11.

609 61 2
                                    

Dav křicích lidí, jenž pobíhal po sále, byl až tak hlučný, že si musela Brook a James zacpat uši. Sky běžel skrz dav až k oběma, dokud se u nich zadýchaný nezastavil. Rozhlédl se nechápavě po lidech, co všemožně utíkali.

„Jsou jak nezvladatelné stádo zvířat," usoudil a podíval se po Jamesovi. Brook nijak nevnímal, jelikož ji ani nikdy v životě neviděl. Pouze se radil s kolegou. Blondýna se též na dav takto dívala a přemýšlela, jak situaci vyřešit. Nakonec došla k výsledku.

„Musíme je dostat do bezpečí. Takže nejlépe ven odtud, aby se tu neušlapali," navrhla a vysloužila si pozornost obou kluků. Akorát k nim doběhla Lila a pár metrů od Jamese se zvětšila Cassie. Lila se po Brook podívala nedůvěřivým pohledem.

„Tebe pověřil velením jako kdo. Jsi jen civilista-"

„Ne tak obyčejný, jak si myslíš," skočil James Lile do řeči. Bartonová vytřeštila oči. „Máš tak nějak ponětí, jak to tady zvládnout?" otázka byla mířena na Rogersovou. Ta se krátce zamyslela.

„Myslím, že ano. Za pokus nic nedám," pokrčila rameny a podívala se na skupinu lidí, co se u ní nacházela. James přikývl a Brook se začala rozhlížet. Hledala možné východy, kterými by dostala lidi ven. Našla hned tři. „Na východní straně je jeden východ. Je zavřený na zámek, takže když si poradíme se zámkem, můžeme jednu část poslat tudy. Na západní straně jsou další dveře. Jsou uzamčené na tajný kód. Když ho prolomíme, tak je tu další východ a třetí je, kudy jsme sem všichni hromadně přišli. Chápeme?"

„Určitě," souhlasili všichni až na nechápavou Lilu. Brook všem dala povel a všichni se dali do práce. Někteří si vzali zámek, někteří prolomení kódu a Brook s některými rozdělení davu na tři části. Lila stále nic nedělala a jako opařená stála na místě. Když se trochu probrala do reality, kde jí začala velet jakási blondýnka, rozhodla se pomoct. Šla pomoci s kódem.

Morgan, která se stále dávala dohromady z toho, co se stalo královně Wakandy poblíž, rozhodla se povolat si oblek. Tušila, že pachatel nebude daleko a hodlala ho předat policii co nejdříve.

Jakmile jí na těle přilehly všechny kusy brnění, podívala se ještě naposledy k místu, kde byl král, královna i princezna. Něco bylo jinak. Princezna byla pryč. Starková to raději neřešila a v obleku se rozletěla ven ze sálu. Jakmile se dostala konečně ven, požádala Friday, aby jí vyhledala všechny podezřelé osoby, kterým se odtud povedlo za těch pár vteřin utéct.

„Slečno, nalezla jsem jednoho muže, který se nachází přibližně 700 m od Vás. Nahrála jsem Vám jeho přesnou polohu," obeznámila ji Friday a přímo před očima se jí objevila mapa města a modře blikající puntík, který se urychleně hýbal. Ujížděl pryč.

„Dej mi do trysek všechno, co máme," poručila si a Friday ji poslechla. Zaplatit nastavení a tak se Morgan dokázala při letu urychleně dostat na místo, kde se pachatel nejspíš nacházel. Opět zahlédla TU dodávku. Dodávku s logem firmy Justina Hammera. Morgan si povzdechla a přistála u dodávky na zem, jelikož všechna auta zrovna stála na červenou a nikam se dodávka hnout ani nemohla. Starková opatrně zaklepala na sklo okýnka auta tak, aby ho nerozbila a řidič uvnitř se po ní podíval. Okamžitě mu došlo, o co jde a začal s vozidlem urychleně couvat. Jakmile se chtěl otočit a ujet, přistálo mi cosi na kapotě. Byla to velká černá kočka. Nebo spíš člověk v kostýmů velké černé kočky.

Řidič dodávky se zděsil, když kočka prorazila pěstí přední sklo a chňapla po něm s vytaženými drápy. Ona však minula a muž za volantem prudce šlápl na plyn. Jenže zvíře se na autě drželo jako klíště i přes rychlou jízdu mezi dalšími vozidly.

„Friday, co to sakra-" Morgan nebyla schopna slov, když se rozletěla za nimi. Musela je rychle chytit, než se něco stane.

„Ženská verze Black Panthera. Je to významný bojovník z Wakandy. Chcete o něm přehrát celou historii?" zeptala se Friday, jakmile Morgan vysvětlil, o koho jde.

„Ne díky," odmítla dívka umělou inteligenci a dál se věnovala svému cíli před sebou. Nacházeli se na mostě, kde už nebyl tak moc velký provoz a tím pádem mohla přidat na síle trysek, i když to jejímu obleku bralo docela dost šťávy. O to se teď ale tolik nestarala.

Byla blízko. Už se nacházela vedle dodávky, jenže si nevšimla, jak Black Panther začal z auta vytrhávat s pomocí drápů plech a další součástky. Házel je po zemi a naneštěstí i po Morgan, která to dostala zrcátkem přímo do přední části helmy. Na chvíli tak ztratila vidění a schopnost cokoliv ovládat, takže dopadla tvrdě na silnici. Auto ujíždělo dál.

„Friday, zaměř světlice na zadní kola," rozkázala Morgan, když se začala zvedat. Na její pokyn jí z ramenou vystřelily dvě malé světlice a letěly přímo na pneumatiky dodávky. Zasáhly je a kola vybouchla, čímž auto ztratilo kontrolu v jízdě, tak jako řidič nad ním. Panther rychle z auta seskočil, jelikož se  auto dostalo předkem na hranu mostu a začalo se přes ni převažovat. Řidič vozidla však zachoval klid a začal obratně přelézat do zadní části vozidla. 

Doprava na mostě byla během chvíle přerušena a místo se celé vyklidilo. Morgan v obleku přistála nedaleko od dodávky a podívala se po Black Pantherovi, který se k vozidlu vydal. Nehodlala si nechat viníka jen tak zabít.

„Hej! Ruce pryč. Ten je můj!" křikla na kočku v lidské velikosti. Black Panther se zastavil a podíval se po Iron Heart. Kočka vytasila z rukou drápy z vibránia a postavila se do bojové pozice.

„Tak si pro něj pojď," odpověděl Panther dívčím hlasem. Morgan jí odhadovala tak okolo dvaceti let. Morgan se též postavila do bojové pozice a připravila se na případný útok.

„Já zvířata nemlátím," pronesla Starková s klidem, ale to druhou osobu nezastavilo. Panther na ni vyběhl a ohnal se s pomocí drápů. Iron Heart uhnula a zasadila kočce železnou pěstí do hlavy. Black Panther se lehce zapotácel, ale hned na to vyskočil a povalil Starkovou v brnění pod sebe. Morgan se však nenechala a tryskami v dlaních ze sebe Wakanďanku dostala. Panther se rychle zvedl na nohy, ale to už ji Morgan zvedla ze země a vzala kočku s sebou do vzduchu několik metrů nad zemí. Panther se vzchopil a drápy zaryl do obleku Iron Heart. Po té je vyrval a znovu zarazil do obleku. Morgan před očima začalo naskakovat několika procentní varování o poškození obleku. Všude to blikalo červeným světlem. „Přestaň! Zabiješ náš obě!" bylo to marné. Panther zaklesl drápy do reaktoru obleku a tím oblek plně vyřadil. Začali padat k zemi. 

Black Panther se při pádu přetočil dopředu a dopadl na zem na čtyři. Morgan však takové štěstí neměla a dopadla tvrdě na zem. Zvuk dopadlého obleku se rozhlehl okolím. Panther si sundal hlavovou část obleku a vykoukla tak hlava Kailly, která se předtím nacházela na konferenci s jejím otcem a matkou. Potom, co postřelili její matku, vydala se za Morgan chytnout útočníka.

Doběhla k Iron Heart a převalila ji na záda. Vyrvala jí přední část helmy a odhalila tak bledou Morganinu tvář. Byla v bezvědomí a z natrženého rtu jí unikala krev. Kailla zalapala po dechu, když v dáli zaslechla sirény od policie a sanitek. Nehodlala to teď vysvětlovat policii. Hlavně to, že se právě mezi sebou porvaly dcery Black Panthera a zesnulého Iron Mana. 

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat