10.DIO

1K 37 0
                                    

Budim se još uvijek u Jiminovom zagrljaju.
"Mmm..babygirl..."
Ajme meni ovaj još i sanja da me...Ma svašta.Sad bi vjerojatno trebala reći kako je sladak dok spava ali ne.Naprotiv,izgleda kao sotona sa onim izbačenim zubima krvavim od ne znam ni ja čega.Krenula sam se ustati,no to je bilo teže nego inače.Bol me presjekla u donjem dijelu.
"Uh..."
"Anđela...što radiš?"
"Ustajem se kao što vidiš.."
"Aha..."
Pokušala sam se osloniti na dlanove te tako ustati,ali bezuspješno.
"Hihihi..."
"Šta se sad smiješ?"
"Ništa hmm...Daj dođi da ti izmasiram..to...hahah"
"E nećeš.. "
Povukao me kraj sebe.Lagano me masiralo,i godilo mi je.No Jimin ne bi bio Jimin da nije i unutra ubacio prst.
"Ma ti perveznjačino jedna..."
"Pa moram napravit i dubinsku masažu hahaha tvoje tijelo se ne žali za razliku od tebe..."
"Ma marš...Bolje mi je sad..."
Ustala sam se i ušla u kupatilo te zatvorila vrata.
"I samo da znaš ukusna si jako.."
"Ne gadi mi život..."
"Mislio sam na tvoju krv hahaha ko je sad pervezan.."
"Samo se miči odavde."
Čula sam kako odlazi,divno.Umila sam se te počešljala.Naišla sam na nekakav ogrtač kojeg sam obavila oko sebe.Pomaknula sam kosu da vidim koliko masnica mi je napravio. No u oko mi je upalo još nešto. Na vratu mi je bio neki znak,poput male,neizbrisive tetovaže,ali...Ja se nikad nisam tetovirala.Otkud mi ovo?Naglo sam otvorila vrata.
"Jimineeee"
"Šta je?Šta se dereš?"
"Vidi ovo..."
Došao je do mene i pogledao mi vrat.
"A...zaboravio sam ti reći...to ti je znak...da postaješ dio nas...vampira...to ti je nastalo kada si se predala meni...Svaki vampir ima posebni znak..Tako i ti moj...Iako ćeš postati vampir još uvijek si moja...Nitko mi te nema prava oteti i mogu te prepoznati naspram svih drugih vampirica...A postaješ vampir...kad umreš,kao što sam i rekao...Ne,neću te ubiti...U tebi je također otrov...koji će te ubiti do večeras...Tada kreće transformacija...Trajat će tijekom cijele noći...A kad završi,dio si nas."
"U redu..."
Jimin POV
Ostalo joj je do kraja dana života kao čovjek.A kad zađe sunce...Počet će se pretvarati u vampira. To će biti jako skoro jer smo većinu dana prespavali.Jedva čekam da postane dio nas.Da ne moram brinuti hoće li joj šta biti,da osjeti kako je dobro biti vampir. No ,jedno me brine. Ne  znam koliko je jaka.Nisam joj to spomenuo,no u nekim situacijama,proces povampirenja neuspešno prođe,i ona može stvarno umrijeti i nikada se ne probuditi,ne izrži li snagu te sile. To se dakako rijetko događa.Sad kad o tome počnem razmišljati,hvata me strah da se to ne dogodi.Bolje da joj nisam rekao jer bi je uhvatila panika.U međuvremenu sam otišao do Taehyunga.
"Opa Jimine...nije ti trebalo dugo..."
"O čemu ti?"
"Pa i nije bilo tako teško čuti,zidovi su se tresli,hehe"
"A čuj...Uostalom nisam ti rekao krasne vijesti..."
"Trudna je?"
"Tae kako će ženska zatrudnit prvi put..mislim moguće al..."
"Ček ti si joj oduzeo..."
"Jesam,i postat će dio nas..."
"Idiote jesi ti svejstan što si uradio?Zašto si uopće morao imat posla s njom?"
"Pusti ga Tae...zaljubio se"dodala je Anna.
"Ali...ona će postati vampir."
"Pa šta?Neka ih."
"Haj dobro,al ne izvodi gluposti.A i znaš što se dogodi u nekim situacijama.."
"Ne brini neću..i znam.."
Odjednom me trgo Anđelin glas.
"Što se to dogodi u nekim situacijama?"
"Pa ja...ovaj..."
"Jel ima veze sa mnom?"
"Ma...ne"
"Dođi da razgovaramo."
Odvela me u kuhinju.
"Reci mi...želim znati istinu..."
"Pa...u nekim slučajevima postoje šanse da ne se neuspjelim procesom povampirenja nikad ne probudiš."
"Molim?"
"Ali to se stvarno rijetko dešava.."
"Lažove...gade...kako sam ti ikad trebala vjerovati?Trebala sam znati da ti je uvijek bio cilj iskoristiti me i ubiti."
Nisam stigao ni trepnuti već je izletila iz kuće.

vote/com

SignWhere stories live. Discover now