18.

501 49 8
                                    

„Rychle to naložte a vypadneme!” zavelel vůdce skupiny mužů, kteří právě do aut skládali všemožné zbraně ze skladu. Skupina proto zrychlila a rychle přinášela další a další věci. Ozval se výstřel a vzápětí roztříštěné sklo z okna, co se rozsypalo na zem.

Muži zpozorněli a jejich pohledy padly Iron Heart, co vletěla dovnitř rozbitým oknem. Muži okamžitě vytáhli zbraně a začali na Morgan střílet. Oblek byl však neprůstřelný a tak kulky akorát poškrábály vnější barvu.

Iron Heart natáhla směrem k nepřátelům ruku a vystřelila na ně z dlaně. Většina se zvládla střele vyhnout a tak zasáhla jednu z jejich dodávek, co byla připravena k naložení dalších zbraní.

Skladištěm se rozezněl hlasitý poplach, doprovázený blikáním červeného varovného světla. Tým se akorát dostal dovnitř a podle plánu dcery Kapitána Ameriky, se dostali až do hlavního centra skladu, kde se nacházela i Morgan.

Brook, James i Kamila vběhli společně dovnitř a jejich pohledy padly na Starkovou v kovovém obleku. Morgan se po trojici krátce ohlédla, než se rozhodla zase na plno věnovat narušitelům její firmy. Znovu na ně chtěla vystřelit, jenže za jejími zády se ozvalo: „Wasp, teď!”

Následovalo to tím, že se Langová zvětšila z mini velikosti na obra, dosahujícího až ke stropu. Nepřátelé  se vyděsili a vzápětí se chopili svých zbraní, aby začali na všechny střílet.

Lila, číhající na závěsné rampě na druhé straně skladu, kam vedly dveře, vystřelila na muže elektrický šíp. Ten se zabodl do země a všechny v blízkém dosahu dostal do bezvědomí. Ze stran však vyběhli další ozbrojení a Bartonová si už připravovala další šíp. Jenže někdo jí přitiskl hlaveň zbraně k hlavě.

„Hni se a vystřelím ti mozek z hlavy,” pohrozil dívce muž a slizce se usmál. Lila protočila očima a trochu se ohlédla po muži za jejími zády.

„Díky za nabídku, ale dnes ne,” ušklíbla se, což muže zarazilo. Toho Hawkeye využila a kopla nepřítele do rozkroku, což ho vyřadilo částečně z boje. Vytrhla mu zbraň z ruky a s ní ho bouchla po hlavě. Muž padl v bezvědomí na zem.

Mezitím se pod Lilou na zemi strhl boj. Morgan vzlétla do vzduchu a podávala si nepřátele za letu. Cassie chodila mezi dodávkami a kontrolovala jejich obsah. Sky na všechny posílal blesky, Kailla, James i Brook používali nejčastěji boj z blízka.

Kailla vytasila vibraniové drápy a zaklesla je do země, když zrovna při vysokém doskoku z jedné z dodávek, udělala kotrmelec. S pomocí drapů se zastavila na všech čtyřech a po té se postavila.

James vytáhl z opasku zbraň a chtěl ji použít, jenže jeden z nepřátel mu ji vyrazil a po té od něj schytal pěstí do obličeje. Barnes se zapotácel, jenže to už dostal pěstí znova a potom kopanec do břicha. Spadl na zem a s prudkými nádechy se snažil vzpamatovat. Nepřítel se postavil přímo k němu, zvedl ze země Jamesovu zbraň a zamířil na něj. James se však zvládl rychle vzpamatovat a podkopl muži nohy. Ten ztratil rovnováhu a při pádu upustil i zbraň. James se odkutálel na stranu, aby na něj nepřítel nespadl a vzal si zpět svou zbraň. Střelil muže do ramene jako varování, aby mu už nekradl jeho věci. Nepřítel se svíjel na zemi v bolestech. Poprvé v životě to koupil.

Brook s pomocí tréninku od její matky, zvládala boj s nepřáteli bez problémů. Do toho měla ještě i trénink od jejího otce, takže se zvládala rychleji vyhýbat a dávat silné rány.

Jeden z nepřátel jí dal kolem krku provaz, když se postavil těsně za ní. Před ní se postavil další a měl v ruce připravený nůž. I přesto, že měla dívka kolem krku pevný provaz a škrtil jí, zvládala se trochu vzpamatovat a muži před sebou nůž, švihnutím nohou, zvládla vykopnout. Po té se zaměřila na toho za sebou. Kopla ho silně do kolene, takže nepřítel stisk kolem krku trochu povolil. Zvládla se tak vykroutit a dotyčnému dala pěstí do obličeje, takže se zhroutil na zem, ale zezadu ní napadl ten druhý. Též jí šel po krku, jako ten první, ale toho si přehodila přes hlavu před sebe.

Okamžitě však zareagoval a začal s ní bojovat bojem z blízka. Brooklyn už docházel dech a potřebovala si odpočinout, jenže dotyčný před ní se nehodlal jen tak vzdát. Vytáhl další nůž, který okamžitě rozložil a zaútočil s ním na Rogersovou. Následující vteřiny byly pro dívku náročné. Snažila se muži vyrazit nůž a zároveň se nenechat pořezat. V duchu uznala, že byl v boji vážně dobrý.

V další moment zaslechla někoho, jak řekl: „Rogersová, dej od něj ruce pryč!” Byl to hlas Lily v jejím komunikatoru. Bartonová akorát vystřelila paralyzující šíp na krk muže, s kterým bojovala Brook. Ta dala rychle od muže pryč ruce, jak ji bylo nákazáno a do krku muže se dostal šíp, který ho okamžitě paralyzoval do bezvědomí.

Brooklyn se ohlédla po Hawkeye a děkovně na ní kývla. Lila však dělala, že to neviděla a dál kontrolovala situaci ze shora.

Morgan střílela na nepřátele z výšky a ani si nevšimla, že ji delší dobu již někdo zaměřoval. Dotyčný na ní vystřelil, čímž jí na pár vteřin deaktivoval trysky v nohou a tak Iron Heart dopadla tvrdě na zem. Když se dostala na kolena a po pár lidech kolem sebe vystřelila, svázali ji pevným lanem ruce k tělu. Morgan nebyla schopná útočit.

„Friday, světlice!”

„Ale, slečno. Ve Vaší blízkosti je mnoho zbraní-”

„Hned, dělej!” křikla Morgan neurvale. Friday poslechla a aktivovala z ramen obleku dvě světlice. Ty byly vystřeleny na ozbrojené muže před Starkovou a sestřelily je. K Iron Heart doběhla Kailla a s pomocí drapů lano, obtočemé kolem obleku, přesekla.

„Kapacita energie obleku je na 30 procentech,” oznámila umělá inteligence Morgan, jakmile jí pomohla Kailla vstát.

„Díky,” vydechla Starková a podívala se po Black Pantherovi po jejím boku. Kailla přikývla a rozhlédla se kolem sebe. Nepřátel razantně ubylo. Jenže si nikdo z týmu nevšiml, že mezitím pár mužů odjelo s jednou z dodávek, co v sobě měla drahocenný náklad. Toho si Morgan všimla až tehdy, když kontrolovala, jaké zbraně ve skladu zůstaly. „To snad ne! To se nestalo!”

„Co se stalo?” zeptala se Brooklyn potom, co se postarali o zbytek nepřátel. Morgan měla již sundanou helmu od obleku a dál kontrolovala seznam zbraní.

„Ukradli tu nejlepší zbraň, jakou kdy naše firma vytvořila. A taky nejhorší...”

„A to je?” nadhodil James tázavě do vzduchu. Netušil o co se jedná a o čem Morgan mluvila.

„O jednu z atomovek. Nejlepší je v tom, že se těžko zničí a je silná,” vysvětlila Starková.

„A to nejhorší na ní je...?”

„Po dopadu může vyhladit až polovinu New Yorku...”

Než stihl kdokoliv z týmu něco říct, rozrazily se dveře skladu ze všech stran a dovnitř vběhla početná jednotka CIA. V rukou zbraně, na těle vesty a na hlavách kukly. V jejich čele stála nějaká blondýnka ve věku okolo padesáti let. Jednotka obklíčila tým nových Avengers.

„Odložte zbraně a ruce nahoru!” nakázala týmu cizí žena, ale na nikoho nemířila. Pouze zachovávala ledový výraz. Všichni z týmu se po sobě zmateně podívali, ale raději se rozhodli poslechnout a odložili své zbraně na zem, jak jim bylo nákazáno.

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat