴊᴇᴛɪ ᴏsʟᴏʙᴏᴅɪᴛɪ,ᴀ ᴠʀɪšᴛᴀɴᴊᴇ ᴊᴏᴊ ᴊᴇ ʙᴇsᴋᴏʀɪsɴᴏ ᴊᴇʀ sᴍᴏ ᴅᴀʟᴇᴋᴏ ᴏᴅ sᴠᴇɢᴀ.
"ɪ?Šᴛᴏ ćᴇᴍᴏ s ɴᴊᴏᴍ?"
"Čᴇᴋᴀᴍᴏ ᴅᴀ sᴇ ᴘʀᴏʙᴜᴅɪ,ᴀ ᴏɴᴅᴀ ᴋʀᴇćᴇ ᴢᴀʙᴀᴠᴀ."
"ᴋʀᴀsɴᴏ."
"ɪ ᴊᴀ ᴋᴀžᴇᴍ."
ᴠɪᴅɪᴏ sᴀᴍ ᴋᴀᴋᴏ ᴏᴛᴠᴀʀᴀ ᴏčɪ.
"ɢᴅᴊᴇ sᴀᴍ?..."vote/com