5.DIO

1K 42 0
                                    

Anđela POV
Prepustila sam se poljupcu,no kad sam shvatila što zapravo radim,odmakla sam se.Zašto?Nije mi jasno zašto mi ovo radi,prvo mi nanosi bol,grize me,otima,prepušta onom monstrumu na milost i nemilost,a sad,poljubac.Što on misli da radi. Nemoguće je da nešto osjeća prema meni.On je vampir i ne može osjećati ništa osim zlobe.Srce mi se uzlupalo,a ni sama ne znam razlog.
"E tako,sad smo to riješili."
"Šta smo riješili?"
"Pa ranu.Konce ću ti skinuti za nekih desetak dana."
"Aha..."
Eto.Sad sam se uvjerila da mu to ništa nije značilo.Kao da se poljubac nije ni dogodio?Daj,Anđela što ti je?Zar sam uopće pomislila da bih ja,obična djevojka,ikad išto njemu značila?Zašto mene briga da li on osjeća nešto ili ne?Pa da,ionako mi de sviđa.Obični je otmičar,krvopija i nadljudsko strašno biće.Drži me tu zbog....znam zbog čega ali glupo je i pomisliti.Samo što sam žensko želi me iskoristiti.I?Što će onda biti kada dobije što želi?Ubit će me . Ne znam kako ali,moram pobjeći odavde što prije to bolje.
"Zamislila si se nešto?"
"Ne."
"Ljuta si?"
"Što tebe to briga?Trebala bih biti sretna jer si me doveo ovdje?"
"Imaš pravo,nije me briga."
Ustao se,okrenuo i izašao kroz vrata.Nadam se da ih je zaboravio zaključati.Pokušala sam ih otvoriti,ali nisam mogla.Zaključana su.
"Haha znao sam da ćeš pokušati pobjeći,no ne ide to tako lako,uživaj.Idem ja spavat."
"Mrš."
Sviće zora ,a on ide spavat.Ahaa zato je bio budan onako kasno.Vampiri po danu spavaju. To treba svakako iskoristiti.Razgledavala sam po sobi ne bih li pronašla štogod korisno za bijeg.Sigurno imaju nešto čim tretiraju i ubijaju žrtve.Ugledala sam ladicu iz koje je Jimin izvadio iglu i konac. Pa da,tu mora biti nešto.Naišla sam samo na škare.Pokušavala sam otvoriti druge ladice no nisam uspjela.Sjela sam na krevet da razmislim.Zanima me da li sam na katu,prizemlju ili...u podrumu.Okrenula sam glavu u nadi da naiđem na prozor.I uspjela sam. No smješten je jako visoko.Budući da mi to ne ide u prilog moram smisliti kako se popeti do tamo.
Taehyung POV
Ostao sam na samo s Annom.
"Zašto si se vratila?"
"Pa,nedostajao si mi."
"Lažeš.Da jesam,ne bi uopće odlazila.Nisi me nikada ni voljela.Došla si s nekim ciljem.Ti nikad ne dolaziš bez razloga.Sve mora biti u tvoju korist.Da čujem.Zašto si došla?"
"Polako Tae,nisi bio takav prije.Možda jesi muško možda jesi vampir,ali nećeš povisivati ton na mene.Sjećaš se što smo bili prije?Zašto ne bi opet to bili sada?Vrati mi se i pođi sa mnom ako ti je ikada stalo do mene."
"Slušaj Anna,volio sam te,na neki način volim te i sada,ali ja tamo ne idem.Ti me samo želiš odvući kamo želiš,ali i sama znaš da nisam za grupni život.Molim te,ne vraćaj se tamo,ako me voliš i želiš biti sa mnom,ostani.Mjesecima smo bili razdvojeni,ne bi podnio da te opet izgubim.Ako su ti oni važniji od mene,idi,ali ne vraćaj se,ionako mi time nanosiš samo još veću bol."
"Vampir Tae osjeća ljubav i bol,haha."
"Aha znači što si ti vampir,ne osjećaš ništa prema meni.Trebao sam znati da me nikad nisi voljela."
Na te riječi spustio sam glavu no osjetio sam njene prste koje su je podigle.
"Ne,to ne kažem,no znaš,ona je smrtnik,sazna li da mi možemo osjetiti ljubav,iskoristit će to,shvaćaš?"
"Aha..."
"Ne budi tužan,Tae."
Omotala mi je ruke oko vrata i približila mi se.Taman kad sam pomislio da će se dogoditi poljubac čuo sam nešto iz sobe.
"Anna,idemo gore ali tiho."
"Ajmo"
Primakao sam se vratima da čujem što se događa.Čuo sam neko mrmljanje.Čini se da se Jimin već zabavlja.Zatim je nastala tišina.Sagnuo sam se da pogledam kroz ključanicu i vidio Jimina kako ljubi Anđelu. No odmakla se od njega.Ništa od akcije.Jimine stvarno si papak ja bi tu malu još u šumi okreso.
"A tako znači..."
"To sam rekao na glas?"
"Jesi..hahah..."
"Divno....izgleda da izlazi,bježmo.."
Uzeo sam je za ruku i brzinski smo se spustili dolje.

SignWhere stories live. Discover now