9.DIO

1.1K 42 3
                                    

🔞
"E i da još nešto...Jesi nevina?"
"Zašto te to zanima?"
"To i jest najbitnije,moram ti oduzeti nevinost da bi mi se potpuno predala,ako ne onda ništa od povampirenja."
"Pa..."
"I?"
"Ja sam...nevina..."
"Divno..."
Oblizao se i stao iznad mene.Pogledala sam ga u oči sa strahom.Iako ga volim još uvijek ga se bojim.Znam da je vampir i ne vjerujem da će se moći suzdržati.Strah me,te boli,svega toga. Ni sama ne znam zašto sam pristala.Možda sam ga u dubini duše željela.Prstima mi je pomakao kosu i prišao uhu.
"Vjeruj mi,ova noć će ti biti nezaboravna.."
"D-da..."
"Ti se to bojiš?"
"N-ne.."
"Glas ti drhti...Opusti se neću biti grub..."
"Kako da vjerujem vampiru da se može kontrolirati?"
"E pa,morat ćeš. Za  tebe sam ionako pravio iznimke.Mogu i sada."
"Ah..dobro.."
Lagano mi je poljubio obraz,zatim usne.Nisam uzvratila.Samo sam ležala nekako ukočeno.Još uvijek sam osjećala strah,a on je to itekako primijetio.Nježno me poljubio iznova kako bih se bar malo opustila.Kada je shvatio da je to bezuspješno prešao je na vrat.Prvo ga je oblizivao,pa ostavljao poljubce a zatim me ugrizao . No ne jako kao i prije,tek toliko da ostavi modricu. To me počelo uzbuđivati.Napravio je i drugu,pa treću...
"Mmm..."
Samo je podigao glavu i namignuo mi.Lagano mi je povukao haljinu koju sam nosila na sebi.Grudnjak je otkopčao kao od šale.
"Sviđa mi se ovo što vidim,huh..."
Tada je počeo praviti modrice i po mojim grudima.Samo sam uzdahnula jer sam se bojala išta više uraditi.
"Probaj se opustiti.."
"Mhm..."
Rukom je prešao preko mojeg tijela sve dok nije dok nije došao do mog intimnog dijela.Lagano mi je svukao donji veš kojeg je ostavio sa strane te me odmjerio.Izgleda da mu se svidjelo ono što je vidio.U jednom trenutku osjetila sam njegov prst u sebi te je usporeno kružio.Ispustila sam zvuk užitka i tek tada sam se uspjela opustiti.Osjetila sam nekontroliranu želju za njim kakvu nikad nisam osjetila.Podigao je glavu te me upitno pogledao,a ja sam samo kimnula glavom.Znao je što treba uraditi.Osjetila sam kako mi bol prolazi tijelom.Još nije krenuo brzo.Htio je da se naviknem na njegovu veličinu.Tijela su nam se spojila u jedno.Nisam htjela progovoriti,ispustiti bilo kakav zvuk,samo su mi se oči zasuzile.Bol je bila jedva izdržljiva no nisam mu htjela reći.Zatim je ubrzao.
"Jimine,uspori,bolii.."
"Uskoro će prestati,vjeruj mi..."
Počela sam osjećati užitak.
"Ahh...Jimin..."
"Anđelaa...izludit ćeš me..."
Obgrlila sam ga oko leđa.Kretao se jako brzo.Osjećala sam se kao na sedmom nebu,tako dobro je bilo.Oboje smo već bili mokri od znoja,no i dalje se nismo zaustavljali.Voljela bih da ovo nikad ne prestane.Nakon nekog vremena bili smo pri vrhuncu.
"Jimin...ja..."
Samo što sam to izgovorila osjetila sam kako neka tekućina izlazi iz mene,a zatim je i on završio.Legao je pored mene,sav uzdihan.
"Umm..."
"Ti bi još,jel mala?"
"Paaa..."
"Ajde da te vidim.."
Okrenula sam se tako da budem iznad njega,da budem glavna.Svidjelo mi se to,dakako.Započela sam sa poljupcem.Njegove ruke bile su oko mojih kukova,te ih je spustio na stražnjicu,koju je pritisnuo uza se.
"Ahh..."
Odlučila sam da mu napravim par masnica na vratu,jer ne volim ostajati dužna.Duboko je uzdisao,no kad sam zagrizla,glasno je zastenjao.Polako sam mu ostavljala poljupce na prsima,pa na pločicama,a zaustavila sam se kad sam došla do onog dijela.Rukom sam ga uhvatila za glavić i masirala.Vidjelo se da je očvrsnuo.
"Uh...hajde...uradi to..."
Bio je jako nestrpljiv,što mu se odrazilo na licu.Stavila sam ga u usta i oblizivala.Prsti su mu prolazili kroz moju kosu,skoro je i čupao.Budući da se bližio kraju,izvadila sam ga iz usta i sjela na njega.Ponovno me uhvatio za kukove i tako mi je bilo lakše.Radili smo to još neko vrijeme,te sam sišla s njega i legla pored.
"I kakva sam bila?"
"Najbolja.."
Poljubio me u čelo i zaspao.
"I?Kad ću postati vampir?"
"Kad umreš.."
"Molim?"
"Jedino tako postaješ besmrtna..."
"Aha..."
"Kasnije ćemo o tome,sad spavaj.."
Naslonila sam se na njegova prsa i zaspala.

vote/com

SignWhere stories live. Discover now