23.DIO

610 25 1
                                    

Anđela POV
Istrgla sam se iz Yoongijevog poljupca i okrenula se te ugledala Jimina. Ne  mogu vjerovati.
"Od kud...ti?"upitala sam.
"Ja sam taj koji bi trebao postaviti to pitanje."
"Trebamo razgovarati...Yoongi molim te otiđi."
"Yoongi?"pogledao ga je sa šokom i prezirom.
"Da."rekao je te otišao.
"Ti...pobjegla si tom tom gadu.Odakle ga znaš?"
"Nisam njemu pobjegla,nego sam ga srela u Busanu."
"Išla si u Busan?"
"Da,Jungkook mi je dao smještaj,moj polubrat,on me inače i odvukao od tebe."
"To smeće...Kako ti znaš da ti je polubrat?"
"Rekao mi je.Htio mi je dokazati kakav si ti zapravo i da ti nikad nije ni bilo stalo do mene te da ćeš brzo naći drugu.Kao što reče,našao si drugu.Nije ti trebalo više od par dana da poljubiš onu..ne znam kako bi je nazvala a da je ne uvrijedim.."
"Dami?Ona mi je prije bila samo.."
"Ne zanima me."
"Prijateljica i ona me poljubila,ne ja nju.Od tog dana ne pričamo,vjeruj mi.I kako uopće možeš vjerovati Jungkooku.Pusto mu je bilo teško poslati njegovu rodicu da obavi to."
"Molim?"
"Da,ona mu je rodica. Ne  znam kako nisam mogao pretpostaviti da je sve ovo dio njegovog prljavog plana."
"Ma daj,a zašto bi Jungkooku bio cilj da nas rastavi?"
"Jer me mrzi.Godinama.Od kako sam pobjegao iz onog prokletog dvorca sa napitkom."
"Od kud sad to?"
"To je duga priča.Yoongi i on su povezani.Sigurno već sad smišljaju plan kako će nam napakostiti."
"Ali...Sve je ovo toliko komplicirano."
"Kako to da si se odlučila vratiti?"
"Ah..otkrila sam da..."
"Što?"
"Da sam trudna.I dijete je tvoje.Nakon tebe s nikim nisam imala ništa."
"Stvarno?"
"Da,nažalost."
"Zašto nažalost?",osmjehnuo se,"Pa dobit ćemo bebu."
"Shvati Jimin,ne volim te."
"Ali..."
"Slomio si mi srce."
"Gle,Dami me silom poljubila,nakon toga nikad nisam imao ni jednu,vjeruj mi,pitaj koga god hoćeš,Taea,Annu,ne znam...Nikad te ne bih prevario. Pa ti si jedina koju sam ikad stvarno i volio.Nemaš pojma što sam proživljavao u posljednje vrijeme.Patio sam za tobom.Nedostajala si mi.Plakao sam,svakog dana,svake noći.Ništa nisam osjećao,samo bol.Sve bih dao da mi se vratiš.Volim te Anđela,vjeruj mi."

SignWhere stories live. Discover now