25.DIO

625 25 1
                                    

"Ne znam..što bih rekla..."
"Samo mi obećaj da više nećeš otići od mene i da ćeš biti uz mene zauvijek."
Nasmijala sam se.
"Obećajem."
"Volim te."
"I ja tebe."
Zagrlio me i tako smo krenuli prema njegovoj kući.Sigurno još živi s Taeom i Annom.Kad sam kod njih iskreno nisam ih dugo vidjela.I oni su mi mnogo nedostajali.Anna je stvarno draga djevojka,a Tae je stvarno dobar.Nadam se da su još uvijek skupa.
"E Jimine?Jel su tamo još Tae i Anna?"
"Da,zaprosio je onog dana kada si ti otišla,to jest prije nego su to uopće saznali."
"Aha..Baš mi je drago zbog njih."
"Tako ću i ja tebe.."promrmljao je.
"Šta si rekao?"
"Ma,ništa.Zaboravi."
"U redu."
Nastavili smo hodati u tišini.Vjerojatno smo bili blizu.U daljini sam ugledala onu kuću strave u kojoj smo prije bili.Uskoro smo se približili.Stali smo ispred vrata,te pokucali.
"Što ti odjednom kucaš Jimine?"zaderao se Tae.
"Nisam sam."odgovorio je.
Na to je Tae otvorio vrata,a kada je ugledao mene šokirao se.Nije mogao vjerovati da sam ja tu,i to s Jiminom,da sam se vratila.
"A-Anna dođi nećeš vjerovati..."
Čula sam korake kako se približavaju.
"Anđela?Ti...vratila si se. Pa daj zašto si otišla?"
"Jungkook me oteo no to je duga priča,a da uđemo?"
"Naravno.I ima da mi sve ispričaš."
"Hoću,budi bez brige."
Jimin i ja smo ušli u kuću te sjeli na kauč.Osjetila sam kako me gleda.Cijelo vrijeme nije skidao pogled sa mene,kao da je vidio ne znam šta.Ispričala sam sve Anni i Taeu.Stvarno su se obradovali kada sam im rekla da sam trudna.Annina reakcija me nasmijala.Doslovno je skočila sa stolice,počela da vrišti od sreće,te me jako zagrlila.
"Čestitaam..Joj..ne mogu vjerovati."
"Haha dobro Anna smiri malo."
"Ne pričaj gluposti,ne mogu se smiriti kad sam ovako sretna,nemaš pojma koliko mi je drago,joj pa dobit ćete bebu."
"Dobro Anna da sam znao napravio bi ti je ja heheh.."rekao je Tae s nekim čudnim podsmjehom a ona se samo naglo okrenula i pogledala.
"Kad bude vrijeme za to,imat ćemo ih,prvo me oženi."
"Evo odma ljepotice hehe.."
"Budala.."rekla je tiho i preokrenula očima.

SignWhere stories live. Discover now