29.

338 40 3
                                    

Na odpočtu do odletu atomovky zbývalo deset sekund. Brook vykryla střely nepřátel a následně po nich hodila štítem. James jí pomohl a některé zastřelil, když Morgan nad prostorem létala v obleku a vyřazovala tak střelce z výšky. Přitom chvilkami sledovala odpočet. Stále čekala na odpověď Friday.

„Tak, sakra, Friday! Už to máš?!” zavrčela Morgan netrpělivě. Už moc dlouho čekala na odpověď umělé inteligence a stále se nedočkala.

„Počet vyhledaných výsledků...nula,” dočkala se finální odpovědi, která ji vůbec nepotěšila. Věděla, že se bude muset uchýlit k jediné možnosti a to jadernou zbraň během pravděpodobného letu nějak zničit. A že ji to možná i zabije, ale musela riskovat. V sázce bylo mnohem víc životů, než kolik jich někdy v životě zachraňovala.

„Friday, až řeknu teď, dáš mi do trysek plnej výkon,” poručila si dívka a letěla k ovládání atomovky, když zbývalo již pět vteřin. Akorát se otevřel na střeše  akorát velký otvor pro odlet jaderné zbraně. Jakmile atomovka odpočetla poslední vteřiny, zvedla se ze země. Trochu se otřásla zem, že musel James chytit Brook, aby nespadla. Atomovka vzlétla a zmizela v otevřené střeše. „Teď!” křikla Morgan a ve velké rychlosti vyrazila za rychle letící zbraní.

„Morgan, co to děláš?!” zaslechla v komunikátoru hlas Brooklyn. Zněla vyděšeně.

„Chyťte Hammera. Já se pokusím tu atomovku nějak zničit,” odpověděla Rogersové a přerušila spojení, aby se jí to Brook nepokusila nějak vymluvit. Přerušila spojení se všemi. Ve velké rychlosti se dostala pod jadernou zbraň a namířila na ní lazerem z jejího zápěstí, aby se pokusila strukturu zbraně z venku nějak narušit. To se bohužel nepovedlo. Lazer tam zanechal akorát malý škrábanec.

Přílet do New Yorku odhadovala tak na čtyři minuty v rychlosti, kterou letěla se zbraní. Věděla, že to není tak moc času, kolik by potřebovala, ale musela něco rychle vymyslet, než bude pozdě.

Pokusila se zbraň narušit paprskem z reaktoru, ale ani to se nepovedlo. Potichu si pro sebe zaklela a na pár vteřin zmagnetizovala svůj oblek, aby se přichytila ke zbrani. Zkusila to znovu paprskem z reaktoru, ale víc z blízká. Znovu to zanechalo škrábanec. Přílet do New Yorku se nekontrolovatelně blížil. Orosilo se jí pod brněním čelo a na chvíli zazmatkovala. Nevěděla co dál. Docházely jí nápady. Zauvažovala, že by mohla atomovku poslat do vesmíru, ale neměla takovou sílu jí otočit během letu. Aktuálně měla ta věc větší sílu, než Morgan v brnění.

Výhled na New York se blížil. Zbývala minuta. Pitomá minuta. Z dali viděla, že se lidé ještě nedostali pryč a o to víc začala panikařit. Byl tohle konec?

Když se podívala dopředu před sebe, uviděla nedaleko něco, jako tvořící se obří portál, který kolem utvářejícího prostoru světélkoval. Portál vedl kamsi do temného místa. Byla tohle jediná možnost, jak tu bombu dostat pryč? Za zkoušku to to stálo. Bylo jí úplně jedno, že portál byl dílem jednoho z čarodějů.

Chytila letící atomovku zespoda, přidala do trysek a v plné rychlosti vletěla i se zbraní do portálu. Jakmile překročila hranici portálu, pustila se a její trysky selhaly, takže dopadla tvrdě na zem. Zasténala, když se po pár nedobrovolných kotoulech konečně zastavila. Podepřela se rukama a podívala se směrem, kde zmizela zbraň. Nezbyla po ní ani památka. Něco jí zarazilo. Tohle nebyla její planeta. Když se rozhlédla, uviděla kolem sebe v prostoru poletující kusy něčeho, co připomínalo trosky ze země, na které právě stála. Prostor kolem byl ve fialové barvě a všechno vypadalo celkem divoce. Nevěděla, kde to byla.

Pohledem vyhledávala portál, kterým sem vletěla, ale ten byl pryč. Zůstala tam uvězněná a ani neměla sebemenší ponětí, kde to byla. Její myšlenky prolomilo jakési naštvané zavrčení. Doteď jí nenapadlo se ohlédnout za sebe. Když to udělala, zděsila se. Uviděla obří obličej něčeho, co vypadalo opravdu nepřátelsky. Pozorovalo jí to a ona pro změnu pozorovala ten obličej. Jenže pak se něco začalo dít. Obličej otevřel svá ústa a z nich vyšlehl nějaký paprsek směrem na Morgan. Než se k ní stihl dostat, propadla se do země. Neboli do portálu, co se pod ní zrovna v pravou chvíli objevil. Spadla do něčí náruče.

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat