**Mjesec dana kasnije**
Anđela POV
Tada smo napravili kuću u kojoj ćemo živjeti nas četvero.Meni je stomak već dobro narastao.Beba je dobro,ja također,Jimin,Tae i Anna isto.Danas će se Tae i Anna vjenčati.Potajno smo našli matičara koji će ih vjenčati.Uzbuđena sam zbog ovoga.Jimin i ja smo kumovi,naravno.
"Anna,budi se,udaješ se."
"Pusti me,hoću da spavam."
"Alo ženo,udaješ se,hoćeš da ti crtam.Ajmooo..ustajanje."
"Aha da,da,vjenčanje."
"E ovako,prvo ćemo hm..Da,obrve ti moram počupati."
"Ne,ne diraj ih,dobre su."
"Ma samo malo da ih sredim."
"Neka,mogu sama,ti kakva si isčupat ćeš mi i živac skupa s obrvom."
"Dobro onda,obuci vjenčanicu,sredi obrve,a ja ću se pobrinuti za šminku i frizuru.Nemamo puno vremena."
"O ženska glavo..U redu..Samo izađi iz sobe."
"Zovi kad budeš gotova."
..
Nakon pola sata napokon je obukla vjenčanicu.Izašla je iz sobe.Bila je doslovno prekrasna.U životu nisam vidjela ljepšu mladu.
"Predivna siii!"
"Haha,hvala."
"A sad,dolaziš u moje ruke."
Sjela je na stolicu nasuprot ogledala i pustila da je sredim.Uzela sam sve što mi je potrebno u vezi šminke i bacila se na posao.Kad sam je našminkala,napravila sam joj frizuru. To sve je potrajalo dobrih sat ipo vremena,ali vrijedilo je.Ustala se sa stolice i pogledala me.Izgledala je prekrasno.Čak sam bila ponosna na sebe iz nekog razloga.
"Ljepotice moja,udaješ se."
"Znam."nasmijala se.
"Želim vam svu sreću.."
"Hvala.Nadam se da ću i ja tebi uskoro biti kuma,hehe."
"Ma,sumnjam da će me oženiti."
"Dobit ćete dijete,mora."
"Žive bile pa vidjele."
"Jeste više!?"doviknuo je Tae nestrpljivo.
"Evo,dolazimo."
Polako smo se stepenicama spustile prema dolje.Kada je Tae ugledao,razrogačio je oči kao da nikad u životu nije vidio nešto ljepše.Mogu ga razumijeti,stvarno je izgledala lijepo.A on je bio u odjelu,i izgledao je jako zgodan u njemu.
"Wow.Anna prekrasna si."
"Hvala."
"Pa,svi smo tu,krećemo."rekao je Jimin.
"Da,bilo bi vrijeme."složio se Tae.
Uzeo je Annu za ruku te smo izašli u dvorište koje je bilo preuređeno za njihovo vjenčanje.
"Cijelo si vrijeme gledala u njega,a kako sam ja zgodan u svojem odijelu nisi ni primijetila."šapnuo je Jimin.Moglo se primijetiti da je ljubomoran.
"Pa dobro,pogledala sam kako se obukao,a ti,ti si meni uvijek zgodan,sa odijelom,a još bolje i bez njega."
Jimin je na to zagrizao donju usnu i nasmijao se.Da,znala sam na što je pomislio.
"Sad šuti."rekla sam.
"Dame i gospodo,okupili smo se ovdje kako bi ovo dvoje ljudi sklopili brak te postali jedno..."
I tako je brojao kao do sudnjeg dana i napokon prešao na stvar.
"Kim Taehyung,uzimate li Annu za svoju ženu?"
"Uzimam."
"A vi Anna ,uzimate li Taehyunga za svog muža?"
"Uzimam."
"Proglašavam vas mužem i ženom.Možete poljubiti mladu."
Tada je Tae poljubio Annu. Bio je to tako nježan i romantičan poljubac.Nešto tako slatko i neopisivo. Ne ,ne Anđela nećeš plakati na vjenčanju.Eh,kasno.Nekoliko suza je već poletilo.Zapljeskali smo im.
"Zašto plačeš?"
"Ma to ja tako uvijek kad idem u svatove plačem.Nekako sav taj doživljaj i to,dirne me."
"Aha.."
Naravno da to ne razumije.Prišli smo mladencima te ih zagrlili i čestitali im.