V domě probíhal klidný večer. V obýváku hrála televize, žena vařila v kuchyni večeři a manžel se díval na zprávy. Jako každý den v rodině Barnesů. Wanda zrovna krajela mrkev a s pomocí telekineze míchala s vařečkou polévku v hrnci na sporáku.
Poslední dny mívala vize. Stane se velká pohroma. Zemře strašně moc lidí a nezvládnou tomu zabránit. Snažila se tomu porozumět, ale nedokázala to. Nevěděla, co se stane.
Měla však divné tušení. V tento moment. Přestala se soustředit na vaření a s pomocí telekineze vytáhla jeden nůž, který okamžitě poslala za sebe. Ale zastavila ho těsně před obličejem nazvaného hosta. Když se podívala stejným směrem, zbledla. Stál tam Clint Barton. Bývalý kolega a Avenger. A taky kamarád.
„Asi jsem měl zaklepat," povzdechl si a prstem nůž od sebe odsunul až spadl na zem.
„Clinte, co tady děláš?" jeho přítomnost ji zaskočila. Byl oblečený ve své typické uniformě Hawkeye, i když už jím dávno nebyl. Říkal si Ronin.
„Svět potřebuje zachránit. Musíme pomoct našim dětem," odpověděl jí narychlo a Wanda si povzdechla. Zaslechla kroky, jak Bucky přicházel z obýváku do kuchyně, protože slyšel spadnout nůž.
„Zlato, není ti nic-?" zeptal se mezi dveřmi a zarazil se při pohledu na lukostřelce. „Legolasi, co ty tady."
„Přišel jsem na malou nezávislou návštěvu," odpověděl mu Barton. „Ale pravda je taková, že mě zavolala Hillová."
„Tak to potom dává smysl. Jak ses vůbec dostal dovnitř?" zeptala se ho Wanda už klidněji. Vypla akorát sporák, na kterém se vařila polévka.
„Bylo otevřeno," pokrčil Clint rameny a podíval se po obou. Wanda mezitím probodla pohledem svého manžela, který zapomněl zamknout. Bucky se nevině usmál. „Můžeme vyrazit? O pár bloků dál jsem nechal quinjet."
„Jen si vezmeme nějaký věci," řekl Bucky a běžel oběma zabalit. Když Clint s Wandou zůstali sami v kuchyni, Barton si čarodějku přeměřil zmateným pohledem.
„Barnese, vážně?"
„Není zas tak špatný manžel," obhájila Wanda Buckyho a tím zarazila další Clintovi poznámky.
**
„Za dvacet čtyři hodin nechá zničit New York? To se mi nelíbí."
„Ještě, aby se ti to líbilo," rýpla si Lila sarkasticky do Cassie, která se akorát ozvala. Langová se zamračila a rozhodla se Bartonovou ignorovat. Morgan mezitím na tabletu hledala všemožně, jak deaktivovat jadernou zbraň na dálku. Jenže bohužel nic nenašla a dlouze si povzdechla. Akorát s letounem S.H.I.E.L.Du přistáli a vystoupili si. Agenti jim pomohli se zbraněmi a vyrazili do zasedací místnosti, kam byli všichni svoláni.
Jakmile vešli do místnosti a usadili se u velkého stolu, za chvíli dorazil i Rhodey, Wanda, Bucky, Pepper, Sam a nakonec i Clint. Lila vytřeštila oči při pohledu na jejího otce, když si k zdi odložil toulec se šípy a svůj luk. Usmál se na svou dceru a usadil se ke stolu, jako ostatní. Morgan byla též zmatená, když uviděla její matku a James, když spatřil jeho rodiče.
„Začneme? Tuším, že jsme tu už všichni," prohlásil Wilson, když všichni seděli na svých místech.
„Souhlasím," ozvala se Maria Hillová a vešla do zasedací místnosti. Získala si tak pozornost všech ostatních a v ruce držela tablet. „Všichni jsme se tu právě sešli z důvodu, že venku číhá nebezpečí a je třeba ho zastavit-"
„Moment," vstala ze svého místa Kailla a všichni se podívali pro změnu na ní. „Máme ani ne dvacet čtyři hodin na zastavení Hammera a teď tu řešíme schůzi? Bůh ví, kdy ten odpočet začal. Třeba nemáme ani dvacet hodin!"
„Na tom něco je," uznal Bucky.
„Co je tedy v plánu? Nakráčet do jeho firmy a zaklepat mu na dveře?" zareagoval na to Rhodey, i když si myslel, že ho v ten moment nikdo neposlouchá. To byl však omyl.
„Nezní to jako špatný nápad,” uznala Morgan návrh jejího "strejdy". Rhodey na ni děkovně kývl.
„Jestli se Hammer chystá zničit New York, bylo by nejlepší dostat pryč lidi z města,” přispěla Brooklyn k tématu a rozhlédla se po všech kolem. Nechtěla nadále mlčet. Hodlala ty lidi a to město zachránit. Záleželo jí na tom víc, než kdy předtím. Nesměla tátu zklamat. Slíbila mu to.
„O to bych se mohla postarat,” přikývla Wanda a mezi prsty se jí objevila červená mlha, neboli její schopnosti.
„A ti, co mají obleky a věci na létání, mohou město hlídat zeshora, kdyby se o něco Hammer pokusil dřív,” navrhla Pepper. Plán vypadal pomalu jasněji, což se všem zamlouvalo. Šlo o město a později i další, kdyby se rozhodl Justin útočit dál. Byli pevně rozhodnutí ho zastavit.
„A někteří z nás půjdou ke zdroji zastavit tu atomovku, než by stačila vyletět,” zakončil James většinu nápadů. Maria mezitím celý plán seskládala a zapsala. Celý záchranný tým souhlasil. Byl čas zachránit New York. Znovu...jako před lety.
ČTEŠ
Miss Patriot: The next Avengers [1]
FanfictionOd bitvy s Thanosem uběhlo již 25 let a Avengers nadobro ukončili svou hrdinskou kariéru. Někteří zemřeli a někteří se rozhodli pro odpočinek. Ve světě nastal vytoužený mír, jenže nic není takové, jak se na první pohled zdá. Co když se ale objeví da...