"Anđela!"Čula sam glas iza sebe te se okrenula.
Ugledala sam Yoongija.O ne..
"Y-yoongi..."
Sad kad zna da sam vampir moram ga ubiti,nema mi druge.Prišla sam mu bliže.
"Ti si..."
"Da.I sad kad ovo znaš,žao mi je ali..Moram te ubiti."
"Ne..",šapnuo mi je,"ne možeš me ubiti,ja sam isto vampir kao ti,besmrtan sam,ako me ugrizeš ljudi će shvatiti da sam i ja vampir."
"Ali ako te ne ugrizem poslumljat će nešto."
"Opa mala tko ti je taj..."
"Nemoj ti meni mala",odbrusila sam mu,"ili ćeš završiti kao i tvoj prijatelj."
Bilo ih je još dvojica. Ne znam ni sama razlog zbog kojeg bi ih ostavila na životu tako da ću ih ubiti kad mi već znaju ime.Ugrizla sam ih obojicu,te ih tako usmrtila.Ležali su na podu okrvavljeni.
"A ti,kako da ti vjerujem da si vampir?"
Nasmijao se i pokazao mi svoje očnjake.Izgledao je veoma zlobno za razliku od onog slatkog momka kojeg sam danas upoznala.Počinje mi se sviđati.
"I,idemo u lov?"
"Ne znam za tebe ali ja sam se najela za večeras tako da neću.Ako ti želiš možeš."
"Mogli bismo onda prošetati tu po kvartu."
"Naravno."
Uzeo me za ruku i isprepleo naše prste.Osjetila sam kako mi se obrazi rumene. No nisam smjela pokazati emocije te sam samo okrenula glavu na drugu stranu.Zašto se osjećam ovako pored njega?Isti je osjećaj kao kad sam bila s Jiminom samo nekako bolji.Osjećam se sigurnije s Yoongijem,ali nisam sigurna je li ovo u redu. Nedavno sam bila s Jiminom,a sad ovo.Opet,on je bio s Dami i varao me s njom,tako da smatram da i ja zaslužujem uživati u životu.A i nikako nisam mogla pretpostaviti da će Yoongi biti vampir.Drago mi je da sam našla nekog svoje vrste s kim ću se družiti.
"Zamislila si se..."
"A...pa malo..."
"Jesi tužna zbog nečega?"
"Ma...i jesam ali želim to ostaviti kao prošlost i zaboraviti na to."
"Aha...Ako će ti biti lakše možeš razgovarati sa mnom."
"Drugom prilikom možda..."
"Pa sad je idealna prilika.Nema nikoga,noć je,a oboje imamo vremena."
"Kad već tako želiš znati onda dobro...Ispričat ću ti."
"Neću duljiti...Nedavno,odlučila sam šetati sa svojom prijateljicom Yeeun.Tada sam još bila čovjek.Kada sam se najmanje nadala iz grma su iskočila dvojica vampira.Po njihovom zlobnom pogledu vidjela sam što su.Jeza me uhvatila.Nikad nisam vjerovala u vampire,smatrala sam to samo običnim pričama. No tada sam se uvjerila u suprotno,da postoje.Onaj koji je mene držao zvao se Jimin,a drugi Taehyung.Tae je odveo Yeeun,silovao je,ubio te pojeo,a ja sam nagovorila Jimina da me poštedi.Nas dvoje smo se zbližili.Jednom smo i...spavali skupa te sam ja tako postala vampir.Ti bi trebao znati kako to ide.Uglavnom,nije prošlo dugo vremena,kada me moj polubrat,za kojeg nisam do tad znala,oteo i držao neko vrijeme dok se ne uvjerim da Jimin nije za mene.Njih dvojica su se poznavali tako da je znao kakav je.Nisam mu baš vjerovala,no jedan dan sam uhvatila Jimina i neku djevojku kako se ljube. To je bilo previše za mene te sam odlučila otići."
"Ajoj...žao mi je."
"Ma...Takav je život.Izgleda da moram krenuti ispočetka.Možda se i uvjerim da ima bolje,zar ne?"
"U pravu si."
Zagrlio me te približio sebi dok sam ja bila naslonjena na njegovo rame.Ostali smo tako,u tišini,jedno vrijeme.
"Znaš"rekao je,"Taj Jimin je sigurno idiot čim je mogao iti pogledati drugu pored ljepotice kao što si ti."
"Ma ima i boljih."
"Iskreno,ne znam da li sam u životu vidio ljepšu djevojku."
"Pretjeruješ.Zaista."nasmijala sam se.
"Samo kažem ono što vidim i mislim."
Podigla sam pogled i ugledala zrake sunca kako lagano izviruju.
"Trebali bi krenuti svako svojim putem."rekla sam.
"Da,vidimo se.Čuvaj se."
"I ti također."
Okrenula sam se i krenula prema svojoj kući.Nisam znala da je taj Yoongi ovako drag.Niti da su vampiri ovakvi.U knjigama i filmovima totalno su drukčiji,uopće nisu ni nalik ljudima,a kamoli da još imaju osjećaje i vole. No ,sve je moguće.Kada sam došla kući,legla sam na krevet i zaspala.