الفصل الثالث عشرر ....
عمروو بدهشةة : ايه ده ؟؟؟ سمرر ؟؟؟
ولاحظت سمرر ساعتهاا ان السكرتيرة كانت موجودة مع عمروو فى المكتب وكانت ماسكة ورق شغل كتييير فى ايديهاا وقاعدة قداامه على المكتب .......
سمرر بضيق شوية : آسفة جداا انى دخلت عليكم على فجاة كده وإنى جيت فى وقت مش مناسب بس اناا فكرتك لوحدك ياعمروو ...........
عمروو باستغرااب ودهشة لسمرر : وقت مش مناسب ايه بس ياسمرر؟؟؟ انتى تدخلى فى اى وقت يعجبك ياحبيبتى ومنغير متخبطى كده كماان المكان مكانك وبعدين دى سكرتيررة مكتبى ياسمرر ومش غريبة وكناا بنتكلم فى شغل تعالى تعالى ادخلى ...........
وراح باصص عمروو للسكرتيرة بتاعته مرة تانية وقالهاا بابتسامة : احب اعرفك بقاا دى سمرر موظفة جديدة معاناا هناا فى الشركة فى قسم الحسابات وخطيبتى كماان ..........
وفرحت سمرر اووووى من جواهاا اول عمروو ماقال كده للسكرتيرة وقالت لنفسهاا فى سرهاا وبفرررح اووووى : يبقى مش حتزعل منى ياعمروو لماا تعرف انى كنت مخطوبة لامجد من قبلك وحتسامحنى ...........
السكرتيرة لسمرر بابتسامة : اهلااا اهلااا استاذة سمرر اتشرفت بيكى ياحبيبتى بجدد ونورتى الشرركة كلهاا ..........
سمرر للسكرتيرة بفرررح : ميرسى ......
وراحت باصة السكرتيرة لعمرو تاانى وقالتله : اناا حخرج دلوقتى بقاا وحروح على مكتبى ياباشمهندس وحعمل كل اللى انت قولتلى عليه بالظبط ..........
عمروو للسكرتيرة : ايووه كده وعاوزك تركزى جدااا فى الصفقة دى بالذات وتسيبى اى حاجة تانية دلوقتى لان الصفقة دى لازم شركتى هيه اللى تكسبهاا وباى شكل وخلى كل الورق بتاع الصفقة ده كماان فى مكتبك ..........
السكرتيرة لعمروو : حاضرر حاضر ياباشمهندس كل اللى انت قولته حيتنفذ بالحرف ....... وخرجت بعد كده السكرتيرة من مكتب عمروو ومعاهاا كل الورق اللى يخص الصفقة .........
وراح باصص عمروو لسمرر تانى وقالهاا بابتسامة حب : نورتى الشرركة كلهاا بجد ياسمرر .......... وتعرفى بقاا ان دلوقتى الشركة كلهاا حتعرف انك خطيبتى واناا قصدت اقول كده كماان للسكرتيرة عشان الخبرر يوصل وكل الناس تعرف هناا انك خطيبتى ...........
سمرر بابتسامة لعمروو : بجد ياعمروو؟؟ يعنى مش حتسيبنى تاانى ابداا مهماا حصل؟؟؟
عمروو لسمرر لدهشة : ايه الكلام البايخ ده ؟؟ طبعاا لااا مش حسيبك وبعدين يلاااا جهزى نفسك عشان تستلمى شغلك الجديد فى قسم الحسابات ياحضرة الموظفة ..........
سمرر لعمروو بلهفة : انا جاهزة طبعاا ياعمروو ومن دلوقتى بس قوولى حعمل ايه ؟؟؟ وايه حيكون شغلى بالظبط ؟؟؟ فهمنى كل حاجة يعنى ........