3.DIO

1.3K 46 0
                                    

"Hoćeš li mi napokon otkriti tko si?"
"Zar je moguće da sam ti tako lako izašla iz sjećanja?"
Ustala se.Dobro sam je pogledao.Sumljam na jednu osobu,ali ne,to ne može biti ona.Kako je samo dospjela ovdje?
"Nije....moguće"
"To sam i pretpostavila."
"Ne...ne...reci da mi se priviđa."
"Ne priviđa ti se.Hehe..."
"A....anastasija..."
"Nisi me prije tako zvao."
"Anna...."
"Tako je već bolje."
"Od kud ti ovdje?"
"Navratila sam malo.Poželila sam se vas dvojice."
"Ali rekla si...da se nikad nećeš vratiti."
"Nešto si krivo čuo."
"Nisam..."
"Nego,što ima?Kako ste?Kako je Tae?"
"Ma divno.Bolje da se nisi ni vraćala.Znaš ti koji ćeš mu šok prirediti kad se pojaviš?"
"Istina.Iznenadit će se možda,ali voli me.Uostalom vampiri ne osjećaju strah,zar ne?Tako da idemo do njega?"
"Ugh,idemo..."
Preokrenuo sam očima na što se ona zlobno nasmijala.Sigurno vas zanima tko je ona.Ukratko ona je vampir isto kao i mi,davno smo se upoznali,bila mi je poput sestre,no Taehyungu je ona puno više značila.Iako izgledom pomalo jeziva bio je lud za njom.Jedan dan je samo odlučila otići.Pozvali su je da živi u nekom dvorcu gdje žive dosta strašni i moćni vampiri.Tu se svakodnevno okupljaju,razmjenjuju iskustva priče,zajedno idu u lov.Mogli smo i mi tamo otići no radije smo izabrali samoću.Ona je radije odabrala da bude netko i nešto,da se ističe.Nikad nije podnosila poraz.Uvijek je borbena i ne da na sebe.Iako se čini bezosjećajna,u duši je dobra,no to stvarno teško pokazuje jer je vampir i ne smije pokazivati osjećaje.Ali međusobno smo se podržavali. Bar jesmo,prije.Dok nije otišla.Sumljam da će sada biti sve kao i prije.
"Stigli smo."
"Divno.Jedva čekam vidjeti Taeovu reakciju kad se pojavim."
"Ma oduševit će se."
"Znam."
Otvorio sam vrata i ugledao Tae-a kako grize Anđelu i pije joj krv a ona vrišti.
"Tae...miči se s nje."
Anđela POV
Budući da je Jimin otišao ostala sam sama u kući s Taehyungom.Nisam htjela progovoriti ni riječi s njime jer sam ionako,što se njega tiče,osjećala negativnu energiju tako da mu se nisam usudila približiti a kamoli s njim pričati.No vidjela sam da se ustaje i približava mi se.Naježila sam se od njegove pojave.On mi je djelovao puno strašniji od Jimina,iako još uvijek nisam sigurna zašto.
"Slušaj....ako misliš da te Jimin poštedio da živiš,varaš se,jer ja neću."
Na te riječi sledila mi se krv u žilama.Neće valjda.
"Rastrgat ću te na sitne komade
"Ali...ako smetam otići ću."
"Možda i hoćeš,ali ne živa."
"Molim te nemoj."
Zjenice su mu se raširile,oči poprimile boju krvi,očnjaci naoštrili...Postao je sasvim drugo biće u roku od nekoliko sekundi.Vjerujte mi ne biste to htjeli vidjeti.Odmjerio me od glave do pete a zatim snažno ugrizao i počeo sisati krv.Htjela sam vrištati,no rukom mi je začepio usta.Palo mi je na pamet da ga ugrizem i to sam uradila.No samo je izmakao ruku i ubacio neku krpu u usta.
"Vidim grizeš i ti,ali ne jače nego ja."
Zatim mi je nastavio sisati krv dok ja nisam mogla ništa reći.Taman sam mislila da je gotovo s mojim životom,da će me izjesti živu,kad se na vratima pojavio Jimin i neka djevojka.
Taehyung POV
Jimin je bio u pravu.Ova mala je stvarno ukusna i ima slasnu krv.Moje uživanje prekinuo je Jimin.Iste sekunde odmakao sam se. Bio sam šokiran kada sam vidio koga je poveo sa sobom.Sto pitanja počelo mi se vrtiti po glavi.Zar je ovo moguće?Od kud ona tu?Nije se ni jednom do sad javljala ni svratila a sad se pojavila i to bez najave.I kako je Jimin došao do nje?Apsolutno mi ništa nije jasno.
"Jimine....Anna"
"Vidiš kako me se on odmah sjetio,a ne kao ti Jimine."
"Nek mi netko objasni što se ovdje događa?"
....

SignWhere stories live. Discover now