23.

414 46 5
                                    

„To snad Hammer nemyslí vážně, že ne?!” rozhodila Lila naštvaně rukama, když si spolu s ostatními prohlížela elektronickou pozvánku na jakýsi večírek v domě Justina Hammera. Přišla jsem zhruba před pěti minutami a oznámila to Friday. Jakmile se všichni sešli, podívali se na to a Brook s Morgan dali vědět, jelikož byly obě ještě na cestě.

„Cítím v tom něco nekalého,” prohlásila zamyšleně Kailla, znovu pročítající si text pozvánky.

„Pozval nás na večírek. Co je na tom divného?” nechápal Sky jakési pozdvižení v místnosti. Všichni ho až na Cassie probodli pohledem. Ta jediná si povzdechla.

„Je to náš nepřítel,” vysvětlila mu zkráceně a Sky okamžitě změnil výraz na: Aha!

Následoval facepalm ze strany Jamese, Lily a Kailly. Věděli, že je Sky stále trochu mimo z toho, co se děje. Ale až takhle? Očividně až moc vyrůstal ve společnosti jeho rodičů a ne okolního světa.

„Nazdar, jsme zpátky. Co se stalo vážného, že to musíme vidět i my?” okamžitě vtrhla do místnosti Morgan, která se zrovna vrátila s Brooklyn od vysloužilého Kapitána Ameriky. Brook přišla hned po ní.

„Podívej se sama,” vyzval Morgan James a poukázal na pozvánku. Morgan šla blíž a začala číst text, ve kterém byla adresa, čas počátku večírku a tak dále. Morgan to zarazilo. Proč by je Hammer jen tak zval na večírek?

„Vysvětlí mi někdo, proč by nás Hammer zval na večírek? A zrovna nás?!” vyhrkla Starková, jakmile si text s nesrozumitelným mumláním přečetla ještě třikrát.

„Cože?” ozvala se i Brook, která celou dobu čekala na vysvětlení situace. Začala být zmatená. Bylo toho celkem dost. Útok na sklad. Krádež jaderné zbraně. Návštěva jejího otce a teď tohle? Bylo v toho moc najednou.

„Bohužel,” vydechla Kailla a po obou dívkách se podívala. Ty si s mlčením prohlížely celý tým.

„A je to už dnes večer. Má někdo v plánu tam jít?” zeptala se Lila všech se sarkastickým tónem, který se rozhodli všichni ignorovat, aby je zbytečně nevytáčel.

„Je v tom určitě nějaká levárna,” usoudila Brook podobně, jako ostatní. „Proč by nás zval, když má pod palcem tak silnou zbraň? Přece nechce, abychom mu ji sebrali nebo zničili.”

„Třeba chce vyjednávat,” pokrčil Sky rameny. Konečně trochu zapojený do konverzace a pochopil, o co se jedná.

„Kdyby chtěl peníze, dávno by se ozval,” prohlásila Morgan a začala pochodovat zamyšleně po místnosti. Následující minuty se všichni mezi sebou dohadovali o teoriích a možné pravdě. Morgan se tomu vyhýbala a přemýšlela, jak to celé vyřešit. Byla přece mozkem týmu. To ono byla ten génius. Musela něco vymyslet. Jak tak dlouho přemýšlela, usoudila p jednom řešení, že bude nejlepší. Prostě na ten večírek přijít. „Mám to. Už vím co uděláme,” řekla zničehonic a celý tým rázem zmlkl.

„Tak povídej,” vyzvala ji Cassie.

„Tu pozvánku přijmeme. Jen takhle zjistíme, co ten chlap chce,” odpověděla všem Starková narovinu a vysloužila si od nich zmatené a tázavé pohledy. Byla na to už poněkud zvyklá. Každý ji v životě nedokázal pochopit.

„Ty jsi blázen,” řekla Lila chladně a Morgan se pouze pobaveně uchechtla.

„Ne. Preferovala bych raději výraz génius. Ale teď se vraťme k důležitějšímu tématu. Hammer nás zničehonic pozve k sobě domů a očekává, že budeme svatí. A když je to Justin Hammer, určitě tam bude mít hodně bodyguardů, aby zabránil naším útokům. Není hloupý. S tím jsem se už mnohokrát setkala,” ukončila Morgan svůj výklad.

„A tvůj plán je tam jít a zjistit, co chce?” zeptala se Brook, aby si ujasnila myšlenky její kamarádky.

„Přesně tak,” přikývla Morgan a překřížila si ruce na prsou. I přesto, že už to tým plně chápal, stále tam zůstaly nevyřčené otázky. To už bylo ale jedno. Byla otázka času, kdy se Hammer rozhodne odpálit atomovku a připravit tak mnoho lidí o život.

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat