*Ve stejnou chvíli - Helicarrier*
„Takže Vy jste...-”
„Sky Thorson. Syn krále Thora Odinsona a královny Valkýry. Hromovládce po mém otci,” zopakoval Sky už po několikáté v kanceláři Hillové, informace o sobě. Avšak sekretářka ředitelky organizace byla úplně nová a tím pádem ji dělalo problém zapsat poloboha do systému.
„Eh... Jo... Mám to,” sekretářka se na Skye nervózně usmála, jelikož se v kanceláři začal při dlouhém sezení nudit. Nic blbějšího v životě nedělal.
„Bezva. Teď mě omluvte. Musím se navrátit do Asgardu a dát o sobě vědět, že jsem v pořádku,” Sky se na sekretářku falešně usmál, zvedl ze země svoji sekeru a rychlým krokem se vydal ven z kanceláře. Byl neskutečně rád, že odtamtud konečně vypadl. Nelíbilo se mu, jak se ho pořád vyptávala. On byl Asgarďan. Princ Asgardu. Nikdo neměl dovoleno se k němu chovat jako k podřazenému.
„Skyi!” houkla na něj na chodbě Cassie a okamžitě ho doběhla. Tu Sky velice rád obdařil upřímným úsměvem.
„Co potřebuješ?” zeptal se okamžitě. Při cestě v quinjetu si s agenty začal tykat. Přeci jen byli všichni věkově blízko.
„Zajdem na oběd?” zeptala se ho Cassie též s úsměvem.
„Myslím, že chvilku bych si najít ještě mohl,” nemohl ji zkrátka odmítnout. Pomáhala mu a vysvětlovala, jak to na základně chodí. A aby bral ostatní s rezervou. Někteří agenti Avengers ani nezažili.
„Skvělý. Pojď za mnou,” zajásala Cassie jako malé dítě a vydala se dlouhou chodbou k jídelně. Sky ji samozřejmě následoval až do velké prostorné místnosti, kde se nacházela spousta stolů, židlí a agentů.
Langová zavedla Thorsona k výdejnímu okýnku, kde jim kuchařka nandala na talíře jídlo a oba se šli usadit. Vyhledali místa u stolu, kde zrovna seděl James a Lila. Oba spolu za celou dobu nic neprohodili a zatvářili se vcelku překvapeně, když si k nim přisedla Cassie se Skyem.
„Dobrej, vespolek,” pozdravila Cassie oba mlčící agenty. Ti na ni jen kývli a dál se věnovali svému jídlu před sebou. Sky se nechápavě podíval po Cassie jídla, ta jen pokrčila rameny a též se pustili do jídla. Po celou dobu u stolu bylo ticho, dokud James nerozpoznal hlasy svých rodičů. Buckyho Barnese a Wandy Barnesové. Nikde je však neviděl. Až o vteřinu později myslel, že dostane infarkt potom, co mu někdo sáhl na rameno. Leknutím vykřikl a upustil vidličku od jídla na stůl. Přilákal tak pozornost několika desítek agentů v jídelně.
„Bucky!” „Táto!” ozvalo se najednou od Jamese a jeho mámy, když probodli pohledem bývalého Winter Soldiera. Cassie, Lila i Sky se začali smát.
„Měl ses vidět. Tvůj výraz byl k popukání,” ušklíbl se Bucky a byl rád, že někoho rozesmál. Na to, že mu bylo již 131 let a vypadal na čtyřicet, pořád se choval jako dítě. Zkrátka mu chybělo popichování jeho nejlepšího kamaráda Steva Rogerse a Sama Wilsona.
„Haha. Moc vtipné,” protočil James očima a ignoroval všudypřítomné pohledy čumilů od okolních stolů. „Děje se něco, že nás rušíš u oběda?”
„V pondělí sem přiletí až z Wakandy král T'Challa, královna Nakia a princezna Kailla na tiskovou konferenci ohledně spolupráce Stark Industries s Wakandskou technologií. Máte to tam vy tři pohlídat, aby nedošlo případně k něčemu nebezpečnému,” vysvětlil Bucky krátce a stručně. Všichni tři agenti přikývli v souhlas a Cassie něco napadlo.
„Klidně čtyři, pokud se bude chtít Sky k nám připojit...-”
„Pokud se nebude chtít výsost vrátit do-” začala Lila okamžitě namítat, ale Sky ji s úsměvem okamžitě přerušil.
„To je výborný nápad. Určitě se rád zapojím,” sebral tak Lile vítr z plachet a uzemnil ji. James se zasmál stejně jako Cassie a Lila se zatvářila lehce uraženě.
„Tak to jsem rád. V tom případě vítej v týmu, mladý muži,” usmál se Bucky na Skye vděčně a natáhl k němu ruku. Sky si ji s ním podal a potřásli si jimi. „Jo a jsem Bucky Barnes a tohle je Wanda Barnesová. Před dvaceti pěti lety jsme bojovali po boku Avengers, jako tvůj otec i matka.”
„Ano, já vím,” Sky se usmál. „Třeba se nám povede dát dohromady podobnou partu, jako se tenkrát povedlo S.H.I.E.L.Du.”
„Myslíš jakože to, že bychom později zachraňovali svět? Tak to fakt nevím,” Lila jako vždy zavrhla jakýkoliv návrh. Přeci jen si neuměla představit, aby v týmu spolupracovala s více lidmi, než ve třech.
„Je to dobrý nápad. Jen by vám to chtělo sehnat kapitána nebo nějakého vůdce,” zamyslela se Wanda. Sky i James se po sobě podívali, jako dva největší rivalové světa.
„To budu já!” řekli oba najednou a začali se propalovat pohledy. Tohle byla normálně druhá občanská válka.
ČTEŠ
Miss Patriot: The next Avengers [1]
FanficOd bitvy s Thanosem uběhlo již 25 let a Avengers nadobro ukončili svou hrdinskou kariéru. Někteří zemřeli a někteří se rozhodli pro odpočinek. Ve světě nastal vytoužený mír, jenže nic není takové, jak se na první pohled zdá. Co když se ale objeví da...