14.DIO

817 32 0
                                    

"Gdje sam?"
Gledala je uokolo no sve je bilo mračno.
"Daleko od Jimina..."
"Što ste mi napravili?"
"Još ništa."
"Zašto ste me ovdje doveli?Što ću vam ja?"
"Mala postavljaš previše pitanja."
"Zar ne bi trebala znati zašto ste me doveli?I tko si ti?"
"Ja?A na moju žalost ja sam ti brat."
"Molim!?Nikad nisam znala da imam brata ili sestru.Lažeš."
"Očito ti onda tvoji dragi roditelji mene nisu spomenuli.Kako okrutno od njih.Da,istina je,vjerovala ili ne,ja sam ti brat,točnije polubrat.Vampir sam isto kao i Jimin,i ti. No  ti nisi prije nego sto si upoznala Jimina ni bila vampir jer smo imali drukcijeg oca,no istu majku.Ona nije bila vampir,a tvoj otac isto. No moj otac jest,i to sam naslijedio.Umjesto srednje skole isao sam u vampirsku skoku gdje su nas obucavali ponasanju,otimanju,kako ugristi i napasti žrtve,loviti,i dalje da ne nabrajam.Tamo sam upoznao Jimina i Taea. To je duga priča koju mi se trenutno ne da pričati.A budući da sam te malo poželio upoznati doveo sam te ovamo.Čuo sam da te Jimin povampirio.Sad si službeno dio porodice.Samo ne znam što je vidio u tebi.On obično iskorištava mlade djevojke poput tebe i zavede ih te kasnije bira što će s njima,pojesti ih ili glumiti milost kako bi ih...Znaš...E pa da se to ne bi desilo mojoj sekici doveo sam te ovamo na sigurno.Daleko od njega.Vjeruj mi nisi jedina koju bi i koju je Jimin samo tako iskoristio.Ako ti je glumio ljubav ne vjeruj mu on je samo obični pokvareni lažov i glumac.Taj nikada nikoga nije volio ne boj se nije ni tebe.Jako dobro glumi,i da proplače nije mu za vjerovati.Ako ti je rekao da te voli,laze. To  tako olako izgovara da mu je to nečuveno."
"A tko si ti kada toliko znaš o njemu?"
"Jeon Jungkook,tvoj polubrat,a ovo je moja djevojka Ivana."
"Drago mi je."rekla je Ivana.
"I,kako da ja tebi vjerujem kad te ne poznajem dovoljno,možda si baš ti taj koji laže?"
"Zato što ga znam najbolje.I imao sam priliku iskusiti mnogo toga.A i da mi nisi sestra ne bi mi bilo ni vazno dovesti te."
Sumljam da bi mi Jimin tako lagao.."
"Ma čekaj koliko ste vi zajedno?"
"Tri,četiri.."
"Čega?Godine?Tjedna?"
"Dana."
"Hahahahah i ti mu već vjeruješ."
"Zašto ne bih?"
"Ajde ovako ćemo.Budite neko vrijeme odvojeni.Promatraj kako će se ponašati bez tebe i hoće li te brzo prevariti.Može?"
"Hajde nek ti bude."
Sve ide po planu.Odvojit ću ih.Bit će mi baš slatko gledati kako Jimin pati silno bez nje.Nek vidi kako je patiti kad si uvjeren u laž.A to da će je Jimin lako prevariti,neće uopće biti teško izvedivo.Ako išta silom.
**time skip**
Jimin POV
Već danima sam u potrazi za Anđelom.Kao da je u zemlju propala.Najviše se bojim da je pobjegla. No sumljam da bi se snašla da je.Pada mi na pamet jedino da ju je netko mogao oteti,samo ne znam tko bi to mogao biti.Niti jedan trag,ni znak nemam od nje.Danima ne spavam,samo razmišljam o njoj.Što ako je pobjegla nekome koga je stvarno voljela i sad iskoristila to što je besmrtna da joj nitko ne može ništa.Možda sam se prevario kad sam mislio da me voli.Daj Jimine jel moraš mislit na najgore?Ne mogu si pomoci. Ne sjećam se da sam se u životu osjećao gore  i bespomoćnije.
"Hajde Jimine,ulovili smo nešto za tebe,jedi."rekao je Tae zabrinuto.
"Da mi se jede otišao bih u lov sam."
"A da uzmeš sebi malo odmora,sna?Oči su ti otečene koliko ne spavaš?"
"Ne."
"Zar je ta mala toliko vrijedna toga?Naći ćeš ti i boljih komada od nje ne bi da ih nema."
"Neću nikada,shvati ja samo nju volim."
"Da da,sigurno."
Izašao je iz sobe i ostavio me samog. Ne znam što mi je gore,kad sam s nekim,a želim biti sam ili kad sam sam a volio bih da je netko tu,da me može utješiti i pružiti podršku kad mi to najviše treba.Najgore je boriti se sa samim sobom,sa svojim osjećajima i mislima.Donositi svoje zaključke i odluke i biti odgovoran za njih sam.Prije mi ni jedna cura nije bila ništa posebno a ona,sve je promijenila u meni.Od one hladnoće pretvorila me u ovo.Zašto mi ovo radiš,Anđela.Vrati se,samo se vrati.Nedostaješ mi.

SignWhere stories live. Discover now