19.DIO

617 28 2
                                    

Čujem kako me netko doziva u daljini.
"Anđelaaa...Anđela..."
Okrećem se i vidim sjenu koja mi se približava.Ta osoba...Izgleda mi tako poznato.
"Vrati mi se...Molim te.."
"Jimin?"
Bio je svega nekoliko metara dalje od mene. U očima mu se vidjela tuga.Nastavio mi se približavati a ja sam stajala na mjestu i čekala ga.Stao je ispred mene i pogledao me u oči.Iza njega prilazili su Jungkook i ona djevojka s kojom sam vidjela Jimina da se ljubi.
"Anđela..Oprosti.."ispustio je suzu.Glas mu je drhtao.
"Idemo,Jimin."ta djevojka uzela ga je za ruku i vukla prema sebi.
"Zašto Jimine,zašto si mi to uradio?"nisam se mogla suzdržati,a da ne zaplačem.
"Žao mi je...neopisivo mi je žao.."njegov glas se gubio u daljini.Osjetila sam nečiju ruku na svom ramenu . Bio je to Yoongi.
"Od sad si moja..."
"Ali...Jimin..."
"Pusti ga."
Okrenula sam se natrag prema Jiminu no njega više nije bilo,a njegov glas zamijenio je plač djeteta.
To me trgnulo iz sna te sam se naglo ustala iz kreveta.Osjetila sam kako mi srce jako kuca.Što bi ovaj san mogao značiti?
Yoongi POV
Iznenadilo me kad mi je rekla kako poznaje Jimina.On je osoba koju tražim već...pa...mnogo vremena.Nisam ga vidio od kada smo napustili školu za vampire.Trebali smo svi nastaviti živjeti gdje i svi vampiri,u tamnom mračnom dvorcu,koji je više manje uklet.I jesmo,jedno vrijeme,no on i Tae su pobjegli nekamo i više ih nitko nije vidio. Ni meni ni Jungkooku se nije dalo biti tamo,zapravo i jesmo pobjegli iz želje za osvetom.Pobjegli su jer su ukrali tajni napitak,to jest otrov koji pomaže ljudima da postanu vampiri. To se trebalo koristiti samo kad šef to naredi i dopusti te za potrebu svih vampira a ne ljubavi izneđu vampira i čovjeka kao što je to Jimin očito iskoristio.Anđelu bih mogao iskoristiti za osvetu.S njime je sigurno i Tae,jer oni su nerazdvojni.Tako je,riješit ću dvije muhe jednim udarcem.Ha ha ha ha...Bravo Yoongi..

SignWhere stories live. Discover now