7.DIO

1K 44 0
                                    

Čujem neke korake u blizini no i dalje mi se ne da otvoriti oči.
"Znao sam,znao da je ne možeš ubiti. Al da ćeš je okresat to..."
"Mmm.."
"A umorio si se,razumijem.."
"Tae...začepi,spava mi se."
"Normalno kad si se cijeli dan..."
"Nismo...a sad me pusti."
"Dobro,dobro...."
Čuo sam da je zalupio vratima i otišao.Polako otvorim oči i ugledam Anđelu pored sebe.Sad mi je tek jasno zbog čega je Tae mislio da sam s njom imao nešto.Imam samo hlače na sebi,ona mi je u zagrljaju.Sve izgleda sumljivo.Bravo Jimine,svaka čast. Ali što jest jest žao mi je što nisam.
"Ne....nemoj me pustiti...Nikada..."
"O čemu ti?"
Izgleda da je pričala u snu.Zanima me što sanja.
"Nedostajat ćeš mi...ne mogu bez tebe...shvati...volim te,Jimin."
Na te riječi sam se trgnuo.Sledila mi se krv u žilama.Ona,sanja mene.I...rekla je da..da me voli.Zašto je baš mene sanjala?Sigurno je imala nešto važno u životu prije mene,no baš je mene sanjala.Možda mi se samo učinilo,možda je neki njen Jimmy. Ma da.Krenuo sam se ustati no povukla me za ruku.
"Jimine..."
Izgleda da sam ja.A i onako su to samo njeni snovi. Ne mora značiti da me stvarno voli. Ne smije me voljeti.Naša...naša ljubav je...nemoguća.Pustio sam joj ruku i izašao iz sobe.
Anđela POV
Budim se i vidim prazan krevet.Super.Možda je sve ono bio dio sna.Nekako sam došla sebi i počela shvaćati da se onaj poljubac stvarno desio i da je rekao da ne možemo biti skupa . Ne bi da me i briga,ne želim biti s takvim monstrumom,čudovištem poput njega.On mi samo zadaje jezu u kostima.Dobro se ljubi,priznajem,no to nije dovoljan razlog da povjerujem da to nisu njegove glupe manipulacije kako bi došao do mene.Tako je.U tom trenutku vidim kako netko otvara vrata. Bio je to,naravno,Jimin.
"Slušaj,idemo u lov,biraj hoćeš li ostati tu ili ideš s nama."
"Ali ja ne jedem ljude niti sirovo meso."
"Nać ćemo tebi nekog voća šta već,no,hajde?"
"Idem."
Ustala sam se i uhvatio me za ruku.
"Čemu ovo?"
"Najbolje još da ću te pustiti da pobjegneš."
"Aha..."
Spustili smo se u prizemlje.
"Aaa baš ste slatki..."rekla je Anna smijuljeći se.
"Mi nismo...slatki..."rekao joj je Jimin ljutito.
"Jeste jeste...hihi..."
"Ma samo se ti smij...No?Idemo?"
"Ček i ona ide s nama u lov?Ona isto jede sirovo meso?"upitao je Tae.
"Ne...ja ću naći neko voće u šumi."
"Aha..."
Tae je otvorio vrata te smo polako svi,jedno po jedno izašli.Jimin me i dalje držao za ruku.Nakon nekog vremena počelo me nervirati te sam pokušala izmaknuti ruki. No on je samo čvrsto stisnuo i isprepleo nam prste. Na trenutak se zaustavio,te mi ubrao dvije jabuke sa stabla i dao da jedem.U ovoj šumi se stvarno nađe svega,čudo je već da je ljudi nisu opustošili.Zagrizla sam jabuku i počela je jesti.Stvarno je sočna.
"Blizu smo..."
"Jel ti nedostajao lov,Anna?"
"Pa,lovili smo i tamo,ali s vama definitivno je."
"Haha pa naravno,mi smo posebni."
"Da da..."
"Jimine,vidi..."
"Brzo,sakrij se."
Jimin me povukao na jednu stranu,a Taehyung Annu na drugu.Čučali smo sve dok se nisu približavali.Bilo ih je dvoje,momak i cura.Bolje sam ih pogledala.Čine mi se tako poznatim...Ajme...Ne mogu vjerovati da je to on.Jisung..I jos neka cura.Cek...To je  Jiu.Jedna od mojih najboljih prijateljica i moj...decko..Valjda sad bivši dečko.
"Jimine?"
"Šta je sad?"
"Razderi ih na komade."
"No problem heheh"
Sve se događalo u roku od nekoliko sekundi.Jimin,Tae i Anna su iskočili iz grmlja,njih dvoje su vrisnuli,a ja sam sve to promatrala skrivena.Zatim sam i ja iskočila da pobliže vidim njihovu smrt.
"Anđela?"upitao je Jisung dok je Jiu sve to promatrala u čudu.Bila je šokirana jer sam ih uhvatila skupa.
"U slast društvo..."
Na te riječi Jimin i Tae su kao ludi skočili na Jiu,a Anna je već ugrizla Jisunga.Od njihovog dubokog,otrovnog ugriza pali su na pod,a njih troje su im izjedali utrobu.Iako bi mi se ovo prije činilo kao totalni užas,ne znam zašto ali u ovome sam uživala.

vote/com

SignWhere stories live. Discover now