26.DIO

622 26 1
                                    


Naše smijanje i veselje prekinuo je glasan zvuk.Izgleda da je netko provalio na vrata.Odmah sam dotrčala do Jimina i zagrlila ga snažno,a Anna Taea.Unutra su ušli,nitko drugi nego Jungkook,Ivana,Yoongi i još jedan kojeg nisam prepoznala.Očito je bio vampir,kao i oni.
"Šefe,pronašli smo ih."
"Dobro obavljeno."podsmjehnuo se.
"Što hoćete od nas?"upitao je Tae.
"Dobro vi znate što hoću i zašto vas tražimo."
"Jimine što se događa?"
"Shh.."
"Jungkook,Yoongi,vodite ih,a vas dvije isto idete s nama."
Sve sam promatrala u čudu. Ne mogu vjerovati. Do prije par minuta sve je bilo savršeno,a sad odjednom nekakav skandal.Ništa mi nije jasno.Znam da su Jungkook i Yoongi njihovi neprijatelji,ali tko je ovaj treći.Jungkook je zgrabio Taea,a Yoongi Jimina.Anna i ja smo bile prisiljene poći s njima po njihovoj naredbi.Pratili smo ih.Mogu reći dugo smo se napješačili dok se nismo stvorili ispred tog dvorca.Polako smo ulazili unutra.Taj šef je sjeo na tron a mi smo stojali ispod njega.
"Pa Jimine,Taehyung,prošlo je jako dugo vremena od kako smo se zadnji put vidjeli,zar ne?"
Njih dvojica su ga samo gledali s prezirom.
"A i nismo se rastali u baš najboljim odnosima,morate priznati.Sigurno se sjećaš napitka,to jest otrova kojeg ste vas dvojica ukrali i pobjegli,zar ne Jimine?"
"Da,i?"
"Gdje je?"
"Ne znam."
"Ne pravi budalu od mene.Što si uradio s napitkom?"
"Želiš znati?"
"Da."
"Dio tog napitka sam iskoristio kako bi pomogao Anđeli da postane vampir."
"Ti znaš da je to zabranjeno,i smije se koristiti samo kad ja to naredim u rijetkim slučajevima,a ti si to iskoristio zbog čega?Da bi pomogao toj kurvi da postane besmrtna da budeš s njom zauvijek.Koja si ti naivna budala Jimine.Razočarao si me.Itekako si me razočarao.
"Kao prvo",rekao je Jimin iznerviranim tonom,"nju ne nazivaj kurvom.Drugo,to sam ja predložio.Da,volim je,i htio sam da budemo skupa zauvijek.Ukrao sam ga,još davno,kako bih ga iskoristio u korisne svrhe,za razliku od tebe,koji bi ga upotrijebio za još zlodjela.Ako ga hoćeš,eno ti ostatak,nije me briga.Samo nas pusti da nastavimo normalan život."
"Zašto bih?"
"Jer je tebi ionako samo važan napitak,a ne ja osobno,ili možda Tae.Shvati ja je volim i ništa me neće spriječiti da budemo zajedno."
"Jesi ti tako siguran u to?"
"Jesam."
"Gledaj,možda te i pustim,a ti biraj.Ili ćeš ostaviti Anđelu te ostati živjeti ovdje sa ostalim vampirima kako spada,ili ćeš nastaviti život s njom,ali opet ćete biti ljudi,i ti,i ona."
"Ali ne možeš..."
"Ja sam glavni nad svim vampirima,mogu što hoću."
"Briga me.Radije ću biti čovjek,a s njom,nego vampir,a bez nje."
"Jesi siguran?"
"Ne mogu biti sigurniji."
"A ti Tae?Ostaješ ovdje ili ideš sa Jiminom?"
"On mi je poput brata,ostajem uz njega do kraja,makar i kao čovjek,makar ne bio besmrtan.Znam da tebe za ljubav nije briga i ne znaš kako je voljeti,stalo ti je samo do sebe,da imaš svu vlast,besmrtnost,da si vođa svih i svi ti se klanjaju.Možda te drugi smatraju ne znam ni ja kime,a u mojim očima si nitko i ništa,jer ne znaš što znači voljeti,što znači ljubav.A tko to nije osjetio,makar imao besmrtnost,kao da ne živi.Toliko od mene."
"I ti vi ćete se svi odreći sve moći koju imate,kako bi ste ostali skupa?"
"Da."odgovorio je Jimin.
"A ti Anna?"
"Kamo Tae,tu i ja."
Na to se Tae podsmjehnuo.
"Vidi se da vam je zapravo mjesto među ljudima.Ponašate se kao oni,volite,brinete jedne za druge,imate osjećaje.Tako vam i treba.Shvatite da biti vampir ne može svatko.Šteta što sam vas u početku pogrešno procijenio."
"Nije me briga,Namjoon,radi što hoćeš samo nas pusti."
"Dragi moj Jimine,prvo hoću napitak."
Na to je Jimin zavukao ruku pod svoj plašt i izvukao napitak te mu ga dobacio.
"Vodite ih."naredio je.
"Kuda sad?"upitala sam.
"Dat ću vam napitak pomoću kojeg ćete se opet pretvoriti u ljude."
Kad je to rekao prišli su nam četvorica vampira te nam predali napitke.

SignWhere stories live. Discover now