24.

398 46 11
                                    

Večírek se nekontrolovaně blížil a týmu nezbývalo nic jiného, než se připravit. Dámy šly do jednoho pokoje a kluci do druhého. Morgan otevřela skříň a v ní se nacházelo několik šatů na různé události a v různých barvách. Koutkem oka si mezitím prohlížela postavu Brook, která mezitím s Cassie vybírala nějaké šperky. Uznala, že by dívka potřebovala menší upgrade. A to změnit účes. Ty vlnité vlasy už jí lezly krkem.

„Brook, mohla bys sem na chvíli?" usmála se na Rogersovou, která se přestala věnovat výběru náramků a došla poslušně k Morgan. Ta si ji prohlédla ještě zblízka, což Brooklyn zarazilo. „Je čas změnit účes, zlatíčko."

„Na to zapomeň," zavrčela Brook a trochu ustoupila. Morgan se zamračila a vzala ze stolku hřeben.

„To samé jsi mi řekla o té uniformě a stejně jsem zažádala o její výrobu. To znamená, že mi ani nezabráníš v tom, z tebe udělat krásnou holku na jeden večer," prohlásila bez šance, aby jí někdo odporoval a kývla na Kaillu, aby Brook posadila na postel. Brooklyn dostala trochu strach z toho, co bude následovat. Cassie přinesla nějaký make up a zbytek se staral o zkrášlení jejich nastávající kapitánky.

Morgan se postarala spolu s Lilou o vlasy a Cassie s Kaillou Brooklyn malovaly.

Po nekonečně dlouhém sezení, nesmět se pohnout a ani mrknout, byla Brook konečně hotová. Morgan se povedlo dívce vlasy učesat do rovna a Lila jí udělala drdol. Cassie s Kaillou jí nanesly lehký make up, aby to nebylo zase moc, ale přesto vypadala lépe, než předtím. Nevypadala tak obyčejně.

„Hotovo," usmála se Morgan, když si kamarádku pozorně prohlédla. Musela se pochválit za to, jak to zvládly. A ještě měly hodně času na úpravu jejich zevnějšku.

„Ještě šaty," řekla Cassie s úsměvem a po té je donesla. Byly modré, dlouhé, na ramenou drobná ramínka. Jak řekla Morgan. Jako pro princeznu. Brooklyn do nich oblékly a postavily ji před zrcadlo, aby se mohla podívat na jejich konečné dílo. Když se uviděla, zatajil se ji dech.

„Páni..." vydechla a dál se prohlížela. Morgan se nadšeně usmívala, jako ostatní a šla blíž k Brook, aby ji položila ruku na rameno.

„Vidíš, jak jsi prokoukla. Mohla by ses upravovat častěji a vůbec bychom se za to nezlobily," ušklíbla se a pak se otočila na zbytek holek, které tam jen tak nehybně stály. „Co koukáte, tak do práce. Za hodinu poletíme!"

**

„Už jsme měli dávno vyrazit. Strašně jim to trvá," postěžoval si James, když se Skyem čekali v hangáru u letounu.

„Dej jim ještě chvíli," pokusil se ho Sky přesvědčit a stále vyhlížel místo, odkud by měly dívky přijít. James si povzdechl a upravil si sako, které měl na sobě. Trochu si povolil kravatu a čekal dál. Jenže po ani ne minutě ho poklepal Thorson po rameni. „Podívej." Rozhodl se poloboha poslechnout a podíval se směrem, kam on a doslova mu spadla brada.  To, co právě viděl, ho dostalo.

„Vždy, když se řekne Avengers, představím si už jen tohle," pronesl, když do hangáru vešlo pět dívek a taky členek nových Avengers. Perfektně upravených a oblečených v nádherných šatech. Všechny došly ke klukům u letounu .

„Můžem vyrazit?" zeptala se Kailla, když prošla kolem Skye a James do letounu, tak jako Lila a Morgan. James se usmál na Brook, která zrovna kolem něj procházela.

„Sluší Vám to, kapitánko," prohlásil kapánek flirtovně a krátce zasalutoval. Rogersová se jeho reakci zasmála a společně vešli do letounu, tak jako Sky a Cassie, který jí též pochválil vzhled.

Pro případ měli všichni zbraně v letounu a jen se usadili na různá místa, když dva agenti startovali letoun. Brook se posadila k Lile, Morgan k Jamesovi a Cassie a Kailla ke Skyovi. Letoun se zvedl ze země a vyrazil směr Malibu.

Po celou cestu bylo ticho. Nikdo nijak nehodlal mluvit a když už, tak se dívali z okýnka. Brook se podívala po Lile vedle ní a zaznamenala, že byla dívka trochu mimo. Nevěděla proč a měla o ní starost i potom všem, jaká na ní Lila byla. Bartonová držela v ruce nějakou fotku. Byla na ní ona a nějaký muž. Byli šťastní a usmívali se. Jenže něco bylo špatně a blondýnka to poznala.

„Kdo je to?" zeptala se brunetky a poukázala na fotku. Lila sebou trhla, jak se lekla a podívala se vyděšeně na Brooklyn. Ta se jen pousmála, aby důvěřovala. „Vypadáte na té fotce šťastní."

„To ano... Je to můj snoubenec," svěřila se Lila a smutně vydechla.

„Ty jsi zasnoubená? Gratuluji...-"

„Ne tak rychle, holka," zarazila Lila Brook a podívala se po ní. Brooklyn to nechápala. „Už nejsme. Nějaké dva roky."

„Proč?" starala se Brook. „Nechal tě?" zeptala se a Lile se sevřelo srdce víc, než při pohledu na fotku.

„Ne... Zabili ho při misi. Tehdy jsem na něj čekala, až se vrátí z mise, ale pak přišel agent s tím, že u něj vybouchla časovaná bomba a nestihl utéct," povzdechla si Bartonová. „Měl tam tým. Schopný tým, ale oni ho v tom nechali a utekli bez něj."

„Proto jsi reagovala negativně, když se řeklo, aby jsi pracovala v týmu," usoudila Brook a konečně pochopila Lilyno nepříjemné chování. Lila sklopila pohled a v ruce sevřela fotku. Brook jí položila ruku na záda a druhou na rameno. Bartonová se po ní ohlédla se skleslým pohled a měla v očích slzy.

„Lilo...mohu ti slíbit, že my tě neopustíme. Ať se bude dít cokoliv. Ať kterémukoliv z nás půjde o život, neopustíme ho. Naši rodiče si pomáhali do poslední chvíle a my uděláme to samé. Můžeš nám věřit."

„To všechno, co jsem o vás řekla, se nesmaže," vydechla brunetka a nechala se od Rogersové obejmout. Cítila se lépe, když se konečně svěřila. Nikdo to krom Hillová nevěděl. Byla uzavřená sama do sebe do této chvíle a odmítala o tom mluvit. Jenže potřebovala někomu věřit. A teď nastala ta chvíle.

„Smaže. Jsme teď jedna rodina. Budeme spolu bojovat až do poslední chvíle," ujistila ji Brooklyn a krátce se pousmála. Lila se též usmála a pocítila uvnitř jakési teplo, které necítila hodně dlouho.

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat