20.

403 46 2
                                    

„To je toho, že jste konečně tady!” prohlásila ředitelka Hillová naštvaně, jakmile došla do hangáru, kam zrovna přistál quinjet a vyšla z něj skupinka mladých hrdinů. „Celý svět viděl, jak vás zatýká CIA. To se vám opravdu povedlo!”

„Klídek, šéfová. Snad se tolik nestalo,” vystoupil jako první z řady James a nahodil nervózní úsměv. Maria ho doslova vraždila pohledem a překřížila si ruce na hrudi.

„Jamesi, raději drž hubu,” napomenula Cassie mladého Barnese a zamračila se. Brooklyn a Morgan postávaly úplně vzadu u rampy quinjetu a matně celou situaci pozorovaly. Morgan byla trochu mimo a Brook si o ní dělala starosti. Věděla, že je něco špatně. Ale nevěděla přesně co.

„Mladá krev. To přesně nový Avengers teď potřebují!” zvolal kdosi veselým hlasem přes celý hangár, takže na sebe přitáhl pozornost nejen ředitelky a skupinky, ale i pracujících okolo. Měl na nohou jakési kovové konstrukce, co mu pomáhaly při chůzi a byl to vyšší černoch. Na hlavě měl zbylých pár šedivých vlasů a na tváři lehké strniště. Morgan při jeho hlase zpozornila a při pohledu na něj se rozzářila.

„Rhodey!” vyjekla a rozeběhla se za ním. Jakoby náhle ožila ze všeho toho smutku, co na ni celou dobu dopadal. Jakmile byla u muže, objala ho, jakoby ho neviděla věčnost.

„Morgan, jsi v pohodě? Slyšel jsem, co se stalo v tom skladišti,” začal se opatrně ptát, aby projevil svůj zájem k ní. Přeci jen se o ní staral od mala byl to prakticky její strejda.

„Hammer ukradl tu atomovku, kterou jsme dokončili nedávno. Selhala jsem,” povzdechla si poraženě Starková a víc se k muži přitiskla. Též jí objímal a na zádech ji prsty kreslil malé kroužky.

„Něco určitě vymyslíme. Nic si z toho nedělej. Všichni v životě párkrát zakopneme,” pousmál se Rhodes a dál utěšoval dceru jeho zesnulého nejlepšího kamaráda.

„Ředitelko, Hillová,” oslovil Fury přítomnou ženu, jakmile vystoupil z jetu. Maria na muže kývla a přistoupila blíž o pár kroků, aby si prohlédla víc jejího bývalého šéfa.

„Fury,” řekla a lehce se pousmála. „Pravděpodobně jste dostal zprávu. Nechtěla jsem Vás nijak rušit v penzi.”

„V pořádku. Stejně se doma nudím. Chci si s těmi dětmi chvíli promluvit,” požádal Fury Mariu a ta pouze souhlasně přikývla. Všichni, co byli v hangáru, se mezitím přesunuli do centrály základny, kde dostali zpět jejich zbraně a uniformy. Za nimi došla i Morgan, co se rozloučila s Rhodeym a dostala zpět svůj oblek. Došel do centrály i Nick Fury a Maria Hillová a pozorovali tým hrdinů, jak si spolu rozrušeně povídali. Jediná Kailla, Brook a Morgan mlčely. „Kdo všechno tu je od počátečních Avengers?” zeptal se narovinu Fury, když se podíval na skupinku mladých

Sky, Lila i Morgan bez váhání zvedly ruku. Brooklyn chvíli nevěděla o co vůbec jde, než jí Lila zvedla násilím i její ruku. Syn Thora, dcery Bartona, Starka a Rogerse. Zbytek byl od hrdinů, co se přidali později. Fury pouze přikývl a všichni čtyři dali ruce zase dolů. Pozornost muže upoutala Brook. Nevěděl, co tam dívka dělala. Věděl, že se Kapitán vrátil do minulosti, ale nevěděl o tom, že by měl potomky. O ostatních jinak věděl.

„Vy jste dcera Kapitána Rogerse?” optal se klidně blondýnky a ta jen pouze v tichosti přikývla. „Proč se o Vás nezmínil?”

„To nevím. Přeci jen jsem byla hodně dlouhou dobu pryč,” pokrčila dívka rameny.

„To je škoda. Určitě je rád, že jste zpátky.”

„Tím si nejsem úplně jistá. V tomhle roce už určitě dávno nežije,” zavrtěla Brook hlavou a povzdechla si. Vzpomínka na jejího tátu ji dokázala zlomit víc, než cokoliv jiného. Fury si toho ale všiml.

„Musím Vás vyvést z omylu, slečno,” začal a tím si získal její plnou pozornost, jak přesně chtěl. Zaznamenal, že Morgan trochu znejistěla, když šlo o téma Kapitán Amerika. Už nějakou dobu před Brooklyn tajila, že Rogers stále žije. Nechtěla ji tím nějak ublížit. Přišlo ji to ještě brzy na to, aby jí to řekla. „Váš otec stále žije. Hledal Vás celý svůj život a nikdy nepřestal, jenže nikdy nenašel možnost, jak a tak hledání ukončil před třiceti lety.”

„Cože?” to, co řekl Fury, Brooklyn zaskočilo. Trochu přestala i vnímat a probral ji až hlas Morgan, která na ni začala mluvit.

„Brook, prober se...” brunetka sáhla Rogersové na rameno. Měla o ní strach. Brooklyn se chvíli dívala nepřítomně do země, než se pomalu otočila na Starkovou vedle sebe.

„Věděla jsi o něm?” zeptala se jí s klidem a Morgan na pár vteřin ztuhla. Brook se její odpovědi nedočkala. „Morgan, mluv. Věděla jsi o něm?!” trochu přitvrdila a tím dívku probrala.

„Brook, uklidni se,” zašeptala Morgan, ale nijak tím blondýnku neuklidnila. Naopak to donutilo Brooklyn zesílit hlas.

„Odpověz!”

„Ano...věděla jsem o něm,” nakonec jí Morgan odpověděla a vysloužila si tak od Rogersové nedůvěřivý pohled. Nastalo v místnosti ticho, do kterého nikdo z přítomných nezasahoval. Když si obě dívky hleděly do očí delší dobu, Brooklyn se odtáhla jako první a rychlým krokem odešla z centrály. Morgan si povzdechla a posadila ke stolu, u kterého nedávno všichni. seděli.

**

„Pane, na tohle se musíte podívat. Získali to naši lidé ze skladu Stark Induestries,” naléhal jeden z mužů z firmy Hammer Industries na svého šéfa, co zrovna procházel jeho továrnou. Šel v doprovodu s dalšími dvěma muži, které měl jako ochranku v případě nouze.

Došel za mužem, který na něj tolik naléhal a spatřil něco neskutečného. Uviděl největší atomovku, jakou ještě v životě neviděl. Bylo na ní logo Starkovi firmy a byla dlouhá asi tak devět až deset metrů. Ve své firmě vyráběli menší, ale tohle byl podle něj unikat.

„Tohle měli Starkovi pod střechou?” žasl Justin a urovnal si brýle na očích.

„Ve složeném stavu, ale ano měli. Když to sem přivezli, dali jsme ji dohromady. Domníváme se, že tohle je ta nejničivější zbraň na světě,” začal básnit jeho pracovník a Hammer se pousmál. Právě dosáhl něčeho, čeho nikdy nedosáhl. Věděl, že jedním stisknutím tlačítka může odpálit město a zabít tak mnoho lidí. To mu však už bylo jedno. Toužil se pomstít již mrtvému Tonymu Starkovi za to, co mu před třiceti lety udělal. Jenže Tony už nežil, tak si to rozhodl vybít na zbytku jeho rodiny. Hlavním jeho cílem byla Morgan, která mu otravovala poslední dobou život.

Napadl ho nápad. Šílený nápad. Jenže tím už byl hodně dlouho znám. Přál si Stark Industries vidět shořet v plamenech. Vidět trpět jeho nepřátele. A teď to měl na dosahu ruky. Byl čas na odvetu.

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat