Jimin je samo okrenuo glavu prema Taeu i namignuo mu.Mislim da bi to mogao biti nekakav signal.Kad su nam ali svakome po bocu,Jimin i Tae su ispustili boce na pod,a one su se istog trenutka razbile na sitne komade,otrov se prosuo po podu.Sve se događalo u sekundama.Uzeo me za ruku te smo krenuli bježati iz dvorca. Za nama su trčali Anna i Tae.Iza nas četvero trčali su vampiri.
"Za njima.Odmah."vikao je Namjoon.
Trčali smo koliko su nas noge nosile.
"Tri,dva,jedan,Jimin leti!"viknuo je Tae,te smo odmah raširili krila i poletili.
I dalje su nas,naravno,pratili još nekoliko vampira.Ubrzali smo tempo kako bismo im se izgubili iz vida.
"Spustit ćemo se u gusti dio šume gdje nas nikako neće moći naći."rekla je Anna.
Okrenula sam i vidjela kako se gube u daljini.
"Udaljili smo se,dosta."rekla sam.
"Sad.Brzinski se spustimo."
Tako smo i uradili.Šuma je bila zaista gusta,s dosta visokih stabala širokih krošnji,tamno zelenih.Razmaci između stabala nisu bili baš veliki,tako da će biti teže spustiti se.Morat ćemo biti oprezniji,a opet brzi,da nas ne bi primijetili.Usporili smo rad krila te smo se tako lagano primicali prema zemlji sve dok nismo dotakli tlo.
"Huh,pobjegli smo im."rekao je Tae.
"Da,napokon."
"I?Što ćemo sad?U onu kuću se ne možemo vratiti jer bi nas pronašli,pa ima li netko prijedlog?"
"Izgleda da nemamo drugog izbora,živjet ćemo ovdje.Sagradit ćemo nešto,ali pod zemljom,da nas ne nađu."predložio je Jimin.
"Slažem se."
Jungkook POV
"Nema ih,izgubili smo ih iz vidika."rekao sam.
"Idiote,"odgovori iživcirano Suga,"kako si ih uopće mogao pustiti iz ruku da pobjegnu."
"Kao ti nisi?"
"Pa dobro mislio sam da ih trebam pustiti da popiju napitak."
"Tako sam i ja pa sam ih pustio a ti odmah osuđuješ."
"Kako da se vratimo šefu bez njih?"
"Ne znam,najebali smo."
"Itekako."
Uskoro smo došli natrag u dvorac.
"I?Gdje su?Jeste li ih doveli?"upitao je Namjoon.
"Šefe...ovaj.."
"Pitao sam gdje su!"glas mu je već zvučao isfrustrirano.
"N-nisu s naama.."
"Molim!?Pobjegli su vam,zar ne debilčine jedne?!"
"B-brzo su letjeli.."rekao je uplašeno Suga.
"Pa naravno da su vam pobjegli kad ste smotani.Vrabac bi ih prije ulovio nego vi.Kako možete biti toliko trapavi.Odmah odustajete.Kladim se da se niste ni potrudili da ih pronađete.Lijenčine jedne neodgovorne.Niste ništa drugo nego definicija čistog propaliteta.Razočarali ste me."
"Ali šefe.."
"Gubite mi se s očiju.Odmah.Iste sekudne.Neću više ni riječi da čujem.Zapravo,nećete mi otići tek tako.Vodite ih,znate gdje.Platit će mi za ovo."
"Šefe molim vas nemojte nas tamo voditi."
"O da,hoću,slijedi mučenje."