„Agentko Bartonová, ohlašte se," ozvalo se z komunikátoru quinjetu, v němž letěli zpět všichni tři agenti. Lila akorát pilotovala a u komunikace byla okamžitě.
„Agentka Bartonová, slyším."
„Agentko, máme pro Vás a zbytek týmu další misi. Na pobřeží Irska probíhá podivná bouře a často tam jsou blesky. Máme domnění, že jde o Asgarďany. Můžete to zkontrolovat?"
„Jistě. Okamžitě tam letíme," souhlasila Lila a přerušila spojení. Okamžitě nastavila autopilota na určité místo a vydala se za Cassie a Jamesem, co byli vzadu v letounu. Vyslouzila si pohledy od obou. „Letíme do Irska omrknout špatný počasí a pak poletíme domů." Tým jen přikývl. Za nějakou dobu byli konečně na místě a jak bylo řečeno, opravdu na místě byla velká bouře.
Sem tam se objevil blesk a pořádně hřmělo. Všichni tři agenti přistáli a šli se podívat na dění tam venku. To, co uviděli, jim vyrazilo dech. Uviděli spoustu potvor z Thanosovi armády. Pravděpodobně ti, co zbyli. Nabíhali do středu a to na nějakého muže se sekerou, který ovládal oné blesky. Vysílal je na nestvůry. Nebyl to však Thor. Tenhle byl mladší, ale zároveň mu hodně podobný.
Vyběhly na něj další potvory. To ho však nijak nevyvedlo z míry a hodil po nich svoji sekeru. Utnul jim tak jejich hlavy.
„Tak pojďte, vy stvůry! Já, syn Thorův, se nikdy nevzdám!" zvolal Asgarďan vyzývavě na své nepřátele, když chytil do ruky sekeru. Následně s ní zvedl ruku výš a přivolával další blesky.
„To je frajer," vydechla Cassie při pohledu na svalnaté části bohova těla. Byla jím doslova unešená. Divila se, že nezačala i slintat.
„Co mu jít píchnout?" navrhla Lila. Nijak jí to neuchvátilo. Přeci jen měli jednou Thora v baráku a rozšlápl jí malou stavebnici.
„Asi jo," pokrčil James rameny. Cassie se ve svém obleku zmenšila, Lila si vzala svůj luk a šípy a James svoje pistole. Vydali se bojovníkovi na pomoc.
Lila posílala na nepřátele šípy nebo na ně vrhala nože. Při její dobré mušce měla svou část velmi rychle hotovou. Barnes při jedné z hbitých otoček vytáhl z kapsy vylepšený paralyzér a hodil ho skupince několika příšer pod nohy. Ten vyslal natolik silný výboj, že je to na místě zabilo. Cassie na ně střílela ze shora.
Jakmile bylo po všem, vše se uklidnilo. I neznámý Asgarďan se sekerou Thora. Ohlédl se zadýchaný po skupince tří agentů a zaujatě si je prohlížel. Neznal je, ale přesto jim byl vděčný za pomoc.
„Srdečně vám třem děkuji za pomoc," usmál se na ně. Cassie se rozzářily oči radostí, že uviděla tak krásného muže se usmát. To ji v hlavě dokreslovalo představivost o dokonalém chlapovi jejího života.
„Rádo se stalo," přikývl James a též jemně naznačil úsměv.
„Sky Thorson, jméno mé," představil se Asgarďan a tím tak potvrdil myšlenku agentů, že se jedná o syna známého hromovládce Thora. „Syn krále Thora a královny Valkýry."
„O-můj-bože!" zapištěla Langová, čímž si vysloužila zmatené pohledy od Jamese i Lily. „Ty jsi syn Thora z Avengers?! To je super!"
„Právě se nám z Cass stala Thorova vlhká fanynka," zašeptala Lila Barnesovi a ten se jen tiše zasmál.
„Ano, to jsem," souhlasil Sky s Cassie a vzal opatrně její levou ruku do té své, jakoby byla z porcelánu a políbil hřbet její ruky. Wasp byla v sedmém nebi. „Jak zní Vaše jméno, slečno?"
„Cassidy Langová," odpověděla mu Langová a začervenala se.
„Krásné jméno pro krásnou ženu," uculil se Asgarďan. Cassie si v ten moment myslela, že nejspíš omdlí. Pokud to byl sen, přála si se už neprobudit. Lila si odkašlala, aby na sebe upoutala pozornost, že nejsou sami. Sky pustil ruku Cass a podíval se po zbylých dvou agentech. Přistoupil blíž.
„Já jsem James Barnes a tohle je Lila Bartonová. Také jsme dětmi Avengers," představil oba James a podal si se Skyem ruce.
„Těší mě," přikývl Sky a a Jamese se pustil.
„Kde se tady ty potvory vzaly," nadhodila Lila a rozhlédla se kolem na mrtvoly mimozemšťanů.
„Nemám ponětí. Nejspíš zaslechly ještě staré volání o pomoc od Thanose," pokrčil Sky rameny. James mezitím kontaktoval S.H.I.E.L.D, aby ono dočasné pohřebiště přijeli uklidit. Přeci jen to nemuseli vidět ostatní. Zároveň organizaci řekl o tom, že je s nimi syn Thora, což ředitelku Mariu Hillovou zaskočilo. Dlouho Thora neviděla a ani nevěděla, že má syna.
„Mohli byste ho přivézt s sebou?" zeptala se okamžitě přes komunikátor Barnese.
„Myslím, že ano," přitakal James.
„Skvěle. Uvidíme se na základně," rozhodla ředitelka a přerušila spojení. James se podíval po Lile i po Cassie, které si povídali spolu se Skyem a vypadali v pohodě. Nehodlal Asgarďana považovat za nepřítele.
„Pojďme, vyrazíme zpátky," řekl oběma agentkám a po té se podíval i na Skye. „A Vy poletíte s námi."
„Tak jo. Stejně nemám nic na práci," přikývl Sky. Barnes byl rád, že nijak neodporoval. Ba naopak. Aspoň měl jistotu, že by se nemohlo jednat o zrádce. Ti se vždycky straní toho, že by měli někam odjet s ostatními. James též přikývl a společně se všichni čtyři vydali ke quinjetu nedaleko od nich.
ČTEŠ
Miss Patriot: The next Avengers [1]
FanfictionOd bitvy s Thanosem uběhlo již 25 let a Avengers nadobro ukončili svou hrdinskou kariéru. Někteří zemřeli a někteří se rozhodli pro odpočinek. Ve světě nastal vytoužený mír, jenže nic není takové, jak se na první pohled zdá. Co když se ale objeví da...