الفصل الخامس عشر ....
وجريت شيرين بسرررعة واتصلت بفريد على الموبايل وقالتله بخوووف : الوووو الوووو ايووه ياعمى الحقنى ........
فريد بصدددمة : مالك ياشيرين ؟؟؟ ايه اللى حصل ؟؟؟ ....
شيرين بخوووف : الحقنى ياعمى امجد وقع على الارض واغمى عليه ومبيردش علياا خالص واناا مش عارفة اعمل ايه ؟؟؟؟.......
فريد بقلق : اااه معلش معلش ياشيرين ومتقلقيش كده هوه بس كل ده عشان شرب كتير النهاردة فى الفرح وهوه لماا بيشرب كتيير كده بيحصله كده بس انتى فوقيه بس باى طريقة او اقلبى على وشه شوية مية وهوه حيفووق وبعد كده حتلاقيه ينام زى القتيل لحد بكره سيبيه على راحته خالص برضوو وحيقوم بكره الصبح فايق ان شاء الله ومتقلقيش ياشيرين عليه هوه بيحصله كده دايمآا لماا بيشرب .........
شيرين بقلق : حااضر حااضر ياعمى حعمل كده ده اناا قلبى راح منى من الخضة بجدد ........
فريد بقلق : معلش ياشيرين استحمليه شوية وروحى فوقيه بقاا ولو حصل اى حاجة تانية كلمينى ......
شيرين بقلق : حااضر حااضر ياعمى ...... وقفلت شيرين التليفون مع فريد وراحت بسررعة عشان تفوق امجد ........
وقربت شيرين على امجد وفضلت تفوقه وتقوله بخووف : امجدد امجدد فوق ياامجدد فووق بقاا ياامجد وقعت قلبى حرام عليك بقاا ........
وبدأ امجد يفوق شوية بشوية وبدأ يفتح عينيه واحدة واحدة ويبص لشيرين وفررحت شيرين اووى اول مافتح عينه كده وقالتله : حمد لله على السلامة ياامجد الحمد لله حمد لله على سلامتك .......
وقام امجد من على الارض وبصلهاا تانى وركز شوية وقالهاا : تعبااان تعباان اوووى وعاوز اناام .......
وسابهاا امجد ودخل على الاوضة جوه ونام بهدومه على السريرر وببدلة الفرح اللى كان لابساها وقامت شيرين بعد كده وقفلت عليه باب الاوضة وطلعت ونامت بره على الكنبة لوحدهاا .........
غالية بقلق لانجى : سمرر اتاخرت اووى ياانجى اناا قلقت كل ده فى الفرح ؟؟؟ يعنى كان لازم الفرح ده ده الوقت اتاخر كده ........
انجى لغالية : اطمنى ياطنط غالية ومتقلقيش كده زمانهاا جاية سمرر مش صغيرة واناا حتصلك بيهاا دلوقتى كماان عشان تطمنى اكترر ........
وراحت مسكت انجى الموبايل واتصلت بسمرر علطووول وردت عليهاا بسررعة وقالت انجى : الوووو ايووه ياسمرر انتى فين كل ده ياحبيبتى ؟؟؟؟......
مهاا بقلق شوية : لا اناا مش سمرر اناا مهاا صحبتهاا ......
انجى بخووف وقلق : ايه ده ؟؟؟ مهاا ؟؟؟ امال فين سمرر يامهاا ؟؟؟؟......
مهاا بقلق : سمرر تعبانة شوية بس والدكتور معاهاا جوه ......
انجى مصدووومة : ايه تعبااانة ؟؟؟ هوه ايه اللى حصلهاا يامهاا طمنينى عليهاا هوه انتم مش كنتم فى الفررح مع بعض؟؟؟؟......