بارت 4

5.5K 92 2
                                    

الفصل الرابع ....

سمر باستغراب : بكره علطول كده وحتدينى اللى انا عاوزاه كمان؟؟؟ مش عارفة ليه انا مش مطمنالك ياعمى ..........

فريد بضحكة : لا اتطمنى واتطمنى اووى كماان ولما تيجى حتعرفى كل حاجة ياسمرر والف سلامة على اللى حصل لماماا النهاردة انتى مش لسة فى المستشفى برضوو ؟؟؟ ..........

سمر باستغراب : فى المستشفى وحصل لماماا ؟؟؟ انت ايش عرفك باللى حصل لماماا بقى ؟؟؟

فريد بخبث : معرفش ازاااى مش انتى بنت اخوياا برضوو ياسمرر ولازم ابقى عارف عنك كل حاجة عشان اطمن عليكى ياحبيبتى مش كده ولا ايه ؟؟؟؟

سمر مصدوووومة : اااااه انت بتراقبنى كمان ؟؟؟

فريد : متكبريش الموضوع اوى كده ياسمرر انا شوفتك بالصدفة بس ........... وبعدين هاا قولتى ايه حتيجى بكره زى مااتفقناا عشان نخلص الموضوع ده بقى ولا لا ؟؟؟

بس خدى بالك لو مش حتيجى بكره فى ميعادناا متسالنيش عن اى حاجة تانى بعد كده فى الموضوع ده وكده ابقى اناا عملت اللى علياا معاكى ..............

سمرر باستغراب : طب وانت متجيش عندى البيت هناا ليه عشان نخلص الموضوع ده زى مابتقول وتدينى اللى انا عاوزاه ؟؟؟ ليه عاوزنى انا اللى اجيلك هناك ؟؟؟

فريد بضحكة : ذكية اووى ياسمرر بس انا خايف على صحة امك ياحبيبتى عشان متتعبش تانى والضغط يترفع عليهاا تانى من كلامناا ............. وترجعى تقوليلى انت السبب فى اللى حصل لامى ده تانى يبقى من الاول تيجى انتى احسن مش كده برضوو ولا ايه ؟؟؟؟

سمرر بقلق : ماشى ماشى ياعمى حاجى حاجى عشان اشوف ايه اخرتهاا معاك بالظبط وايه اللى انت عاوز تقوله ...............

وعلى الساعة 5 بالظبط كده حكون عندك بكره ولو انى حسة اننا مش حنتفق خالص مع بعض ..........

فريد بضحكة : ان شاء الله حنتفق ياسمرر ......مستنيكى متتاخريش ....... سلام ......

سمرر باستغرااب : سلاام .......... وقفلت سمرر التليفون مع عمهاا وسرحت شوية فى كلامه وهيه مستغربة اووى وبتقول لنفسهااا : معقول ياعمى تكون عاوزنى بكره عشان تدينى كل حقى زى مابتقول ؟؟؟؟؟؟؟

معقول يكون ربناا هداك فجاة كده مش عارفة ليه اناا مش مرتحالك ولا مرتاحة لكلامك ده وحاسة انك بتدبر مصيبة لياا ...........

انجى بصوت عالى بضيق : ايه ده كل دى مكالمة تليفون ياسمرر ؟؟؟؟؟ بتكلمى مين كل ده ؟؟؟

سمرر سرحانة : هاااا ايوه ياانجى انا جيالك اهوه....... وراحت سمر لامهاا ولانجى بسرررعة ..........

انجى باستغراب : كنتى بتكلمى مين ياسمر كل ده ؟؟؟؟

سمرر بقلق : لا دى واحدة صحبتى بس كان عندهاا مشكلة جامدة وبتحكيلى عليهااا ........ ايه ياماماا عاملة ايه دلوقتى بقيتى كويسة ولا لسة حاسة انك تعبانة ؟؟؟؟

لم اكن يوماً لك ( بقلم / سالى مصطفى ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن