10.

581 66 12
                                    

*Pondělí - Washington D.C.*

Místnost, kde se měla konat tisková konference, se pomalu zaplňovala novináři a reportéry. Hlavní aktéři, jenž dnes mají mluvit před všemi, dorazili o hodinu dřív a akorát se připravovali, než to celé vypukne.

Morgan na tiskové konference zvyklá zrovna nebyla. Neví, co by teď dala za to, aby tu teď byl její otec a vzal to za ní. Podle toho, co říkal Happy, úplně se v tom vyžíval.

Za těch pár dnů, co byla s Brook spolu doma, začaly si trochu rozumět. Vyslechla si i její minulost, jaký byl Howard a spoustu dalšího. Vlastně ji to i celkem fascinovalo. Od Steva slyšela hodně historek, ale Brooklyn to podávala trochu jinak. Z pohledu dívky to bylo kapánek jiné. Rozhodla se ji na konferenci vzít taky, aby nezůstávala doma sama.

Akorát si upravovala v šatně před zrcadlem vlasy, když v tom někdo zaklepal na dveře. Ani o milimetr neuhnula pohledem a pozvala dotyčnou osobu za dveřmi dál.

„Morgan, za dvě minuty to začíná," zaslechla její matku. Dodělala si poslední úpravy jejích kudrnatých vlasů a vstala ze židle, na které celou dobu seděla. Podívala se na Pepper u dveří a trochu se pousmála. „Tak pojď," natáhla k ní máma s úsměvem ruku a objala ji kolem ramen, když k ní Morgan došla. Společně se vydaly dlouhou chodbou až hlavní hale, kde se to mělo celé konat. Těsně před nimi šli král, královna a princezna Wakandy. Všichni oblečení do honosného oblečení, které se nosí ve Wakandě. Nikoliv nějaké sako nebo tak.

Došli všichni do sálu a oslepila je světla foťáků od fotografů. Morgan chvíli dělalo problém se zorientovat, ale Pepper ji pomohla dovést až k jejímu místu, kde má mladá Starková řečnit. Nalevo od ní se nacházel T'Challa a po jeho boku z každé strany Nakia a Kailla.

**

„Výsosti, jak nám bylo v minulých dnech oznámeno, produkce zbraní firmy Stark Industries bude na neurčito spolupracovat s Wakandou?" zeptala se jedna z novinářek na první z otázek, jenž za tento den padla.

T'Challa se po novinářce podíval a zamyslel se nad odpovědí. Přistoupil trochu blíž k mikrofonu před sebou a nadechl se k odpovědi.

„Je to tak. Před pár měsíci nás Stark Industries kontaktovalo, zda bychom nemohli s nimi uzavřít spolupráci kvůli dostatku materiálu a propagaci při ochraně občanů této planety. Souhlasil jsem."

„Slečno Starková, byl Váš nápad, nebo Vaší rodiny?" padla otázka od novináře kdesi z druhé strany davu. Morgan ztuhla a rozhlédla se zmateně po davu lidí, kteří ji každou chvíli oslňovali svými fotoaparáty. Ty blesky byly opravdu nepříjemné.

„Mojí rodiny," odpověděla narychlo a vydechla. Nebyla na tak velký dav zvyklá. V následujících minutách padaly další otázky, na které museli oba odpovídat. V dáli u dveří postávala Lila a James. Lila měla na sobě černé šaty, James černé sako a oba na očích měli brýle. Cassie jako vždy poletovala v obleku Wasp nad všemi a kontrovala situaci, zda se někde něco neděje. Sky kontroloval situaci pár metrů od skupiny. Byl celý nesvůj, když u sebe neměl svoji sekeru.

Konference trvala už dobrých dvacet minut a James začal přešlapovat na místě. Přestalo ho bavit jen přihlížet a nic nedělat. Potřeboval akci, zabavit se a hlavně se hýbat. Z neustálého stání na místě měl bolavá chodidla. Avšak chtěl zachovat svoji profesionalitu, naznačil kolegyni po jeho pravici, že to tam projde. Lila jen přikývla a James se vydal na průzkum. 

Procházel kolem novinářů, co byli na sebe namačkaní jako sardinky. Vůbec nechápal, jak někdo něco takového mohl dělat. Byli vážně otravní s těmi svými otázkami a focením. Ani se nedivil, že před nimi většinou všichni utíkají. Jak je tak pozoroval, nedíval se na cestu a nechtěně narazil do nějaké osoby. Jelikož zvládl vždy rychle zareagovat, osobu zvládl rychle chytit a zaznamenal toto: blond vlasy, mladá hezká holka, její účes se dnes snad už ani nenosil. 

Miss Patriot: The next Avengers [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat