„Ahoj, mami. Děje se něco? Jo jasně... Cože?!" vyjekla zničehonic Morgan, jakmile přijala hovor na mobilu a přiložila si ho k uchu.
Zrovna seděla ráno u stolu v jídelně a její jekot vyděsil Skye u jídla tak, až se rozkašlal. Potom, co mu zaskočil kousek jídla.
„Hej, v pohodě? Neradi bychom ti na pohřební kámen nechali vytesat: Podobůh Sky. Syn Thorův. Zemřel udušením při jídle," prohlásil James lehkovážně a vysloužil si tak od Skye vražedný pohled, jakmile se zase vzpamatoval.
„Hahaha. Hrozně vtipné," dodal Thorson a odložil na stůl příbor, který doteď držel. Akorát Morgan ukončila hovor s její matkou a s nepřítomným pohledem hleděla kamsi do blba. Po celou dobu ji s ustaraným pohledem sledovala Cassie. Jelikož Morgan seděla na druhé straně stolu, rozhodla se k ní přisednout.
„Ahoj," zkusila Starkovou oslovit milým tónem a jemně se pousmála. Morgan na to nijak nezareagovala. Pouze sklopila pohled a dlouze si povzdechla. „Stalo se něco? Mohu nějak pomoct?" zkoušela to Cassie dál.
„To opravdu silně pochybuju," řekla Morgan tichým hlasem.
„Zkus to," vyzvala ji starší, aby začala mluvit. Cassie se zdála být už hodně netrpělivá. Morgan se po ní koukla nic neříkajícím pohledem, než ho zapíchla zpět do stolu.
„Před pěti minutami někdo nahlásil vloupání do jednoho ze skladů naší firmy. Do skladu, kde máme nejlepší zbraně, co kdy naše firma vytvořila. Jestli se dostanou do nepovolaných rukou, bude zle..."
„V tom případě... Lidi, máme práci!" zavolala Cassie na zbytek týmu u stolu, neboli Jamese a Skye. Morgan okamžitě na dění zareagovala a zmateně přitom pohlédla na Langovou.
„V-vy chcete pomoct?" zeptala se.
„Jasně, proč ne," usmála se Cassie a chytila Starkovou za ruku, aby spolu s ní, vstala. „Teď jsme tým, ne? Musíme si vzájemně pomáhat. Kašli na Lilu. Pro nás jsi v pohodě," ujistila ji Cassie. Morgan se pousmála a přitom vydechla úlevou.
„Moc děkuju."
„Jdu najít ostatní, ať se připraví," navrhl narychlo James, jakmile vstal od stolu a pak následně odešel. Zbytek mezitím po sobě uklidil nádobí od snídaně a šli se připravit na první společnou misi.
**
„Brook?" zavolal James na dívku, jakmile ji konečně našel u jednoho z quinjetů v hangáru. Všichni už konečně byli přípravení k odletu a čekalo se jen na Kaillu a Skye.
Brooklyn se otočila po směru hlasu a spatřila kluka, jak jde přímo k ní a v ruce drží nějakou složenou uniformu v barvě, jakou má na sobě James. Měla na ramenou znak S.H.I.E.L.Du.
„Ahoj, děje se něco?" přívětivě se na něj usmála. James se také usmál a uniformu v rukou jí podal. Rogersová byla aktuálně v civilu, protože neměla na misi co na sebe. Byla tu chvilku a ještě jí nikdo uniformu připravit nestihl.
„Tady. Ať tam potom neběháš v džínách," uchechtl si Barnes. Blondýnka si od něj uniformu převzala a střídavě těkala očima mezi ní a klukem před ní. Nakonec očima zakotvila někde mezi. James nadále nic neříkal a vydal se za ostatními ke quinjetu. Brook sevřela víc uniformu v rukou a též udělala to samé, co brunet.
Akorát došla i princezna Wakandy a princ Aagardu. To byl povel pro ostatní, aby nastoupili do jetu, který jim byl zapůjčen. Lila odložila u stěny luk s šípy a usadila se k místu pilota. Hned na to zadala souřadnice místa, kam chtějí všichni letět.
Ostatní se mezitím usadili na volná místa, jakmile se za nimi uzavřela rampa a quinjet se pomalu odlepil od země. Za chvíli letěli směrem k místu mise.
Morgan seděla sama v rohu a pohrávala si v ruce s kufříkem, co byl v barvách jejího obleku. Brook to nedalo a přisedla si ke kamarádce. Mlčky ji pozorovala, zatímco si vedle sebe odložila uniformu od Jamese.
„Na co máš ten kufřík?” zeptala se zvědavě. Ještě ho předtím u Morgan nikdy neviděla. Navíc nechápala, kam dala oblek, co bude potřebovat v boji.
„Ten kufřík je složený oblek. Takhle ho mohu nosit všude, kde bude třeba,” vysvětlila jí Morgan a zároveň se po ní podívala. Brooklyn pouze chápavě přikývla a rozhodla se mlčet. Morgan se teď opravdu netvářila na to, že by si chtěla povídat. Naopak.
„Na místo dorazíme za patnáct minut. Být vámi bych se pomalu připravila,” houkla Lila na všechny, aby jim dala vědět. Všichni ihned zareagovali a začali si připravovat své zbraně. Brooklyn se podívala po Barnesovi, co se zrovna postavil a kontroloval pistoli, kterou měl u pasu. Na chvíli se setkala s jeho pohledem, než se zase věnoval zbrani. Vzpomněla si přitom na uniformu, co jí dal a urychleně s ní běžela do zvláštní kabiny, kde se do uniformy převlékla. Civilní oblečení tam nechala a vrátila se za ostatními.
Cassie už měla na sobě oblek Wasp. Morgan měla oblek též. Kailla si pouze sáhla na náhrdelník, co napodoboval zuby a objevil se na ní vzápětí oblek Black Panthera. Lila byla již připravená jako Sky a James. Brook došla ke skupině mladých hrdinů a hned jí bylo do rukou vtisknuto pár věcí. Dvě pistole, náboje, dýmovnice apod. Prostě základ pro boj agentů.
„Tady máš něco pro začátek,” usmála se na ní Cassie a nasadila si na hlavu helmu, co byla součástí jejího obleku, aby se mohla zmenšovat. Brook jí úsměv oplatila a věci si uklidila.
„Budeme přistávat,” ohlásila Lila z místa pilotování. Všichni přikývli a připravili si své zbraně. Morgan si nasadila na hlavu helmu a Sky zvedl ze země Stormbreaker.
Quinjet skutečně začal pomalu přistávat, až nakonec úplně klesl na zem a otevřela se rampa vzadu. Všichni spolu s Lilou, co si vzala po cestě luk s šípy, vyšli ven a snažili se zhodnotit situaci. Nacházeli se dva kilometry od zmíněného skladu firmy Stark Industries.
„Tak jo. Co uděláme? Nějaký plán?” zeptal se Sky a podíval se na členy týmu.
„Netuším. Kdo je kápo?” nadhodila Kailla otázku, na kterou se nejspíš ptali úplně všichni. Tázavě se po sobě podívali, až jejich pohledy skončily na Brooklyn, co postávala úplně vzadu. Co nejblíže u quinjetu.
Zaznamenala ticho, které po té nastalo a všimla si pohledů, co byly upřené přímo na ní. Znejistěla.
„Cože, já? Ne. Ne to nejde,” začala se z toho vykrucovat. Nechtěla je zklamat. Nikdy nikoho nevedla. Ani nikdy nevymýšlela taktiky. Jen občas viděla tátu na základně, jak rozdával rozkazy. To bylo všechno.
„Ale ano. Máš to určitě v krvi, tak to aspoň zkus,” začala ji Cassie přemlouvat. Brzy se přidali i ostatní a Brook nezbývalo nic jiného, než to vzdát a poddat se. Začala přemýšlet nad tím, jak všechny rozdělit, aby to vyšlo.
„Tak dobře... Cassie, ty se zmenšíš a pokusíš se dovnitř dostat nepozorovaně, jak to přesně umíš a zařídíš nám vstup dovnitř. Jakmile se dostaneme dovnitř, já, James a Kailla zaútočíme na místě, kde se to celé odehrává. Lila nás bude jistit ze stran, Sky také a Morgan to vezme ze sho-... Kde je Morgan?” zazmatkovala Rogersová, jakmile si uvědomila, že Iron Heart zmizela. Ještě před chvílí tam byla. Tím si Brook byla stoprocentně jistá.
Morgan se mezitím, co Brooklyn mluvila, vykradla pryč. Už v obleku letěla směrem ke skladu, co měl asi tři patra a hromadu zabezpečení, co stejně nepomohla.
ČTEŠ
Miss Patriot: The next Avengers [1]
FanfictionOd bitvy s Thanosem uběhlo již 25 let a Avengers nadobro ukončili svou hrdinskou kariéru. Někteří zemřeli a někteří se rozhodli pro odpočinek. Ve světě nastal vytoužený mír, jenže nic není takové, jak se na první pohled zdá. Co když se ale objeví da...