الفصل الحادى عشرر ...
سمرر بقلق اوووى : ااه الصرااحة ااه مش مصدقة بس فيه حاجة تانية كنت عاوزة اقولهالك ........
عمروو بابتسامة لسمرر : حتقولى كل اللى انتى عوزاه ياحبيبتى واناا كماان فيه كلام كتيييييير عاوز اقولهولك بس احناا وصلناا كده يلااا انزلى بقاا ونكمل كلامناا جوه ........
سمرر بدهشةة : جوه ؟؟؟ جوه فين ؟؟؟ ووصلناا فين ؟؟؟ وبعدين مش هوه ده المكان اللى احناا كناا بنقعد فيه الاول .........
عمروو بابتسامة حب : عاارف ياحبيبتى بس انتى جيالى الشركة بدرى واكيد مش فطرتى وده مطعم عشان حنفطر اناا وانتى سوااا هنااا وحفطررك احلى فطار معاياا النهاردة ونتكلم براحتناا كمااان يلااا يلااا بقاا انزلى ومتبوظيش المفاجآت ...........
سمرر بابتسامة : حااضر حااضر ياعمرو ....... ونزلت سمرر من العربية ونزل عمروو وراهاا واخدهاا ومسكهاا من اديهاا ودخل بيهاا على المطعم ده وقعدوا هماا الاتنين قدام بعض على الطربيزة .........
سمرر لعمرو بقلق : بس انت مش ملاحظ ياعمرو ان المكان ده غالى شوية ده شكله غالى اوووى كماان يعنى ماكناا روحناا اى مكان تانى ويكون مستواه متوسط عن ده شووية ..........
عمروو باابتسامةة : عارف عاارف ياسمرر انه غالى بس مفيش حاجة تغلى عليكى ابدااا ياحبيبتى وبعدين انتى لسة مشوفتيش حاجة ودى اول مرة اشوفك فيهاا ومن فترة طويلة كماان يعنى من حوالى سنتين كده تقريباا ولسة حاسس برضوو انك شايلة وزعلانة منى ادينى فرصةة اصالحك بقاا ودى اقل حاجة تليق بيكى ياسمرر وانا قولتلك كمااان ان ايامنا الحلوة والجميلة مع بعض لسة جااية ومش رايحة ياسمرر ................
وبعدين جه الكرسون بتاع المطعم لعمروو وطلب عمرو منه احسن فطاار موجود فى المطعم كله .........
سمرر بقلق : من قلبك كل الكلام ده ياعمرو ؟؟؟؟ مش عارفة ليه مش مصدقة ؟؟؟؟
عمرو بدهشةة : طبعاا من قلبى ياسمرر وبعدين عشان تصدقى ومتشكيش فياا كتيير كده وتقعدى تفكرى كتيرر اناا ححكيلك على كل حاجة بالظبط وعلى كل حاجة كانت منعانى عنك طول المدة دى ومن ساعة ماسيبتك ولحد دلوقتى ياسمرر وبكل صراحة بجد ياسمررر ومن قلبى ..............
سمرر بلهفة اووى : واناا سمعاك ياعمروو ومستنياك انك تقول وتفهمنى ......... وبعدين جه الجرسون تااانى من جوه لعمرو وحط الاكل اللى عمروو طلبه على الطربيزة قدامهم ومشى .........
عمروو لسمررر : احناا كانت آخر مقابلة بيناا ياسمرر كانت من حوالى سنتين تقريباا لماا قولتلك انى مسافرر ضرورى ولشغل مهم اووووى وعلى فكرة اناا قولتلك وقتها انى حغيب عليكى سنتين كده لان دى كانت مدة العقد بتاعى هناك يعنى اناا مكذبتش عليكى فى دى ياسمرر ............