الفصل الخامس ....
سمررر مصدوووووومة : مش معقووول مش معقوول بقاا هيه الحكاية كده ؟؟؟؟؟ مش معقوول مش معقووول تكون وصلت بيك الوقاحة والحقارة للدرجة دى ياامجد ؟؟؟؟
امجد بضحكة : مابلاش الكلام الكبير ده بقى ياسمرر وبلاش الغلط ده ....... ومتكبريش الموضووع اووى كده ........
سمرر مصدوووومة : مكبرش الموضوع ؟؟؟؟ وبالبساطة دى !!! اناا مش عارفة انت ازااى فكرت في كده اصلااااا؟؟؟ لكن انا كنت حاسة من الاول برضوو انكم بتدبروا لحاجة ورا الزيارة بتاعتى دى بس متوقعتش ابدااا انكم تكونووا وصلتم للقذارة والحقارة دى ...............
تعالى تعالى ياسمرر عشان نديكى حقك فى ورث ابوكى ؟؟؟؟ ............ خطة فى منتهى القذارة والحقارة والقرررف بجد .......
امجد بضحكة : حلوة اللعبة صح ياسمررر ؟؟؟ عشان تعرفى بس هوه مين امجد ؟؟؟ وممكن يعمل ايه كمااان ؟؟؟؟
سمرررر بقرررف : ااه بس تبقى مجنوون ياامجد لو فكرت ان خطتك ولعبتك دى ممكن تنجح وانك ممكن تقدرر تلمس شعرة منى انت بتحلم ياامجدد ..............
امجد بضحكة : وحتقدرى تعملى معاياا ايه ياسمرر بقى هنااا ايه حتصوتى وتلمى الناس عليه ؟؟؟؟؟؟؟ محدش حيسمعك هنااا خالص وابقى خلى لسانك الطويل ده ينفعك بقى والكلام اللى قولتيه قبل كده ينفعك ........ وبعدين انتى ليه فهمانى غلط كده ياسمرر انا عملت كده عشان بحبك بحبك ياسمرر وانتى رفضتينى ............
سمرر مصدووومة : وحرفضك تانى وحرفضك لاخر يوم فى عمررى كماان ومش حتطولنى ابدااا ياامجد عشان انت شخص حقيررر ومررريض ومجنووون كمااان اللى انت بتعمله معاياا ده ملوش اى تفسير تانى غير كده وملوش اى علاقة بالحب نهاائى واوعى تجيب سيرة الحب على لسانك ده تانى انا اتصدمت اتصدددمت فيك بجد .............
امجد بابتسامة : تتجوزينى ياسمررر ؟؟؟
سمرر بغضب : مش بقولك مجنوووون افتح الباب افتح الباب ياامجد خلينى امشى من هنااا احسن ........
وضحك امجد ضحكة خفيفة وراح مقرب منهاا ساعتهاا وبصلهااا اوووى كده وسررح شوية وقالهاا : مش حتمشى ياسمررر مش حتمشى من هنااا ياسمررر غير لما تدينى كل اللى انا عاوزه ...........
وبصتله سمرر بغيظ اووووى وزقته جاااااامد بعيد عنهاا وقالت بغضب شديدددد : حقيررررر وسااااافل كمااان ........... وجريت فى ساعتهاا على بره بسرررعة وهية بتصرخ جاااامد عشان حد يسمعهاا ويلحقهاا من بره وراحت ناحية باب الشقة وفضلت تخبط عليه جاامد وتصررخ ...............
وطلع وراهاا امجد بسررعة على بره ومسكهاا من ايديهاا جاامد وشدهاا عليه تانى وراح شايلهااا بسرررعة وغصب عنهااا ودخل بيهاا على الاوضة جوه بسررعة عشان محدش يسمع صوت صراخهااا ده................